Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 13. maj, 2017 13:50

Det virker næsten som om at Sergio Kun Aguero fryses ud. Det forstår jeg vitterligt intet af! Han har da om nogen været synonym med mål og klasse. Hvorfor man ikke bare kan være lidt omstillingsparat og spille med både Jesus og Kun på samme tid, har jeg svært ved at forstå. I stedet burde de da vise ham lidt respekt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

MP

Indlæg af MP » lørdag, 13. maj, 2017 14:24

Jesper skrev:Det virker næsten som om at Sergio Kun Aguero fryses ud. Det forstår jeg vitterligt intet af! Han har da om nogen været synonym med mål og klasse. Hvorfor man ikke bare kan være lidt omstillingsparat og spille med både Jesus og Kun på samme tid, har jeg svært ved at forstå. I stedet burde de da vise ham lidt respekt
Aguero blev frosset ude tidligere på sæsonen, men det er lidt tidligt at vide om det er tilfældet igen. Han er lige kommet tilbage fra skade og har kun trænet 2-3 dage, så med mandens skadeshistorik i mente så er det da klart man ikke starter med ham når holdet i sidste kamp vandt 5-0 uden.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 13. maj, 2017 15:09

Det heldigt at City ikke er vores mest Direkte rival til top 4 for de har været vanvittigt heldige idag.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » lørdag, 13. maj, 2017 15:11

Var det vores modstander der havde gjort det Mahrez gjorde, så havde de fået målet.
Justice for the 96! <3

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 13. maj, 2017 15:12

Wormie skrev:Det heldigt at City ikke er vores mest Direkte rival til top 4 for de har været vanvittigt heldige idag.
De er vores konkurrent til top 3, og hvor er det fucking irriterende at han ikke bare sparker det lort ind.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 13. maj, 2017 15:40

Øv Mahrez.
Vi kan stadig nå 3. pladsen, men håbet er meget spinkelt.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » lørdag, 13. maj, 2017 15:45

AJ skrev:Øv Mahrez.
Vi kan stadig nå 3. pladsen, men håbet er meget spinkelt.
Vil være lykkelig for en 4. Plads!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 13. maj, 2017 17:13

Ja. En 4. Plads vil være stort. Holdet er slet ikke til det. Det er Klopps fortjeneste at vi har præsteret over evne.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 13. maj, 2017 17:26

Dortmund er stadig like akkurat på 3. pladsen takket være en bedre målscore!

Derudover var det en vanvittig runde i Bundesligaen. Tag og gennemgå resultaterne og kampforløbene. Det bliver spændende i sidste spillerunde på lørdag.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 13. maj, 2017 19:09

Øv ham Alexis Sánchez vil virkelig gerne have Arsenal vinder....

Uden Sanchez ville arsenal ikke være i top 7.

Han er 2 gange mere for arsenal end hvad Mane er for liverpool. det ret vildt
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 13. maj, 2017 19:12

Det var da amatøragtigt af Stokes defensiv.

Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 13. maj, 2017 19:18

Nu var vi nogle som forudsagde at Arsenal vil gå 9 point.

Jeg håber at jinx den.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 13. maj, 2017 19:31

Jeg har så dårlig mavefornemmelse. Har det som om at Arsenal får 4. Pladsen.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 13. maj, 2017 19:32

Hr. Drejer skrev:Ja. En 4. Plads vil være stort. Holdet er slet ikke til det. Det er Klopps fortjeneste at vi har præsteret over evne.
Han har underpræsteret i stor stil i januar og februar, og fejlet mod bund 12 helt generelt, så selv om flertallet muligvis er enig med dig, synes jeg han underpræsterer, noget endda. Om ikke med position, så ihvertfald ubetinget point mæssigt, det synes jeg er indiskutabelt. Og det med at tale holdet ned til sunderland niveau(lidt overdrevet) fatter jeg ikke meningen med? Bredden er der ikke, og han udlejer potentielle spillere til 11´eren, Lazar og Sakho, så han har det som han vil have det åbenbart, nul bredde.

Forventer en klar forbedring næste sæson.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 13. maj, 2017 19:56

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja. En 4. Plads vil være stort. Holdet er slet ikke til det. Det er Klopps fortjeneste at vi har præsteret over evne.
Han har underpræsteret i stor stil i januar og februar, og fejlet mod bund 12 helt generelt, så selv om flertallet muligvis er enig med dig, synes jeg han underpræsterer, noget endda. Om ikke med position, så ihvertfald ubetinget point mæssigt, det synes jeg er indiskutabelt. Og det med at tale holdet ned til sunderland niveau(lidt overdrevet) fatter jeg ikke meningen med? Bredden er der ikke, og han udlejer potentielle spillere til 11´eren, Lazar og Sakho, så han har det som han vil have det åbenbart, nul bredde.

Forventer en klar forbedring næste sæson.
Pointmæssigt? 70 point har i mange sæsoner været nok til top 4. Positionsmæssigt ligger vi stadig i top 4, og kan selv afgøre det, selvom jeg (ligesom mange andre) tvivler på vi kan. Dog har jeg mest af alt lyst til at stå bag holdet lige nu, i stedet for at kritisere. Det synes jeg må være vores opgave som fans i de sidste to kampe. Så kan vi kritisere sæsonen efter. Og jaja, jeg sidder bare på et dansk forum, men det gennemsyrer jo fangruppen, den her kritik. Det tror jeg ikke hjælper når vi skal have de to sidste sejre.

Lønningsmæssigt er vi vel stadig omkring 5. eller 6. pladsen i ligaen, så på den måde er det da heller ikke en underpræstation. Dog heller ikke overpræstation, skulle vi ende som nr. 5/6.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar