Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 10. maj, 2017 22:12

Det så ellers ud som om på statistikkerne at Southampton havde været bedst indtil målet... Kom nu Saints.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 10. maj, 2017 22:27

0-2

Pis og lort, det skal være spændende venner.

Vi håber på Stoke.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. maj, 2017 22:27

Vi har vel stadigvæk Stoke at håbe på...Endnu
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 10. maj, 2017 22:27

Mads T. skrev:Det så ellers ud som om på statistikkerne at Southampton havde været bedst indtil målet... Kom nu Saints.
Har fulgt med, med et halvt øje, og Så har været bedst, også efter målet. Bare slet ikke skarpe nok.
Senest rettet af Spazzjack onsdag, 10. maj, 2017 22:32, rettet i alt 1 gang.
Billede

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 10. maj, 2017 22:28

Vi skal bare vinde over Hammers og M´boro så er den ikke længere.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. maj, 2017 22:30

Vi skal bare vinde vores egne kampe! Hvis vi ikke kan finde ud af det, har vi intet at gøre i CL. Vi har fået en del chancer efterhånden.

Jeg må indrømme at jeg er blevet en smule mere pessimistisk den sidste uge. At vi ikke en gang kan slå Soton på hjemmebane er et skidt tegn. Nu er vi oppe mod Man C og U og Arsenal, alle tre hold har tonsvis mere erfaring i at sikre disse CL pladser, end vi har. ØV, altså at vi er så ustabile!

Bøgvad

Indlæg af Bøgvad » onsdag, 10. maj, 2017 22:35

Shit.. Det bliver alt alt alt for spændende..

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » onsdag, 10. maj, 2017 22:37

Nu bliver i simpelthen nødt til at stoppe med det der "hvis ikke vi kan dit og dat så har vi ikke noget at gøre i CL" ..

Det hold vi kommer til at kunne stille med i næste sæsons Champions League kommer ikke til at være i nærheden af det vi har nu. Genrejsningen af os som storklub vil kræve CL. Så hold nu op med det der pis for at skåne jeres egne følelser. Vi SKAL have den CL plads hjem, også er det fuldstændig ligegyldigt hvilket hold vi har nu, for det bliver ikke det samme hold vi stiller med, og det bliver ikke overhovedet de samme spillere vi vil kunne tiltrække uden CL. Jeg magter simpelthen ikke endnu en sæson hvor vi skal spille torsdag i stedet for tirsdag-onsdag.

Pis og lort at Arsenal ikke smed point, men vi må håbe på Stoke. Et sted hvor de i øvrigt også har det svært generelt.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. maj, 2017 22:47

Jeg vil stadigvæk mene at vi har endog rigtig gode chancer. Arsenal skal vinde de sidste 3 og de har Stoke ude (notorisk svært for dem) og Everton hjemme. De 9 point er bestemt ikke givet. Jeg tror de får 7. Manchester virker til at have solgt billetten på forhånd og jeg tror at Tottenham snupper den sejr forholdsvis simpelt. Derfor tror jeg sådan set at 4 point er nok for at blive nummer 4. Og som texy vist nok skrev, så er vi dermed for evt spillere en CL-klub. At det måske bliver svært at komme i gruppespillet, det må vi tage til den tid. Middlesbrough kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke kan vinde over, for de er godt nok ringe og derfor tror jeg at uafgjort er nok mod West Ham, selv om en sejr selvfølgelig vil lune:-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 10. maj, 2017 22:55

sjovt at soto vil spille offensiv fodbold mod arsenal og faktisk prøve at score og ikke bare stille sig ned med 11 mand og kæmpe for 1 point

Premier league for jer lige der.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. maj, 2017 22:57

Jeg tror ikke Arsenal sætter flere point til men vi kan jo stadig selv afgøre det. Stoke er ikke hvad de har været på deres hjemmebane og Arsenal skal nok vinde deres to sidste hjemmekampe. Jeg synes godt nok presset er enormt og tror ærlig talt ikke vores spillere kan stå for det desværre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 10. maj, 2017 23:00

Skovdal skrev:Nu bliver i simpelthen nødt til at stoppe med det der "hvis ikke vi kan dit og dat så har vi ikke noget at gøre i CL" ..

Det hold vi kommer til at kunne stille med i næste sæsons Champions League kommer ikke til at være i nærheden af det vi har nu. Genrejsningen af os som storklub vil kræve CL. Så hold nu op med det der pis for at skåne jeres egne følelser. Vi SKAL have den CL plads hjem, også er det fuldstændig ligegyldigt hvilket hold vi har nu, for det bliver ikke det samme hold vi stiller med, og det bliver ikke overhovedet de samme spillere vi vil kunne tiltrække uden CL. Jeg magter simpelthen ikke endnu en sæson hvor vi skal spille torsdag i stedet for tirsdag-onsdag.

Pis og lort at Arsenal ikke smed point, men vi må håbe på Stoke. Et sted hvor de i øvrigt også har det svært generelt.
Vi spiller nu ganske godt mod de bedste hold jvf. denne PL-sæson + EL-kampagnen sidste år, så mon ikke vi kan overleve CL uden ydmygende skrammer.....når nu vores træner oven i købet er ganske ferm udi denne europæiske disciplin?

At han og spillerne har størst problemer overhovedet mod undertippede engelske kick n' rush-hold, er ret beset så langt væk fra midtugens CL-hymne, som man kan komme - eneste problem er vel at få gjort truppen så stor og modstandsdygtig, at den kan håndtere den dobbelte udfordring (og der vil dyrt indkøbte stjernespillere til start-11'eren da givetvis hjælpe, men resultatmæssigt og taktisk er der intet, der antyder at vi vil være chanceløse, når ( :mrgreen: ) vi kvalificerer os til CL med vores nuværende (stærkeste) opstilling....
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Champen

Indlæg af Champen » onsdag, 10. maj, 2017 23:01

Hvor er det irriterende at se på de reklamer med Mourinho. Havde syntes det var pinligt hvis det var klopp der var med i sådan nogle reklamer.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. maj, 2017 23:10

Jesper skrev:Jeg vil stadigvæk mene at vi har endog rigtig gode chancer. Arsenal skal vinde de sidste 3 og de har Stoke ude (notorisk svært for dem) og Everton hjemme. De 9 point er bestemt ikke givet. Jeg tror de får 7. Manchester virker til at have solgt billetten på forhånd og jeg tror at Tottenham snupper den sejr forholdsvis simpelt. Derfor tror jeg sådan set at 4 point er nok for at blive nummer 4. Og som texy vist nok skrev, så er vi dermed for evt spillere en CL-klub. At det måske bliver svært at komme i gruppespillet, det må vi tage til den tid. Middlesbrough kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at vi ikke kan vinde over, for de er godt nok ringe og derfor tror jeg at uafgjort er nok mod West Ham, selv om en sejr selvfølgelig vil lune:-)
Arsenal har kæmpe erfaring med at være i disse situationer. De skal nok skrabe alle de point sammen som de kan. Jeg tror de får fuldt hus, altså 9 point.
Stoke er ikke det samme som under Pulis.
Enig med Man U. Det virker som om de går 100% efter EL finalen.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 10. maj, 2017 23:24

Æv, jeg havde alligevel troet på, at Southampton kunne drille Arsenal og tage et enkelt point. Nu tror jeg en top 4 placering kræver to sejre i de sidste par kampe. Arsenal kommer ikke til at sætte point til mod et formsvagt Stoke mandskab, hvis hjemmebane ikke længere er samme uindtagelige bastion.

Det er tid til at holdet viser tænder og vinder de sidste kampe i overbevisende stil. Det er ikke alene vigtigt grundet den attraktive 4. plads, men vigtigt for det projekt, som Klopp forsøger at bygge op.

Besvar