Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Larry Dillman

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 17. apr, 2017 23:14

Blev sgu snarere beroliget af at se arse spille i dag........3 points aside, så er det længe siden at jeg har set så hovedløs, usikker og usammenhængende bold (fra begge sider) - men fremragende underholdning!
De kommer stensikkert til at smide flere points (tager anti-jinx kåben på 8-) )

Men selvom Alexis for så vidt scorede og fik en hockey-assist, behøver jeg ikke at se hans usympatiske, teatralske fjæs i nærheden af anfield (og helst heller ikke på PL-modstanderhold iøvrigt...) - prøver at dysse sine holdkammerater 'rutineret' og selvsmagende ned midt i sit eget orgie af kiksede tunneller, boldtab og labre ballon-pudderbolde!
Det mindede grangiveligt om Tyler Hamiltons selvbestaltede politiofficer-gestus mod Ulrich i 2003, efter denne troligt havde ventet i minutter på Armstrong efter hans plasticpose-fald :evil:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Champen
Alder: 34

Indlæg af Champen » tirsdag, 18. apr, 2017 01:01

Så fedt Portsmouth har sikret sig oprykning idag fra league 2 til league 1! Synes det er så fed en klub!
De havde 4500 medrejsende pompey fans til notts county i den fjerde bedste række, det er jo nærmest mere end hvad vi kan samle på et helt stadion til en Superliga kamp. Håber vi trækker dem i en cupkamp eller lignende en dag, så vil jeg virkeligt gerne prøve over på Fratton Park :-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 18. apr, 2017 11:21

Champen skrev:Så fedt Portsmouth har sikret sig oprykning idag fra league 2 til league 1! Synes det er så fed en klub!
De havde 4500 medrejsende pompey fans til notts county i den fjerde bedste række, det er jo nærmest mere end hvad vi kan samle på et helt stadion til en Superliga kamp. Håber vi trækker dem i en cupkamp eller lignende en dag, så vil jeg virkeligt gerne prøve over på Fratton Park :-)
Du kunne jo også bare tage derover og se dem spille mod et eller andent andet hold? ;) Portsmouth er et besøg værd, fodbold elelr ej, der er mange spændende seværdigheder i byen.

Har det i øvrigt lidt på samme måde med klubben som du, gammel traditionsklub, der - forhåbentlig - er på vej tilbage efter en slem nedtur. Ganske som jeg håber at Leeds langt om længe kommer retur til PrL i år, selvom det desværre kunne se ud til at de er ved at få gummiben.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 18. apr, 2017 21:03

Når man nu sidder og betragter Real vs. Bayern ser man virkelig betydningen af at have en boldsikker midtbane, der ikke lader sig påvirke af et højt oppres. Det gælder begge klubber.

Vi ville flytte os markant mod bund- og midterholdene, hvis vi havde blot én spiller der havde de kvaliteter som Modric eller Tiago besidder. Eller Kroos og Alonso for den sags skyld. Jeg er vild med Jürgen Klopp's koncept, men må også erkende, at hvis det sidste skridt skal tages mod toppen, er det ikke nok med løbestærke spillere. Der skal tilføjes en tilstrækkelig mængde boldsikkerhed og kreativitet. Som det også var tilfældet i Dortmund.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 18. apr, 2017 21:17

Robbie_God_Fowler skrev:Når man nu sidder og betragter Real vs. Bayern ser man virkelig betydningen af at have en boldsikker midtbane, der ikke lader sig påvirke af et højt oppres. Det gælder begge klubber.

Vi ville flytte os markant mod bund- og midterholdene, hvis vi havde blot én spiller der havde de kvaliteter som Modric eller Tiago besidder. Eller Kroos og Alonso for den sags skyld. Jeg er vild med Jürgen Klopp's koncept, men må også erkende, at hvis det sidste skridt skal tages mod toppen, er det ikke nok med løbestærke spillere. Der skal tilføjes en tilstrækkelig mængde boldsikkerhed og kreativitet. Som det også var tilfældet i Dortmund.
Synes det er meget godt set. Men jeg er faktisk ikke helt sikker på du har ret hvad angår PL. For PLs styrke er faldet markant i de senere år (mange årsager), og her synes jeg det er kendetegnende, at der faktisk ikke er et eneste af de 6-7 øverste hold, der netop har midtbanespillere, der er komplette jf. din beskrivelse. Så vi adskiller os ikke markant.
Modric er jo et eksempel på en spiller, der via sin løbevillighed og enorme fodboldintelligens også kan agere som suplim defensiv stopklods. Og her synes jeg at spanske hold, men også mere og mere de franske hold, har formået at lave nutidens/fremtidens midtbanespillere implementeret. England er bare bagud. Det er både hvad angår systemer og tankesæt, hvilket faktisk er lidt paradoksalt når de har internationale trænere.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 18. apr, 2017 21:27

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Når man nu sidder og betragter Real vs. Bayern ser man virkelig betydningen af at have en boldsikker midtbane, der ikke lader sig påvirke af et højt oppres. Det gælder begge klubber.

Synes det er meget godt set. Men jeg er faktisk ikke helt sikker på du har ret hvad angår PL. For PLs styrke er faldet markant i de senere år (mange årsager), og her synes jeg det er kendetegnende, at der faktisk ikke er et eneste af de 6-7 øverste hold, der netop har midtbanespillere, der er komplette jf. din beskrivelse. Så vi adskiller os ikke markant.
Modric er jo et eksempel på en spiller, der via sin løbevillighed og enorme fodboldintelligens også kan agere som suplim defensiv stopklods. Og her synes jeg at spanske hold, men også mere og mere de franske hold, har formået at lave nutidens/fremtidens midtbanespillere implementeret. England er bare bagud. Det er både hvad angår systemer og tankesæt, hvilket faktisk er lidt paradoksalt når de har internationale trænere.
Jeg er helt enig. Jeg skulle vist have tilføjet, at jeg refererede til europæisk topniveau, ikke niveauet i PL. Jeg kan faktisk kun komme i tanke om Fabregas og Michael Carrick, der besidder disse kvaliteter. Og begge nærmer sig med hastige skridt sidste salgsdato. Gündogan var utvivlsomt tiltænkt denne rolle under Guardiola.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 18. apr, 2017 22:25

Skandaløst.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 18. apr, 2017 22:31

Skidt dømt af dommeren. Var straffesparket til Bayern ikke også tvivlsomt?

Marcelo er kampens spiller indtil videre. Er du gal han er god!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 18. apr, 2017 22:34

Robbie_God_Fowler skrev:Skidt dømt af dommeren. Var straffesparket til Bayern ikke også tvivlsomt?

Til gengæld slap han nådigt tidligere, så han lå på vippen. Ja, Marcelo er verdens bedste playmaker fra en venstre back!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 18. apr, 2017 22:47

Jesper skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Skidt dømt af dommeren. Var straffesparket til Bayern ikke også tvivlsomt?

Til gengæld slap han nådigt tidligere, så han lå på vippen. Ja, Marcelo er verdens bedste playmaker fra en venstre back!
Det samme kan jo siges om Casemiro. Linjen er ikke eksisterende fra den dommer. Det noget fis, at han skal vises ud blot fordi, han tidligere har ligget på vippen. Det er godt nok et vagt argument for at smide en spiller ud for at tackle først på bolden. Der er aldrig gult kort der.
Senest rettet af Kasper88 tirsdag, 18. apr, 2017 23:01, rettet i alt 2 gange.
Corner taken quickly...

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 18. apr, 2017 22:56

Og så scorer Ronaldo på en offside. Det er også kun verdens største klubturnering, så kan man ikke forvente, at dommeren og hans stab ikke skal have en afgørende indflydelse på kampen. :aliboronz2:

Tyndt straffe til Bayern.
Forkert udvisning til Vidal.
Fejlagtigt godkendt mål til Real.

Godt at se, at dommeren og hans crew gav den gas til deres påskefrokost. :alcohol:
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 18. apr, 2017 22:59

Elendigt dommerarbejde, denne gang af linjedommeren. Synd det skal ødelægge en ellers fantastisk fodboldkamp.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. apr, 2017 23:00

Det er godt nok ærgeligt at dommerne kommer til at afgøre en ellers enestående kamp. Forkert straffe, forkert udvisning og et offside mål. Bare dog dommerne var lige så dygtige som spillerne!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. apr, 2017 23:02

Marcelo har da været fuldstændig outstanding. Jeg har sjældent set noget lignende
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » tirsdag, 18. apr, 2017 23:03

Og jeg som troede den elendige dommerpræstation i PSG Barca kampen ikke kunne overgås, der tog jeg vist fejl! Helvede det er elendigt. Glæder mig til videoteknologi på samtlige kendelser.
Justice for the 96! <3

Besvar