Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » søndag, 16. apr, 2017 17:41

jensemand skrev:
Og kæft hvor er det utroligt med alle de kendelser United får deres vej.. de ville ligge nummer 8-9 stykker uden alkohol den hjælp....
:aliboronz8:
Mvh

Lasse

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » søndag, 16. apr, 2017 17:45

Haha hvad fanden? :D dumme Auto correct på telefonen :aliboronz5:
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 16. apr, 2017 18:06

Surf skrev:Hader Spurs. Min nummer to hadeklub efter man u. Det er mig ubegribeligt at man kan have sympati for dem. Og særligt fordi de er en direkte konkurrent. Jeg kan måske have sympati for et bundhold, men da slet ikke en konkurrent. Og ja, en del af min antipati er nok vokset ud af en slags misundelse. Men synes de er arrogante og klamme at se på.
Hvorfor misundelig ? Jeg ser dem pt. som en ligeværdig modstander, men da min sympati, som jeg kan se opstod omkring 1979, da de hentede Ardiles og Villa og havde Glenn Hoddle, var de jo ikke en direkte konkurrent på dén måde, men de spillede meget seværdig fodbold i TipsLørdag, og det gør de egentlig stadig.
De er en klub meget lig vores dyder med at udvikle spillere, og de udvikler klubben på forretningsmæssig basis, som vi gør, og som jeg mener, at det bør være.
Jeg har mest antipati overfor scum, som er uden sidestykkke men derefter kommer riigmandsklubberne, som jeg slet ikke kan tage, og derfor håber jeg heller ikke, at vi nogensinde købes af en rigmand - særligt ikke en fra Rusland, Kina eller Mellemøsten.
Jeg foretrækker langt Spurs som vinder af pokaler eller mesterskab, hvis det står mellem dem og en af vores andre Top 6 konkurrenter.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 16. apr, 2017 18:09

Det er et rigtigt skod resultat der er på vej i scumchester
"We're not racist, we only hate the mancs"

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » søndag, 16. apr, 2017 18:24

Er Chelsea gået på for tidlig sommerferie eller hvad hulen sker der? De sejler jo det er ikke engang fordi United spiller specielt godt.... :(
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 16. apr, 2017 18:39

Scums kampprogram er uhyggeligt svært. De skal nok tabe point!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 16. apr, 2017 18:40

Jesper skrev:Scums kampprogram er uhyggeligt svært. De skal nok tabe point!
Ja forhåbentligt. Men det har vi efterhånden sagt et stykke tid og de bliver bare ved med at vinde desværre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » søndag, 16. apr, 2017 18:55

jensemand skrev:Surf

Du beskriver præcis mine tanker omkring Tottenham ! Jeg kan slet ikke snuppe dem og ønsker dem næsten lige så langt væk som United !
Præcis. Selv Tottenhamfans kan jo ikke engang lide dem.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 16. apr, 2017 19:15

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:
Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg har langt mere sympati for Spurs end Chelsea eller de to Manchester klubber. Spurs bygger på samme dyder som os; Find talenter, udvikle dem, giv dem chancen. Se blot Dele Alli og Kane.

Hvis Spurs formår at holde på deres stamme og supplere med udenlandske talenter eller måske stjerner, så tror jeg de vil dominere PL de næste 10 år. De er inde i en god periode, og jeg tror at de er ved at overhale os. De har opnået en bedre placering i ligaen end os i 6 ud af de sidste 7 sæsoner.
Spurs har altid været mit hold nr. 2, hvis man altså kan tale om et sådant, da der er lysår fra nr. 1 til 2. At sige de vil dominre PL de næste 10 år er noget af et statement, når man ser på holdene, trænerne og økonomien i Top 6. Det vil formentligt være meget, meget tæt om CL pladserne de næste 10 år, og det vil skifte fra sæson til sæson. Og så har vi lige en Leicester, dvs. der er også andre klubber, der kan komme ind og blande sig, da alle klubber har gode spillere og økonomien til at forbedre sig væsentligt fra sæson til sæson.
Ja, jeg ved det er et hårdt statement. Men deres stamme er meget ung. Dele Alli er lige blevet 21 år, Kane er 23, Dier er også 23. Winks er 21, Wanyama og Eriksen er begge 25.
Jeg læste en statistik (kan ikke huske hvor - måske liverpool. No) som viste at Spurs har den yngste trup i PL og vi har den 2. yngste.

Hvis Spurs holder på deres stamme, og supplere med udenlandske stjerner, ser jeg ingen grund til hvorfor ikke de skulle kunne dominere PL de næste 10 år.
Altså som i dominere som i, at de vinder med god margain til andre tophold i de næste 10 år ? De 5 andre topklubber kan jo købe næsten, hvem de vil til at supplere deres i forvejen stærke trupper, som måske gennemsnitligt har en højere alder en Spurs.
I indbyrdes kampe har vi jo f.eks. et ret pænt tag på Spurs, så jeg er med på, at de nok skal være at finde blandt top 6 holdene i årene fremover, men jeg kan slet ikke udpege en favorit inden sæsonstarten. Se Chelsea's sæson sidste sæson og så denne sæson. Det er jo umuligt at forudsige.
Dominere som at de vil gavne i top 3 8 ud af 10 gange. De har det bedste af engelsk talent.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. apr, 2017 19:08

AJ skrev:Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.
Ikke i følge denne artikel.

http://www.liverpool.no/innsikt/risiker ... ifisering/

Det er jo lige blevet vedtaget og det plejer ikke at gå så hurtigt med at implementere ny lovgivning.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 17. apr, 2017 19:23

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.

Det er jo lige blevet vedtaget og det plejer ikke at gå så hurtigt med at implementere ny lovgivning.
Det er vedtaget. I næste sæson (2017-18) vil hele Top 4 i de fire bedste lande kvalificere sig direkte til gruppespillet i CL sæsonen 2018-19.

Jeg ved ikke, hvorfor du påstår andet.

Edit:
Nu har jeg læst dit link. Artiklen udtaler sig slet ikke om det. Den nye regel gælder fra og med næste sæson. Din artikel snakker om, hvordan CL-kvalen foregår for de hold, der kvalificerer sig i den nuværende sæson.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 17. apr, 2017 19:39

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. apr, 2017 19:40

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:

Det er vedtaget. I næste sæson (2017-18) vil hele Top 4 i de fire bedste lande kvalificere sig direkte til gruppespillet i CL sæsonen 2018-19.

Jeg ved ikke, hvorfor du påstår andet.

Edit:
Nu har jeg læst dit link. Artiklen udtaler sig slet ikke om det. Den nye regel gælder fra og med næste sæson. Din artikel snakker om, hvordan CL-kvalen foregår for de hold, der kvalificerer sig i den nuværende sæson.
I dit første postulat, nævnte du ikke årstal, men det gør du så nu.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 17. apr, 2017 22:11

Er der nogen der ser Boro-Gunners? Er det rigtigt, at Ox spiller højre wingback i 3-4-3? Det giver da også god mening, at han fik gult efter 4 minutter, hvis han spiller en uvant position.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 17. apr, 2017 22:49

Pis med Arsenal. Frygter sku de lige klare top 4 som vanligt.

Besvar