Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Nr. 4 i PL skal ud i kval kampe for at komme med i gruppespillet til CL.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, som det er nu. men Bojangles mener åbenbart at der er ændringer på vej.Hr. Drejer skrev:Nr. 4 i PL skal ud i kval kampe for at komme med i gruppespillet til CL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.
-
Er England sikker på at være i top 4?AJ skrev:Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.
Ja heldigvis har Italien kun et hold, som gør sig godt internationalt....Hr. Drejer skrev:Er England sikker på at være i top 4?AJ skrev:Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.
-
Yes. Og de må gerne vinde CL.Oomph242 skrev:Ja heldigvis har Italien kun et hold, som gør sig godt internationalt....Hr. Drejer skrev:Er England sikker på at være i top 4?AJ skrev:Fra næste sæson kommer hele Top 4 i de fire bedste lande direkte i CL-gruppespillet.
edit: Og Dortmund spillede 24 timer efter at være udsat for et terrorangreb. Hmmm, UEFA, der er andet end penge i verden!
Ja, det er bindegalt.Hr. Drejer skrev:Og Dortmund spillede 24 timer efter at være udsat for et terrorangreb. Hmmm, UEFA, der er andet end penge i verden!
Til gengæld havde UEFA udpeget en kompetent dommer, som kun forærede Monaco to mål...
Kloppite
-
Gode gamle Ryan Babel har scoret til aften.
Og så har jeg lige opdaget at Kluiverts søn spiller for Ajax - eller jeg formoder at det er hans søn. Er der nogen so kender hans niveau? Er han lige så god som faren?
Og så har jeg lige opdaget at Kluiverts søn spiller for Ajax - eller jeg formoder at det er hans søn. Er der nogen so kender hans niveau? Er han lige så god som faren?
Det er Patricks søn, han har scoret regelmæssigt det sidste halve års tid, men har ikke set kampene, bare luret navnet på flashscore 

Verden er smask fuld af hyklere....
1 mål og 1 assist for sæsonen, det kan vel næppe kaldes regelmæssigt hva? Men han har fået en del mere spilletid her sidst på sæsonen bla fordi Dolberg har været skadet
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:1 mål og 1 assist for sæsonen, det kan vel næppe kaldes regelmæssigt hva? Men han har fået en del mere spilletid her sidst på sæsonen bla fordi Dolberg har været skadet
http://www.transfermarkt.com/justin-klu ... ler/330659
Næh, så ved jeg ikke hvorfor jeg har set hans navn, plejer lige at tjekke målscoreren i en 7-8 ligaer i europa hver dag.Emmy skrev:1 mål og 1 assist for sæsonen, det kan vel næppe kaldes regelmæssigt hva? Men han har fået en del mere spilletid her sidst på sæsonen bla fordi Dolberg har været skadet
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort
Er lidt imponeret over dem i denne sæson, håber de trods alt kan nå at fange Chelsea på målstregen.

Er lidt imponeret over dem i denne sæson, håber de trods alt kan nå at fange Chelsea på målstregen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det håber jeg sgu ikke. Lige nu, er de bare klubben som aldrig vinder noget. Lad det for guds skyld bare forblive sådan.Sledgehammer skrev:Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort![]()
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er udmærket, at Spurs lægger max pres på Chelsea, så de "er nødt til" at smadre scum.RedRedRed skrev:Det håber jeg sgu ikke. Lige nu, er de bare klubben som aldrig vinder noget. Lad det for guds skyld bare forblive sådan.Sledgehammer skrev:Tottenham viser lige hvordan et hold som Bournemouth skal håndteres. 20 minutter, bum, 2-0, så er den kamp afgjort![]()
Vi SMADRER det PIShold !