Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg savner virkelig bedre kommunikation omkring, hvad Sakho har gjort siden, at det åbenbart er utænkeligt, at han skal spille for Liverpool igen. Det er jo en joke, at vi har spiller som Klavan rendende og spille fandango, når Sakho spiller, som han gør i Palace.
Liverpool Football Klopp
Endnu engang er Wilson afgørende for U23. Forstår ikke, at han ikke er lidt længere fremme blandt vores talenter. Burde han ikke være et skridt foran Woodburn?
Kloppite
Han har opført sig som et kvaj og ignoreret klubbens regler, hvilket potentielt kostede os EL-titlen og en plads i CL. Efterfølgende har han åbenbart flere gange ladet sin manager og alle sine holdkammerater vente på sig, fordi han ikke gad at møde til aftalt tid. Det synes jeg da har været fint kommunikeret ud af diverse medier. Men jeg synes da også, at det er fint, at klubben ikke taler om den slags offentligt. Det ordnes internt.AndreasN skrev:Jeg savner virkelig bedre kommunikation omkring, hvad Sakho har gjort siden, at det åbenbart er utænkeligt, at han skal spille for Liverpool igen. Det er jo en joke, at vi har spiller som Klavan rendende og spille fandango, når Sakho spiller, som han gør i Palace.
Han skal ikke tilbage, men må gerne gøre det fremragende i Palace, så vi kan få en god pris for ham.
Kloppite
Uden at det skal ligne, at jeg ikke kan lide Sakho, for det kan jeg godt, så tror jeg, at svaret skal findes i disse punkter:AndreasN skrev:Jeg savner virkelig bedre kommunikation omkring, hvad Sakho har gjort siden, at det åbenbart er utænkeligt, at han skal spille for Liverpool igen. Det er jo en joke, at vi har spiller som Klavan rendende og spille fandango, når Sakho spiller, som han gør i Palace.
1. I 2014 forlod han Anfield før kampen mod Everton, da han fandt ud af, han ikke skulle spille (Under Rodgers).
2. Kom for sent til flyet til USA (Under Klopp).
2. Tog et fedtforbrændingsprodukt uden at konsultere lægestaben (Under Klopp).
3. Lagde nogle mærkelige snaps ud på sin snapchat, hvor han gav sin utilfredshed til kende (Under Klopp).
Men ja, det er virkelig irriterende, at det skulle gå sådan med Sakho. Han er bedre end både Klavan og Lovren. Det kunne være interessant at se ham i et match-up med Matip.
Og så er texy på banen igen, når der skal tales Sakho. Den er sikker hver gang.

Corner taken quickly...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Skulle lige til at skrive, at det blev svært for Palace at stå imod Arsenals pres, og så scorer de sq til 2-0 ....

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever
Palace kan altså godt blive en håndfuld for os også om en 14 dsges tid.... 2 MEGET svære kæmpe de næste 2 mod wba og palace
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Jeg hører, hvad i siger (det ved vi jo allesammen godt), men det er da en overdrivelse af dimensioner at sige, at Sakho kan være skyld i, at vi ikke vandt EL og ikke er i CL. Grænsende til det absurde.
Men det var heller ikke for at starte en diskussion om ham som spiller. Jeg har bare ualmindelig svært ved at se, at det vi har fået at vide skulle være nok til at smide ham på porten. Jeg nægter faktisk at tro på det. Vi har givet afkald på en spiller, der potentielt kunne have hjulpet os i CL. Det skylder man fansene en forklaring på, når nu vi har været tvunget til at spille med Klavan og Lucas på pladsen.
Michael Beale har også så sent som i dag sagt, at han aldrig har set en spiller med en lignende attitude.
Og så er han en del af en Arsenal-ydmygelse as we speak.
Men det var heller ikke for at starte en diskussion om ham som spiller. Jeg har bare ualmindelig svært ved at se, at det vi har fået at vide skulle være nok til at smide ham på porten. Jeg nægter faktisk at tro på det. Vi har givet afkald på en spiller, der potentielt kunne have hjulpet os i CL. Det skylder man fansene en forklaring på, når nu vi har været tvunget til at spille med Klavan og Lucas på pladsen.
Michael Beale har også så sent som i dag sagt, at han aldrig har set en spiller med en lignende attitude.
Og så er han en del af en Arsenal-ydmygelse as we speak.

Senest rettet af AndreasN mandag, 10. apr, 2017 22:32, rettet i alt 2 gange.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kan det tænkes at der er en klausul i lejekontrakten der siger at Sakho ikke må være med imod os?Bellamy_fever skrev:Palace kan altså godt blive en håndfuld for os også om en 14 dsges tid.... 2 MEGET svære kæmpe de næste 2 mod wba og palace
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Bellamy_fever skrev:Palace kan altså godt blive en håndfuld for os også om en 14 dsges tid.... 2 MEGET svære kæmpe de næste 2 mod wba og palace
Det tænker jeg også at det bliver, dog kan vi håbe på at det bliver et problem for dem at undvære Sakho, som selvfølgelig ikke må spille mod os. Men ja de har sku et godt hold, og det bliver nogle møgsvære kampe mod både WBA og Palace.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
@AndreasN:
Du må i så fald ændre dit "I" til "du", for den vurdering må texy stå alene med. Den deler jeg så absolut ikke.
Du må i så fald ændre dit "I" til "du", for den vurdering må texy stå alene med. Den deler jeg så absolut ikke.
Senest rettet af Kasper88 mandag, 10. apr, 2017 22:33, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...
Sakho må ikke spille mod os.Sledgehammer skrev:Kan det tænkes at der er en klausul i lejekontrakten der siger at Sakho ikke må være med imod os?Bellamy_fever skrev:Palace kan altså godt blive en håndfuld for os også om en 14 dsges tid.... 2 MEGET svære kæmpe de næste 2 mod wba og palace
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Det ved jeg. Synes jeg heller ikke, at jeg forsøger at sige.Kasper88 skrev:@AndreasN:
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor vil Sakho gøre en forskel i vores forsvar. En venstrebenet forsvarsspiller hænger ikke træerne.
Sanho kostede os EL og dermed CL...men Klopp har kostet os mesterskabet ved at sende ham væk...eller noget i den retning :-/Hr. Drejer skrev:Hvor vil Sakho gøre en forskel i vores forsvar. En venstrebenet forsvarsspiller hænger ikke træerne.
Sakho Last 20 #LFC #CPFC games
W13 D5 L2
Scored 41 (2.5)
Conceded 18 (0.90)
9 clean sheets
2.31 points per EPL game
W13 D5 L2
Scored 41 (2.5)
Conceded 18 (0.90)
9 clean sheets
2.31 points per EPL game