Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » søndag, 26. mar, 2017 22:38

Damn !! Endnu en dødsejler af en 0-0.

Sent from my iPhone using Tapatalk

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 26. mar, 2017 23:26

Utroligt at dommeren kun lægger 3 minutter til. Situationen med Chririches varede alene 3 minutter. Det er sådan noget, der får mig til at gå ind for, at man stopper tiden ligesom i håndbold.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 26. mar, 2017 23:42

AJ skrev:Utroligt at dommeren kun lægger 3 minutter til. Situationen med Chririches varede alene 3 minutter. Det er sådan noget, der får mig til at gå ind for, at man stopper tiden ligesom i håndbold.
Ja tak!
Stop tiden ved alle spilstop og indfør videoteknologi!

Det kan sgu ikke være så svært!

Bonus... Istedet for 90 min, slipper i for konen i 110 min... Billede

AJ

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. mar, 2017 23:39

Det er vildt at tænke på. Da jeg startede med at følge med i fodbold, havde Argentina forsvarsspillere som Ayala, Samuel og Pochettino. Nu hedder de Funes Mori, Otamendi og Rojo.

Bagud 0-2 mod Bolivia. De vil bare gøre den VM-kvalifikation spændende.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. mar, 2017 16:57

AJ skrev:Bagud 0-2 mod Bolivia. De vil bare gøre den VM-kvalifikation spændende.
Meget ofte er de store hold - Argentina og Brasilien - i problemer i La Paz. Du må tænke på at banen ligger 4000 meter over havets overflade. Luften er meget tynd, og de bolivianske spillere er vant til den tynde luft, men det giver ofte problemer for modstander holdet.

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 29. mar, 2017 19:53

Hr. Drejer skrev: Meget ofte er de store hold - Argentina og Brasilien - i problemer i La Paz. Du må tænke på at banen ligger 4000 meter over havets overflade. Luften er meget tynd, og de bolivianske spillere er vant til den tynde luft, men det giver ofte problemer for modstander holdet.
Ja, og for nogle år siden tabte netop Argentina jo med 1-6 samme sted. Ikke desto mindre formåede Ecuador at vende 0-2 til 2-2 på Bolivias hjemmebane. Uruguay, Colombia og Peru har alle formået at vinde der. Desuden skal det ses i lys af den generelle spænding i tabellen, hvor Argentina slet ikke er sikre på at kvalificere sig. Og de ser ud til at være uden Messi i tre af de sidste fire kampe.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 29. mar, 2017 21:15

De seneste år har vi set et omvendt billede, når man betragter Argentina og Brasilien.

Argentinerne har historisk set været mere hårdtarbejdende og organiserede, hvorimod Brasilianerne har levet på teknisk kunnen og utrolige individualister. I øjeblikket forholder det sig vel næsten omvendt.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 29. mar, 2017 23:56

Robbie_God_Fowler skrev:De seneste år har vi set et omvendt billede, når man betragter Argentina og Brasilien.

Argentinerne har historisk set været mere hårdtarbejdende og organiserede, hvorimod Brasilianerne har levet på teknisk kunnen og utrolige individualister. I øjeblikket forholder det sig vel næsten omvendt.
Det er en meget interessant betragtning, som jeg kunne tænke mig uddybet ell eksemplificeret.

We need a new Fowler...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 01. apr, 2017 17:49

Kom så WBA.
Hold den!
I gjorde det bedre i 78!

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -ever.html

Det var en legendarisk sportslørdag!

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 01. apr, 2017 17:58

Fedt, fedt, fedt, fedt.
Corner taken quickly...

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » søndag, 02. apr, 2017 12:41

Arsenal - City. Hvad resultat ønsker i?
City sejr sikrer os, at Arsenal ikke kan komme op på siden af os, når de får spillet de kampe de mangler
Arsenalsejr holder City bag os på 4.pladsen med to point op og en kamp i baghånden.
En uafgjort giver det bedste af begge lejre, men sender også begge hold et point tættere på.

Så hvad siger i? Færrest konkurrenter til top 4, med en citysejr. Bedst mulighed for at holde 3.pladsen med en Arsenal sejr? Eller den lidt defensive succes, der holder begge på afstand med en uafgjort?

Jeg tror jeg bliver mest glad for en uafgjort. Så skal vi nok selv klare resten

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » søndag, 02. apr, 2017 12:47

I prioriteret rækkefølge må det være x, 2 og 1 for mit vedkommende. Ser helst at Arsenal hægtes så meget af som muligt, såfremt der skal være en vinder.

MP

Indlæg af MP » søndag, 02. apr, 2017 12:59

Enig med Mads T

Hvis begge hold taber 2 point er det helt perfekt, men en udradering af Arsenal hjemme til en direkte konkurrent kunne også være sidste søm i ligkisten.
Scum spekulerer nok allerede i at satse 100% på EL frem for ligaen og hvis Arsenal taber idag er deres krise total. Dermed kunne vejen til top 4 være banet for os. Men det kræver selvfølgelig vi højner vores eget niveau i de her kampe mod de små hold.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 02. apr, 2017 13:39

Bojangles skrev:Arsenal - City. Hvad resultat ønsker i?
City sejr sikrer os, at Arsenal ikke kan komme op på siden af os, når de får spillet de kampe de mangler
Arsenalsejr holder City bag os på 4.pladsen med to point op og en kamp i baghånden.
En uafgjort giver det bedste af begge lejre, men sender også begge hold et point tættere på.

Så hvad siger i? Færrest konkurrenter til top 4, med en citysejr. Bedst mulighed for at holde 3.pladsen med en Arsenal sejr? Eller den lidt defensive succes, der holder begge på afstand med en uafgjort?

Interessant spg. Jeg håber på en tumultkamp med mange mange kort til de bedste spillere. Derudover synes jeg 4. Pladsen er det samme som 3. Pladsen. Man får formegentlig ikke nogen til at sige de har vundet bronze i pl i sæson 16/17. CL derimod er vigtigt.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 02. apr, 2017 13:42

nikand skrev:
Bojangles skrev:Arsenal - City. Hvad resultat ønsker i?
Interessant spg. Jeg håber på en tumultkamp med mange mange kort til de bedste spillere. Derudover synes jeg 4. Pladsen er det samme som 3. Pladsen. Man får formegentlig ikke nogen til at sige de har vundet bronze i pl i sæson 16/17. CL derimod er vigtigt.
Ja, det vigtige er bare at komme i CL. Forskellen på 3. og 4. pladsen er så, at ved 4. pladsen skal man ud i noget kval. inden man træder ind i turneringen.

Besvar