Jeg tænker at en ægte verdenstjerne som Messi helt uden at foretage sig noget, sætter alle andre lidt skakmat og dermed hirakiet i klubben..... hvilket gør trænerens opgave en del nemmere end i en klub som City... hvor de alle kommer til for pengene og hvor de alle synes de er ligeså meget verdensstjerne som den anden.Belloni skrev:Selvom han har haft noget fantastisk godt spiller materiale, så kan han vidst ikke være uden skills med alle de trofæer.
Kræver også godt management at styre alle de stjerner.... vil jeg tro
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er det ikke det alle herinde håber at vi gør?mortenbak skrev:Det virker da også lidt panikagtigt hvis det er sandt at han vil sælge ud og købe spillere for 1,7 mia i sommervinduet...Emmy skrev:Pep viser lige nu i denne sæson at han er en middelmådig træner. Han formår ikke at ændre på noget som helst i City. Defensiven sejler rundt, nærmest værre end hos os. Og taktisk kan han ikke ændre noget som helst ser det ud til. Der er så ufatteligt dygtige spillere i City men alligevel formår han ikke at få dem til at præstere uge efter uge. At få Barcelona og Bayern til at vinde mesterskaber er ingen sag.
http://fodboldspilleren.dk/skuffende-ex ... ning-200m/
- Bellamy_fever
hvad sker der for at man rent faktisk kan høre managers stå og råbe og dirigere deres spillere i WBA-Ars kampen ? der er ingen øredøvende larm, og da slet ingen sang.. (der var lidt i starten)
jeg formoder ikke WBA er fyldt med turister på samme måde som de top 6 klubberne, så det kan vel dårligt være undskyldningen, og måske også være med til at sætte en smule spørgsmålet ved det argument... ?
NB. jeg har selv påstået at mænden af turister var en stor årsag til at stemningen var til tider så død på Anfield (omend jeg så vil fastholde at det altså er helt anderledes indtryk jeg har fået de gange jeg har set kampen live os senere hen har set den på TV - her har stemningen virkelig ikke fundet vej til TV skærmen) /Old Trafford/Emirates osv. men hvad i alverden er så årsagen på et stadion som jeg formoder ikke har samme overvældene turist fanskare, men mere faste lokale tilhængere ?
jeg formoder ikke WBA er fyldt med turister på samme måde som de top 6 klubberne, så det kan vel dårligt være undskyldningen, og måske også være med til at sætte en smule spørgsmålet ved det argument... ?
NB. jeg har selv påstået at mænden af turister var en stor årsag til at stemningen var til tider så død på Anfield (omend jeg så vil fastholde at det altså er helt anderledes indtryk jeg har fået de gange jeg har set kampen live os senere hen har set den på TV - her har stemningen virkelig ikke fundet vej til TV skærmen) /Old Trafford/Emirates osv. men hvad i alverden er så årsagen på et stadion som jeg formoder ikke har samme overvældene turist fanskare, men mere faste lokale tilhængere ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Arsenal nedsmelter totalt nu resten af sæsonen tror jeg. De bliver næppe nogen konkurrent til en plads i top fire. Ballade omkring Sanchez og Wenger somer dead man walking ødelægger det for dem nu tror jeg. Og tak for det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Om Arsenal ligefrem smelter ned må vi vente og se, men i hvert fald betyder deres nederlag i dag at vi nu igen er herrer over vores egen Top 4 skæbne. Det føles ganske rart ...Emmy skrev:Arsenal nedsmelter totalt nu resten af sæsonen tror jeg. De bliver næppe nogen konkurrent til en plads i top fire. Ballade omkring Sanchez og Wenger somer dead man walking ødelægger det for dem nu tror jeg. Og tak for det.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever
hmmm, jaaeh vi er jo stadig (efter imorgen) 2 kampe foran Arsenal (og Scum), så taber vi i morgen kan Arsenal med 2 sejr i de kampe de har i hånden jo rykke forbi os. - Så vi skal i den grad holde skruen i vandet.
Skal vi så ikke bare fortsætte vores optur mod topholdene og tage 3 point med hjem imorgen?Bellamy_fever skrev:hmmm, jaaeh vi er jo stadig (efter imorgen) 2 kampe foran Arsenal (og Scum), så taber vi i morgen kan Arsenal med 2 sejr i de kampe de har i hånden jo rykke forbi os. - Så vi skal i den grad holde skruen i vandet.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Muligvis.... men vores trup ligner heller ikke Citys trup målt på stjerner.Mads T. skrev:Er det ikke det alle herinde håber at vi gør?mortenbak skrev:Det virker da også lidt panikagtigt hvis det er sandt at han vil sælge ud og købe spillere for 1,7 mia i sommervinduet...Emmy skrev:Pep viser lige nu i denne sæson at han er en middelmådig træner. Han formår ikke at ændre på noget som helst i City. Defensiven sejler rundt, nærmest værre end hos os. Og taktisk kan han ikke ændre noget som helst ser det ud til. Der er så ufatteligt dygtige spillere i City men alligevel formår han ikke at få dem til at præstere uge efter uge. At få Barcelona og Bayern til at vinde mesterskaber er ingen sag.
http://fodboldspilleren.dk/skuffende-ex ... ning-200m/
Jeg har svært ved ikke, at se Chelsea vinde mesterskabet.
- Bellamy_fever
Virkelig ?Oomph242 skrev:Jeg har svært ved ikke, at se Chelsea vinde mesterskabet.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, de er lysår foran resten. De er bare solide.Oomph242 skrev:Jeg har svært ved ikke, at se Chelsea vinde mesterskabet.
Bestemt. Men jeg tror faktisk, at Arsenals nederlag i dag betyder, at vi kan tåle et nederlag imod Man City, og stadig ende i top 4.Sledgehammer skrev:Om Arsenal ligefrem smelter ned må vi vente og se, men i hvert fald betyder deres nederlag i dag at vi nu igen er herrer over vores egen Top 4 skæbne. Det føles ganske rart ...Emmy skrev:Arsenal nedsmelter totalt nu resten af sæsonen tror jeg. De bliver næppe nogen konkurrent til en plads i top fire. Ballade omkring Sanchez og Wenger somer dead man walking ødelægger det for dem nu tror jeg. Og tak for det.
Arsenal vinder efter min bedste overbevisning ikke ALLE deres kampe imod: Man City (H), Spurs (U), Man Utd (H) og Everton (H). Og selvom de skulle ske, så tror jeg, at det ville betyde, at Man City eller Spurs ville komme i problemer.
Men når det er sagt, så ville det godt nok være fantastisk, hvis vi kunne vinde eller i hvert fald få uafgjort. For så spiller vi i mine øjne med om andenpladsen.
Kloppite
Spørgsmålet er om Chelsea slår pointrekorden i PL.Oomph242 skrev:Jeg har svært ved ikke, at se Chelsea vinde mesterskabet.
Ikke om de bliver mestre.
Mht. dagens tidlige kamp, så kan vi håbe, at Man Utd bliver ramt af det samme, som vi blev, da Leicester fik ny manager.
Det kan let betyde mere, at Boro har fyret Karanka, end at Man Utd mangler Herrera, Pogba og Zlatan.
Det kan let betyde mere, at Boro har fyret Karanka, end at Man Utd mangler Herrera, Pogba og Zlatan.
AJ skrev:Mht. dagens tidlige kamp, så kan vi håbe, at Man Utd bliver ramt af det samme, som vi blev, da Leicester fik ny manager.
Det skete så ikke... 2-0 til SCUM... og kommer op blandt top-4 bejlerne igen

You'r Never Walk Alone. ///