Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pede » onsdag, 08. mar, 2017 22:45

Vanvittigt resultat i Barcelona. Men historisk ringe dommerpræstation. Jeg havde været rasende som PSG fan.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » onsdag, 08. mar, 2017 22:49

Pede skrev:Vanvittigt resultat i Barcelona. Men historisk ringe dommerpræstation. Jeg havde været rasende som PSG fan.
Kan ikke rigtig se problemet. Barca blev da også snydt for et straffe eller to.
Justice for the 96! <3

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 08. mar, 2017 22:51

Man City har lige spillet 0-0 hjemme mod Stoke!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 08. mar, 2017 22:56

Klassisk Barca. Får 2 straffe foræret, mens modstanderen snydes for et. Men generelt en ganske stabil dommerpræstation på Camp Nou. For det er jo langt fra første gang, at det er sket. Det er vel nærmere reglen end undtagelsen.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. mar, 2017 00:23

Suarez film af værste skuffe. Hvor er det latterligt at Barca går videre. De får altid dommerhjælp når de behøver. Jeg mener at det var i 08 mod Chelsea (1-1), hvor de også får en del hjælp til at gå videre.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 09. mar, 2017 00:39

Hr. Drejer skrev:Suarez film af værste skuffe. Hvor er det latterligt at Barca går videre. De får altid dommerhjælp når de behøver. Jeg mener at det var i 08 mod Chelsea (1-1), hvor de også får en del hjælp til at gå videre.
Det er én af verdens mest populære klubber blandt teenagere... Hvordan skulle Fifa lade dem udgå af Champions League i en 1/8 dels finale ??? tænk på hvordan seertallene ville falde i de resterende runder. Reklameindtægterne ville jo styrtdykke.... og hvordan skulle Fifa´s topchefer så kunne opretholde deres løn ??

Men udover det, så er det satme skidt af PSG at smide en 4-0 føring væk, dommerhjælp eller ej.

Jeg er fuldstændig ligeglad med begge hold og efterhånden også ret ligeglad med Champions League, som jeg synes underminerer spillet i de hjemlige ligaer og giver alt for store økonomiske fordele til de deltagende hold, fremfor deres modstandere "derhjemme"....

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 09. mar, 2017 13:20

Synes godt nok det er utroligt, at en af de mest utrolige kampe nogensinde kan blive henvist til "dommerhjælp", FIFA-korruption og CL-lede mv. Hvis man ikke kan lade sig begejstre at sådan en kamp, så forstår jeg ingenting.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

MP

Indlæg af MP » torsdag, 09. mar, 2017 13:55

Jesper skrev:Synes godt nok det er utroligt, at en af de mest utrolige kampe nogensinde kan blive henvist til "dommerhjælp", FIFA-korruption og CL-lede mv. Hvis man ikke kan lade sig begejstre at sådan en kamp, så forstår jeg ingenting.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Tror også primært det er PSG og Real Madrid fans der hater lidt. Som neutral fan i det opgør må jeg da også sige jeg er begejstret over at overvære sådan en sensation. Det er jo den type oplevelser der gør at man elsker Champions League aftener!
Men selvfølgelig indrømmer jeg da at jeg nok ikke havde set på det på samme måde hvis det havde været United ;)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 09. mar, 2017 13:59

Jeg måtte faktisk tage mig selv i at holde med Barcelona i går for første gang nogensinde. Alene fordi et comeback ville være så episk. Når det så er sagt, så kan jeg godt forstå, at man beskæftiger sig med dommeren, der alt andet end lige havde en skandaløs kamp. Jeg synes godt, at det første straffe kan dømmes, men det er altså kritisabelt, at PSG bliver snydt for et åbenlyst straffespark, Barcelona får et, fordi Suarez filmer (hvor jeg dog savner ham...), og Neymar ikke bliver smidt ud for at sparke en PSG-spiller ned.

... Men når det er sagt, så er det den vildeste kamp, jeg har set i mit liv, som Liverpool ikke har været en del af. Absurd comeback.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. mar, 2017 14:23

Jesper skrev:Synes godt nok det er utroligt, at en af de mest utrolige kampe nogensinde kan blive henvist til "dommerhjælp", FIFA-korruption og CL-lede mv. Hvis man ikke kan lade sig begejstre at sådan en kamp, så forstår jeg ingenting.
Det er jo igen det evindelige problem med, at det ofte er dommeren der afgør kampene og det var også tilfældet i går. Barcelona var ikke gået videre, hvis de ikke havde fået de to utroligt tynde straffespark og hvis PSG i stedet havde fået de to, som de med rette kunne have fået. Det er desværre med til at ødelægge oplevelsen for mig ligesom at Barcelona spillernes, herunder i særdeleshed Suarez', filmeri ikke gjorde det bedre. Derfor var det også meget ambivalent for mig da de scorede med 20 sek. tilbage af de 5 min. tillægstid. Det var et fedt comeback, men de havde i realiteten ikke fortjent det.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 09. mar, 2017 15:09

Jeg er også ambivalent. Men jeg må indrømme, at det var det vildeste comeback. Vildere end Istanbul.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 09. mar, 2017 15:12

Mads T. skrev:
Det er jo igen det evindelige problem med, at det ofte er dommeren der afgør kampene og det var også tilfældet i går. Barcelona var ikke gået videre, hvis de ikke havde fået de to utroligt tynde straffespark og hvis PSG i stedet havde fået de to, som de med rette kunne have fået. Det er desværre med til at ødelægge oplevelsen for mig ligesom at Barcelona spillernes, herunder i særdeleshed Suarez', filmeri ikke gjorde det bedre. Derfor var det også meget ambivalent for mig da de scorede med 20 sek. tilbage af de 5 min. tillægstid. Det var et fedt comeback, men de havde i realiteten ikke fortjent det.
Det er vel efterhånden en umulig opgave at dømme den slags kampe fejlfrit.

Spillerne gør alt hvad de kan for at snyde, svindle, filme, påvirke og lægge pres på dommerene at det vel i højere grad handler om at begrænse antallet af fejlkendelser.

..men sikke dog en kamp...

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » torsdag, 09. mar, 2017 15:16

AJ skrev:Jeg er også ambivalent. Men jeg må indrømme, at det var det vildeste comeback. Vildere end Istanbul.
Jeg ville give dig ret, hvis det ikke var fordi Suarez snød.
Det var et vanvittigt flot comeback, men jeg syntes *ruset* bliver lidt ødelagt, når Suarez snød sig til et straffe.

I mine øjne, slår INTET Istanbul... Men det var jo også episk, fordi det var finalen.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 09. mar, 2017 15:44

Mon nogen herinde havde brokket sig, hvis Suarez havde filmet sig til et straffe for os, og det havde resulteret i sådan et comeback. Tværtimod kunne vi godt trænge til en spiller eller to, der var villige til at gå til grænsen for at vinde.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. mar, 2017 16:29

AndreasN skrev:Mon nogen herinde havde brokket sig, hvis Suarez havde filmet sig til et straffe for os, og det havde resulteret i sådan et comeback. Tværtimod kunne vi godt trænge til en spiller eller to, der var villige til at gå til grænsen for at vinde.
Ja det kan jeg garantere dig at jeg ville. Jeg havde selvfølgelig taget sejren, men det ville klart taget toppen af glæden, hvis vi skulle vinde på snyd eller fejlkendelser.

Besvar