Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Red Man Walking
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 21. jan, 2017 18:07

På sådan en sort dag kan man i det mindste more sig en smule i Mancs forum, som brænder helt sammen over straffespark de føler sig snydt for. Man fristes til at poste følgende:

https://mobile.twitter.com/DeanCoombes/ ... 9350181888

Og så er jeg ikke engang begyndt at remse den nærmest endeløse række af ikke-dømte røde kort op, som de har sneget sig udenom.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 21. jan, 2017 20:17

Ekstra bittert at vi taber i dag når TRE konkurrenter må nøjes med uafgjort..

Brugeravatar
Valdemax
Alder: 52

Indlæg af Valdemax » lørdag, 21. jan, 2017 20:23

ThunderZtorm skrev:Ekstra bittert at vi taber i dag når TRE konkurrenter må nøjes med uafgjort..
vi kan da kun være glad for at det ikke koster os så dyrt at vi var så dårlige i dag.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. jan, 2017 20:37

Hvis det er af tingene hælder jeg også til Valdemax mening, men mener egentligt bare det er mest ligegyldigt, vi står i en position hvosr vi skal have 2,6-2,7 point pr kamp i snit, for at det nytter noget, så er jeg reelt ligeglad med de andre. Jeg er ikke ligeglad med vi får 1.0 point i snit de sidste 6 kampe(hvis cups er medregnet), det er mega dumpet
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
McHelmer
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 63

Indlæg af McHelmer » lørdag, 21. jan, 2017 23:44

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 22. jan, 2017 10:42

ThunderZtorm skrev:Ekstra bittert at vi taber i dag når TRE konkurrenter må nøjes med uafgjort..
Ja, for her må man virkelig sige, at vi var favoritter blandt topholdene til at nappe 3 point mod bundproppen (arsenal er også pæne favoritter ;) ), så det er ekstremt ringe af os at miste terræn, men det vidner igen om kvaliteten i PL, og vi har tilsyneladende ikke fattet endnu, at man ikke kan levere under sit bedste HVER gang, hvis man vi være "sikker" på sine 3 point.

MP

Indlæg af MP » søndag, 22. jan, 2017 16:43

Når man sidder og ser Arsenal er det tydeligt at de har samme problemer med at nedbryde et tæt pakket forsvar.
De formår heller ikke at spille sig igennem som Liverpool også altid forsøger sig med.
Arsenal formår dog så desværre at true på dødbolde og indlæg gennem Giroud, Koscielny og nu Mustafi som lige har scoret.
Liverpool har ikke rigtig nogen der kan true i hovedspillet og samtidig har vi ikke nogen udover Coutinho som kan sparke udefra. Det kan måske forklare hvorfor vi har sværere ved at gennembryde parkerede busser end hold som Arsenal, Chelsea United og Spurs :(

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 22. jan, 2017 17:12

Jeg hader linjevogtere mere end parkeringsvagter
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 22. jan, 2017 17:14

AndreasN skrev:Jeg hader linjevogtere mere end parkeringsvagter
Fejldom til Arsenal går jeg ud fra? Ser ikke kampen
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » søndag, 22. jan, 2017 17:18

Første kamp mellem Burnley og Arsenal, Arsenal scorer et håndbold mål og vinder kampen i overtiden
Anden kamp mellem Burnley og Arsenal, Arsenal får et straffespark, hvilket ikke skulle være dømt, pga. offside.

Jeg hader den klub. næsten ligeså meget som jeg hader united og premier leagues dommerstandard.
Justice for the 96! <3

MP

Indlæg af MP » søndag, 22. jan, 2017 17:22

Når ret skal være ret, så blev Arsenal snydt for et straffespark i første halvleg, samt det røde kort godt kunne argumenteres for kun at være gult.
Men igen er det en rystende dommerpræstation, som havde op til flere fejlkendelser (begge veje)

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 22. jan, 2017 18:34

MP skrev:Når ret skal være ret, så blev Arsenal snydt for et straffespark i første halvleg, samt det røde kort godt kunne argumenteres for kun at være gult.
Men igen er det en rystende dommerpræstation, som havde op til flere fejlkendelser (begge veje)
Der vsr kun en mulig farve, og det var rødt.

Med hensyn til Arsenals manglende straffe, mener jeg at der med i dommerens betragtning også ligger i hvilken retning spilleren er på vej, og som jeg huske det er han faktisk på vej ud af feltet, ikke med retning imod mål - om det er en ny regel eller gammel ved jeg ikke , men er ret sikker på det vsr en SF de faktore der er blevet nævnt som ting dommeren vurdere i forbindelse med straffe.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJJ

Indlæg af AJJ » søndag, 22. jan, 2017 19:23

Man kan vist næsten godt ønske Chelsea tillykke med mesterskabet. Har ikke fantasi til at forestille mig, at de smider den nu.

MP

Indlæg af MP » søndag, 22. jan, 2017 19:30

Bellamy_fever skrev:
MP skrev:Når ret skal være ret, så blev Arsenal snydt for et straffespark i første halvleg, samt det røde kort godt kunne argumenteres for kun at være gult.
Der vsr kun en mulig farve, og det var rødt.

Med hensyn til Arsenals manglende straffe, mener jeg at der med i dommerens betragtning også ligger i hvilken retning spilleren er på vej, og som jeg huske det er han faktisk på vej ud af feltet, ikke med retning imod mål - om det er en ny regel eller gammel ved jeg ikke , men er ret sikker på det vsr en SF de faktore der er blevet nævnt som ting dommeren vurdere i forbindelse med straffe.
Er jeg nu ikke enig i og det lød det heller ikke til at flere af eksperter var. Den kan sagtens dømmes, men den er nu lidt hård. Der har været langt værre taklinger i denne sæson som kun har givet gult. En tvivlsom kendelse der kunne være enten gul eller rød.
Straffesparket kan jeg dog ikke se der kan være tvivl om. Benene bliver fjernet under ham inde i feltet og så er det vel ligegyldigt hvor han er på vej hen? Kommentatorerne kaldte det også et klart straffespark.
Hull blev desuden ligeledes snydt for straffe i en lignende situation mod Chelsea nu her.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. jan, 2017 19:33

De er godt nok stærke. Jeg tror også de vinder, det troede jeg lige fra begyndelsen.

Jeg synes Conte er en dygtig og pragmatisk manager.

Besvar