Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg må hudløst ærligt og uden omsvøb sige, at jeg synes det er en decideret taber-mentalitet, hvis man håber på en Chelsea-sejr, fordi man frygter Spurs mere end man tror på, vi kan hente Chelsea.
Corner taken quickly...
Kasper88 skrev:Jeg må hudløst ærligt og uden omsvøb sige, at jeg synes det er en decideret taber-mentalitet, hvis man håber på en Chelsea-sejr, fordi man frygter Spurs mere end man tror på, vi kan hente Chelsea.
Helt og aldeles enig.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jeg ved ikke om det er tabermentalitet, men det er godt nok tidligt at afskrive os som kandidater til mesterskabet. Så længe der er den mindste matematiske mulighed for, at vi igen kan løfte pl pokalen, vil jeg altid håbe på det, og her vil en spurs sejr være det mest optimale imø.Kasper88 skrev:Jeg må hudløst ærligt og uden omsvøb sige, at jeg synes det er en decideret taber-mentalitet, hvis man håber på en Chelsea-sejr, fordi man frygter Spurs mere end man tror på, vi kan hente Chelsea.
Tottenham rykker ikke engang forbi os med en sejr, men ender i stedet med at gøre runden til en, hvor vi henter et point på Chelsea. Selvfølgelig er det her et fantastisk resultat. Sålænge vi er førsteudfordrer til mesterskabet, så skal Chelsea bare smide point.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, en Spurs sejr, gør vores dumme pointtab mod Sunderland mere spiseligt.
6'eren eksperterne har Liverpool FC som første udfordrer til Chelsea sammen med Man. City - Dog betyder kampene på Old Trafford samtidig hjemmekampen mod Chelsea, kan blive vendepunktet og skridtet mod nr 1 til de røde fra Merseyside... Spændende PL i år!
You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Flot taktisk sejr til Spurs. Og sikke et tempo de spiller med og de kæmper for hver eneste bold.
Nu er en dør åbnet på klem for de andre tophold, og så er det op til os at tage den chance. Vi er stadig 5 point efter.
Tillykke til Spurs med den flotte sejr.
Nu er en dør åbnet på klem for de andre tophold, og så er det op til os at tage den chance. Vi er stadig 5 point efter.
Tillykke til Spurs med den flotte sejr.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
T'hams 3 point mod Chelsea har ikke gjort betydningen af vor næste PL kamp mindre. Ekstra krydderi på et scum-opgør gør absolut ikke noget.
Bring on your Manchester United,
Bring on your cockneys by the score,
And we'll take them two by two,
And kick the fuck out of you
Cos Liverpool are the team that we adore
Bring on your Manchester United,
Bring on your cockneys by the score,
And we'll take them two by two,
And kick the fuck out of you
Cos Liverpool are the team that we adore
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, og samtidig endnu mere ærgerligt ... vi kunne have været 3 points efter Chelsea nuHr. Drejer skrev:Ja, en Spurs sejr, gør vores dumme pointtab mod Sunderland mere spiseligt.

I det mindste godt at vi ikke var det eneste tophold der smed points.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vælger, at se de sidste to runder som en samlet pakke.
Jeg kunne nok godt have accepteret 4 point, inden et program med Man City hjemme og Sunderland ude. Ville have forventet at de tre point kom imod Sunderland, men havde langt foretrukket løsningen, hvor vi slog Man City.
Vi havde kortest hviletid af alle top 6 holdene. På den baggrund havde jeg nok gerne accepteret en løsning, hvor pointhøsten i de lille program blev fordelt som den gjorde med.
Man Utd - 6 point - de var trods alt 7 point efter os og havde på papiret et lettere program.
Spurs - 6 point - de var trods alt 4 point efter os.
Liverpool - 4 point
Arsenal - 4 point - de havde på papiret et lettere program end os.
Chelsea - 3 point - så hentede vi trods alt et enkelt point.
Man City - 3 point - så kom vi trods alt yderligere et point foran dem.
Nu tillader programmet, at vi restituerer visse spillere og får andre spillere tilbage, inden sæsonens (for mig) næstvigtigste kamp skal spilles.
Derfra må vi håbe, at Senegal skuffer fælt ved ACN, så vi muligvis kan vælge på alle hylder imod Chelsea den 31. januar.
Jeg kunne nok godt have accepteret 4 point, inden et program med Man City hjemme og Sunderland ude. Ville have forventet at de tre point kom imod Sunderland, men havde langt foretrukket løsningen, hvor vi slog Man City.
Vi havde kortest hviletid af alle top 6 holdene. På den baggrund havde jeg nok gerne accepteret en løsning, hvor pointhøsten i de lille program blev fordelt som den gjorde med.
Man Utd - 6 point - de var trods alt 7 point efter os og havde på papiret et lettere program.
Liverpool - 4 point
Nu tillader programmet, at vi restituerer visse spillere og får andre spillere tilbage, inden sæsonens (for mig) næstvigtigste kamp skal spilles.
Derfra må vi håbe, at Senegal skuffer fælt ved ACN, så vi muligvis kan vælge på alle hylder imod Chelsea den 31. januar.
Kloppite
Helt enig Texy.texy skrev:Vælger, at se de sidste to runder som en samlet pakke.
Liverpool - 4 point
En enkelt tilføjelse/rettelse - er Firmino ikke med sikkerhed ude af Chelsea kampen?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Retssagen kan umuligt blive et problem. Er det ikke bare, at han erklærer sig skyldig igennem sin advokat og dermed ikke behøves at møde op?
Liverpool Football Klopp
Det kan sagtens være at det er mig der er galt på den. Havde bare fået det indtryk at han skulle møde op i retten.
Har vi ikke nogen med viden om det engelske retssystem herinde der kan kaste lidt lys over sagen?
Har vi ikke nogen med viden om det engelske retssystem herinde der kan kaste lidt lys over sagen?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Der kan være en mulighed for, at Firmino misser Chelsea- kampen, men som det står pt hos Chefen Jürgen Klopp - så bliver Firmino ikke bænket end til da, sagen begynder vidst d 31 januar:Jeppe skrev:Det kan sagtens være at det er mig der er galt på den. Havde bare fået det indtryk at han skulle møde op i retten.
"A spokesperson for LFC told the Liverpool Echo the club would not be commenting on the issue until the legal process had run its course."
Så Liverpool vil nok først kommentere sagen efter d 31/01
Så længe Coutinho, og ikke mindst Matip kan blive klar til North West derby!!! To markante profiler hos Liverpool, der kan blive perlemærket på om det hedder top-4 eller ej.
You'r Never Walk Alone. ///
DUI - (non appearance sometimes allowed) Sometimes, in DUI cases, the court will require a defendant to appear at the arraignment, plea and/or sentencing.Jeppe skrev:Det kan sagtens være at det er mig der er galt på den. Havde bare fået det indtryk at han skulle møde op i retten.
Det varierer fra sag til sag om den tiltalte selv skal møde op til den første høring. Det afhænger også af om der er tale om en alvorlig forbrydelse eller en mindre forseelse. I og med at han ikke har kørt nogen ned, så vil det i rettens øjne blot være en forseelse og de vil derfor næppe tvinge Firmino til personligt at møde op.
Basically er det vidst domstolen der vurderer på den enkelte sag om den tiltalte personligt skal møde op. Men når der (formodentlig) er tale om en mindre førstegangs forseelse, så kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig at advokaten ikke kan deltage på hans vegne.
I beslutningen omkring tvungen fremmøde bliver det også vurderet om det er til stor gene for den tiltalte at møde op.