Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg synes sgu ikke, at Wormies teori er helt hen i vejret. Engelsk fodbold brander sig selv så meget på at være den hårdeste, sværeste, mest spændende osv., at det er ikke utænkeligt (nærmere sandsynligt), at der sidder nogle gamle, korrupte hønisser i FA og dikterer slagets gang.
Var der ikke også en tidligere engelsk dommer, der var ude og sige, at FA fortalte dommerne, de skulle gøre specifikke ting? Jeg kan ikke lige huske, hvem det var eller, hvad vedkommende sagde.
Var der ikke også en tidligere engelsk dommer, der var ude og sige, at FA fortalte dommerne, de skulle gøre specifikke ting? Jeg kan ikke lige huske, hvem det var eller, hvad vedkommende sagde.
Liverpool Football Klopp
Der foregår massiv match fixing og korruption i PL og har gjort det i årevis. Der er alt for mange vanvittige kendelser og afgørelser til at det kan være tilfældigheder. PL er så massiv en forretning at det ikke kan afsløres. Det vil være ødelæggende for England.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det er godt nok belastende, at eksempelvis to vanvittige to-fods tacklinger fra Rojo og Barkley's overfald på Hendo går ustraffede hen, mens to situationer der maksimalt skal give gult ender med, at henholdsvis Man Utd og Arsenal får en gigantisk fordel midt i et tætpakket program, hvor alle er trætte.
Typisk. I det mindste formåede Arsenal ikke at vende det helt.
Typisk. I det mindste formåede Arsenal ikke at vende det helt.
Kloppite
Vi må have Andrew Jennings på sagen.Emmy skrev:Der foregår massiv match fixing og korruption i PL og har gjort det i årevis. Der er alt for mange vanvittige kendelser og afgørelser til at det kan være tilfældigheder. PL er så massiv en forretning at det ikke kan afsløres. Det vil være ødelæggende for England.
Corner taken quickly...
Jeg holder 100 % med spurs. Så længe vi har mulighed for at vinde mesterskabet, så vil jeg se den chance bibeholdt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det må jeg tilslutte mig. Desuden er jeg ikke så bange for Spurs. De skal nok tabe tilpas mange points til de andre tophold, så de ikke kommer i nærheden af mesterskabet...Jesper skrev:Jeg holder 100 % med spurs. Så længe vi har mulighed for at vinde mesterskabet, så vil jeg se den chance bibeholdt.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Lige af ren nysgerrighed.
Hvordan håber i resultatet ender mellem Spurs og Chelsea?
Personligt håber jeg på en uafgjort eller en Chelsea sejr. Chelsea er så overlegne, de bliver ikke slået foreløbigt, og sætter ihverfald ikke så mange point til. Her er top fire mere realistisk, hvor Spurs bliver en af de store konkurrenter. Så her ville et pointtab til dem være fint.
Hvordan håber i resultatet ender mellem Spurs og Chelsea?
Personligt håber jeg på en uafgjort eller en Chelsea sejr. Chelsea er så overlegne, de bliver ikke slået foreløbigt, og sætter ihverfald ikke så mange point til. Her er top fire mere realistisk, hvor Spurs bliver en af de store konkurrenter. Så her ville et pointtab til dem være fint.
Justice for the 96! <3
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg håber på Spurs af to grunde: Jeg hader Chelsea, og jeg håber at Spurs kan vise vejen til hvordan dette Chelsea hold skal besejres.
Vi kan jo for så vidt bruge alle resultater. Men jeg håber du uafgjort, fordi jeg stadig opfatter begge hold som direkte konkurrenter i kampen om topplaceringerne. Chelsea kan stadig nå at gå i stå. Fx kan de godt få svært ved at håndtere en skadet Costa eller Hazard. Jeg er i hvert fald ikke klar til at opgive drømmen om mesterskabet.
Jeg kan i øvrigt ikke fordrage nogen af de to klubber. Ved ikke hvilken der er værst. Men efter man u er det uden tvivl de to klubber jeg bryder mig mindst om i PL.
Jeg kan i øvrigt ikke fordrage nogen af de to klubber. Ved ikke hvilken der er værst. Men efter man u er det uden tvivl de to klubber jeg bryder mig mindst om i PL.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Dagens Kampe
Selvom Chelsea har virket som en maskine længe, kan jeg ikke lade være med at tænke over hvordan de reagerer, hvis de møder lidt modgang. Ser man på kampen i dag er det som om der ligger nogle frustrationer og lurer under overfladen. Det er mere en fornemmelse - og ikke kun baseret på Costas og Pedros skænderi.
Andre der sidder med samme fornemmelse?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Synes nu også de møder et rigtigt godt hold! Jeg tolker i øvrigt det skænderi som et udtryk for ekstrem vindermentalitet. Ikke skrøbelighed. Noget som vi også selv godt kunne bruge - altså de typer.Surf skrev:Selvom Chelsea har virket som en maskine længe, kan jeg ikke lade være med at tænke over hvordan de reagerer, hvis de møder lidt modgang. Ser man på kampen i dag er det som om der ligger nogle frustrationer og lurer under overfladen. Det er mere en fornemmelse - og ikke kun baseret på Costas og Pedros skænderi.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Werge og Grønskollingen er fuldstændig ligeglade med, hvilke 2 hold de kommenterer. De holder med Eriksen!
De sidder og gnubber dem selv på naturstokken, klar til at eksplodere ud over hinanden, når han scorer eller assisterer.
screen shots
De sidder og gnubber dem selv på naturstokken, klar til at eksplodere ud over hinanden, når han scorer eller assisterer.

Klam nok kommentatorboks de sidder i nu. 

Hehe.RedRedRed skrev:Werge og Grønskollingen er fuldstændig ligeglade med, hvilke 2 hold de kommenterer. De holder med Eriksen!
Samtlige danskere holder med Eriksen, det ved du også godt!
Haha, ja så skete det..RedRedRed skrev:Werge og Grønskollingen er fuldstændig ligeglade med, hvilke 2 hold de kommenterer. De holder med Eriksen!
screen shots

YNWA..!