Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af John Barnes » torsdag, 16. jun, 2011 17:54

LFC_20 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Newcastle-kaptaj ... i-West-Ham

- WoooW, det er vildt, hvis de henter ham.
Lyder ret vildt hvis de kan få ham til klubben, især nu da de er rykket ned! Troede ikke en spiller af Nolan's kaliber, frivilligt vil en tur i CCC når han sikkert godt kunne få en kontrakt hos en anden Premier League klub. Men hvem ved? Han har måske et brændende ønske om at spille for West Ham? :D
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 16. jun, 2011 18:15

NotArrogantJustinBieber skrev:Han har selv nægtet at lave en ny kontrakt, så Newcastle kan lige så godt sælge ham nu og tjene lidt skejsere på ham.
Synes stadig det er meget mystisk, han havde immervæk stadig 2 år tilbage. Men glædeligt for Hammers, de må meget gerne komme i PL igen om et år.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 17. jun, 2011 10:54

Alex McLeish er uden tvivl en populær mand i Birmingham!
"We're not racist, we only hate the mancs"

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » fredag, 17. jun, 2011 15:49

Det er da utroligt som Malaga forstærker sig efter de har fået de nye ejere. I dag har de således bekræftet at Joris Mathijsen og Jeremy Toulalan er købt. Det er altså to spillere med international erfaring, der kommer til en trup bestående af Sergio Asenjo, Matin Demichelis (ryger han tilbage til bayern) Ignacio Camacho, Julie Baptista...

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 17. jun, 2011 16:15

jacobq skrev:Det er da utroligt som Malaga forstærker sig efter de har fået de nye ejere. I dag har de således bekræftet at Joris Mathijsen og Jeremy Toulalan er købt. Det er altså to spillere med international erfaring, der kommer til en trup bestående af Sergio Asenjo, Matin Demichelis (ryger han tilbage til bayern) Ignacio Camacho, Julie Baptista...
Det er jo en billig start-up udgave af Chelsea og City. Der går vel 2-3 år så skal vi til at inkludere Malaga i Barcelona/RM/City/Chelsea-klubben af storspenderende klubber.
Badooo siger, hvad han mener!

IanRush

Indlæg af IanRush » lørdag, 18. jun, 2011 12:08

Så skulle Modric have fortalt Tottenham ledelsen, at han vil til Chelsea. Får Chelsea ham, ser de skræmmende ud. Min klare favorit til 11-12 titlen

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » lørdag, 18. jun, 2011 16:35

Vores kære gamle nummer 9 har lige lavet et interview med The *** ...

Puha Fernando, hvor har jeg bare ikke meget til overs for dig mere...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 18. jun, 2011 17:02

Skovdal skrev:Vores kære gamle nummer 9 har lige lavet et interview med The *** ...

Puha Fernando, hvor har jeg bare ikke meget til overs for dig mere...
Som Mascherano også gjorde for noget tid siden. Jeg kunne brække mig i lårfede stråler.

Nok kan man hade Michael Owen, men så lavt har han dog aldrig sunket (så vidt jeg ved).
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. jun, 2011 17:33

Det er jo direkte usmageligt af spanioleren, visse folk har bare ingen stolthed overhovedet. Muligt jeg ikke tjener en fed hyre som ham, men kan trods alt se mig selv i spejlet om morgenen uden at få kvalme, som torres jo burde få når han glor på sig selv.

Da owen i sin tid skred på en klam måde, troede jeg ikke jeg kunne tænke dårligere om ham, så tog han til scum, og reviderede min mening om ham igen. Nu laver torres gudhjælpemig noget i samme boldgade.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 18. jun, 2011 17:37

Lige som man troede, at man ikke kunne afsky den mand mere.. :wall:
Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 18. jun, 2011 17:38

Er det dét interview hvor han siger, at han ikke fortryder skiftet?
De artikler jeg har fundet på dansk, der kommer udtalelsen fra AS, og ikke The ***.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » lørdag, 18. jun, 2011 18:03

Callesen skrev:Er det dét interview hvor han siger, at han ikke fortryder skiftet?
De artikler jeg har fundet på dansk, der kommer udtalelsen fra AS, og ikke The ***.
Ved det ikke, fandt artiklen på www.forza.dk - Der stod at han udtalte sig til the ***.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 18. jun, 2011 19:42

Det eneste Owen har sagt om Liverpool så vidt jeg ved er "If you can't beat them, join them" og det var mere en sarkastisk bemærkning under mesterskabsfejringerne.
Generelt synes jeg altid, også da han var i Liverpool, at han altid har virket som en yderst sympatisk mand. Hvorfor jeg også i mine yngre dage, da Liverpool havde Owen og fodbold bare var fodbold og man kunne have flere sympatiklubber, havde momenter af sindsyge og i visse kampe holdt med Liverpool. Jeg er så senere blevet kureret ;)

Men udover det, er der nogle der har et link til det Torres har sagt? Jeg kan ikke finde det :!:
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. jun, 2011 19:52

Hvis det er min bemærkning Bieber, skriver jeg jo neop det er han afgang fra LFC til Real Madrid jeg har en hel del imod, han havde sagt han ville forlænge, for så ugen efter skifte til RM, da han gjorde det, var det ikke helt så brugt at sige som idag, som jeg ser det. At han så skifter til manu senere i karrieren, fatter jeg ikke. Selvrespekt er ikke i visse spilleres ordforråd. Det er dog i mit, er 35 år og kan ikke sparke til en bold pga dårligt knæ men vil ikke skifte til manu om så fergie tilbad mig og indrømmede LFC, Stevie og Kenny var gud. Dog kan en mill om ugen friste, men ville give insider viden til Kenny på daglig basis :lol:

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » lørdag, 18. jun, 2011 20:04

I grunden er dette ikke en smånyhed, for den hidrører såmænd AFC Liverpool, som under noget bizarre omstændigheder netop har sikret sig oprykning.

Tjek iøvrigt deres hjemmeside ud.

http://afcliverpool.org.uk/go/1st-team/ ... ision.html
Up The RedMen... we go again!

Besvar