Nej DET var det godt nok ikke, det var det heller ikke sidste uge da selvsamme sensations journalist kævlede om det. Men det er nok forskellen på jyder og andre. Sensationer sker sjældent, og langt fra hver uge i hver uge i samme turnering med 16 hold, men er klar over du partout skal have modsatte holdning af mig.Emmy skrev:Det ER en gigantisk sensation at Wolfsburg vandt 2-0, om du kan lide Grønborg eller ej. Han gør sig ikke helt så godt nu som da han var kommentator på spansk fodbold. Der var han absolut en af de bedste der har været.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
- Bellamy_fever
Nu ved jeg ikke hvor Emmy kommer fra, men tror også meget af forklaringen netop skal findes geografisk .. når en kjøbenhavner siger 'gigantisk sensationelt' .. Betyder det vel det samme som når en jyde siger 'højst overraskende'
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Bellamy_fever skrev:Nu ved jeg ikke hvor Emmy kommer fra, men tror også meget af forklaringen netop skal findes geografisk .. når en kjøbenhavner siger 'gigantisk sensationelt' .. Betyder det vel det samme som når en jyde siger 'højst overraskende'
Aha. I hvilken børneverden?
- Merseyside Boys
- Alder: 52
Al min uvidenskabelige stikprøvevise empiri bakker op om forskellen mellem provinsboere og folk fra hovedstaden. Det gælder i mit privatliv (er selv provinsbo (Bornholm), exkone fra Vestjylland, kæreste fra hovedstaden), samt i mit arbejdsliv med berøringsflade over alt i landet. Og det er skønt, herligt charmerende. Men forskel, det er der.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Helt enig. Jeg er selv fynbo, bor på Sjælland og har haft en vestjysk kæreste de sidste par år. Når jeg siger "Jeg elsker dig" til hende svarer hun "Du kan også godt gå an" ...Merseyside Boys skrev:Al min uvidenskabelige stikprøvevise empiri bakker op om forskellen mellem provinsboere og folk fra hovedstaden. Det gælder i mit privatliv (er selv provinsbo (Bornholm), exkone fra Vestjylland, kæreste fra hovedstaden), samt i mit arbejdsliv med berøringsflade over alt i landet. Og det er skønt, herligt charmerende. Men forskel, det er der.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg fatter ikke hvad der foregår
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Klassisk hovedstøds powerscoring fra Big Andy ...
Og minsandten også lige et hug fra højreskøjten at gå til pause på. Game on!
Og minsandten også lige et hug fra højreskøjten at gå til pause på. Game on!
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 09. apr, 2016 14:54, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Arsenal og West Ham er eksempler på, at man ikke behøver smide kassen for klassespillere, så længe man har gjort sit forarbejde ordentligt. Creswell, Elneny og Payet er gode eksempler på dette.
Så gav Big Andy lige West Ham et ordentligt skud adrenalin - jeg må indrømme jeg stadigvæk har stor sympati for ham. Det var et håbløst valg at erstatte Torres med Carroll, men man kunne aldrig klandre Carrolls vilje og arbejdsindsats. Med alle de skader han har været igennem, er det dejligt at se ham få noget succes.
Så gav Big Andy lige West Ham et ordentligt skud adrenalin - jeg må indrømme jeg stadigvæk har stor sympati for ham. Det var et håbløst valg at erstatte Torres med Carroll, men man kunne aldrig klandre Carrolls vilje og arbejdsindsats. Med alle de skader han har været igennem, er det dejligt at se ham få noget succes.
-
Antonio er et andet godt solidt køb. Købt ganske billigt så vidt jeg kan se.
Imponerende af West Ham, de er livlige og med masser af indlæg, dog Big Andy skulle vidst havde været ude ifølge de eksperter men det da fryd at se på, at Arsenal kommer længere væk fra PL titlen nu.
Med en halv time igen, kan det dog godt ende med et kryds... Så man skal ikke sælge skindet, før bjørnen er skudt.
Payet er nok det bedste køb for West Ham so far, udover han Antonio. Flot back spil han præstere.
Med en halv time igen, kan det dog godt ende med et kryds... Så man skal ikke sælge skindet, før bjørnen er skudt.
Payet er nok det bedste køb for West Ham so far, udover han Antonio. Flot back spil han præstere.
You'r Never Walk Alone. ///
Andy er ustyrlig, når han er i det humør. Ingen kan matche ham i luften. Hvis den mand ikke havde været konstant skadet i de sidste 5 år, så kunne han være nået langt.
Kloppite
Fedt med nederlag til Barca, nu er der fuld spænding på i La Liga de sidste seks runder
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Dortmund har både Aubamayang, Mkhitaryan, Reus og Gündogan på bænken idag. De sparer en hel del til torsdag.
Justice for the 96! <3
Så det også godt lige. Man må da sige de går all-in på kampen mod os! kun 3 af deres spillere idag er gengængere fra i torsdags. Og det er en kamp mod deres ærkerivaler :OSivi skrev:Dortmund har både Aubamayang, Mkhitaryan, Reus og Gündogan på bænken idag. De sparer en hel del til torsdag.
Uanset hvor vigtig en kamp vi skulle spille, så nægter jeg at tro på vi ville stille med reserver mod eksempelvis Everton eller United..