Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. dec, 2013 13:37

Jeg er slet ikke pigesur. Jeg synes bare godt, at man, uagtet, at man ikke har lagt sympatien samme sted som alle andre herinde, kan forvente et ordentligt svar, når der rent faktisk bliver lagt op til en diskussion.

Og jeg har slet ikke noget imod de stikpiller. Ofte sidder man alligevel bare og griner af dem.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 26. dec, 2013 13:52

AllanShore skrev:Og jeg har slet ikke noget imod de stikpiller. Ofte sidder man alligevel bare og griner af dem.
Godt, jeg kunne nemlig godt forestille mig, at der kommer et par stykker, hvis ikke dit hold får rettet op på det, de er igang med at præstere lige nu.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 26. dec, 2013 14:42

AllanShore skrev:Jeg er slet ikke pigesur. Jeg synes bare godt, at man, uagtet, at man ikke har lagt sympatien samme sted som alle andre herinde, kan forvente et ordentligt svar, når der rent faktisk bliver lagt op til en diskussion.

Og jeg har slet ikke noget imod de stikpiller. Ofte sidder man alligevel bare og griner af dem.
Problemet er at du i den første den af dit indlæg forsvarer Januzika (Ja, kan ikke huske hvad han hedder, og slet ikke hvordan man staver det) Hvor han laver verdens største dive i en hel ufarlig situation. Anden del af dit indlæg er godt, men får desværre ikke meget pondus pga den første del. (og vi taler selvfølgelig om dit første indlæg i føjetonen)

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 26. dec, 2013 15:10

tue69 skrev:
AllanShore skrev:Og jeg har slet ikke noget imod de stikpiller. Ofte sidder man alligevel bare og griner af dem.
Godt, jeg kunne nemlig godt forestille mig, at der kommer et par stykker, hvis ikke dit hold får rettet op på det, de er igang med at præstere lige nu.
Ja det fik jeg da også ødelagt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. dec, 2013 15:57

Bojangles skrev:
AllanShore skrev:Jeg er slet ikke pigesur. Jeg synes bare godt, at man, uagtet, at man ikke har lagt sympatien samme sted som alle andre herinde, kan forvente et ordentligt svar, når der rent faktisk bliver lagt op til en diskussion.

Problemet er at du i den første den af dit indlæg forsvarer Januzika (Ja, kan ikke huske hvad han hedder, og slet ikke hvordan man staver det) Hvor han laver verdens største dive i en hel ufarlig situation. Anden del af dit indlæg er godt, men får desværre ikke meget pondus pga den første del. (og vi taler selvfølgelig om dit første indlæg i føjetonen)
Jeg har på ingen måde forsvaret Januzaj og hans dive og hans diving generelt, og ville da også ønske, at det ikke blev vane for ham. Men samtidig synes jeg ikke, at alt polemikken omkring emnet er så sort/hvidt, som nogle gør det til.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 26. dec, 2013 16:00

Du har en måde at debattere på, hvor du vil styre hele diskussionen, ved udelukkende at fokusere på de spørgsmål, som du stiller. Det er en ubehagligt manipulerende diskussion-stil, som jeg så gør indsigelse mod ved ikke at ville svare på dit ene spørgsmål, ved en nærliggende sammenligning mellem dobbeltmoral og ikke at kunne se noget selv. Hvorefter jeg får et supertøsefornærmet svar indholdende aldersfascisme mm. I starten, da du begyndte at skrive her, forsvarede jeg din rettighed til at være her med næb og kløer, men med den udvikling dine skriverier har taget herinde, er jeg begyndt at tage min holdning op til overvejelse. Det virker i høj grad som om, at du har nærlæst retningslinierne for dette forum, og bevidst søger at køre så tæt på grænsen som overhovedet muligt. Jeg kan efterhånden ikke andet end betragte din tilstedeværelse som værende bevidst provokerende grænsende til det nedladende.
Vi SMADRER det PIShold !

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. dec, 2013 16:11

Og hvad er der i vejen med at kræve svar på et spørgsmål, når du direkte anklager mig for at være dobbeltmoralsk? For at bruge dine egne vendinger, så er det da en lige så ubehagelig og manipulerende tilgang bevidst at stemple end anden for noget han ikke er, men som på en eller anden måde passer bedre ind i dit billede af mig.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » torsdag, 26. dec, 2013 16:17

AllanShore skrev:Og hvad er der i vejen med at kræve svar på et spørgsmål, når du direkte anklager mig for at være dobbeltmoralsk? For at bruge dine egne vendinger, så er det da en lige så ubehagelig og manipulerende tilgang bevidst at stemple end anden for noget han ikke er, men som på en eller anden måde passer bedre ind i dit billede af mig.
Jeg har INGEN steder skrevet, at DU var dobbetmoralsk:
Cynwal skrev:Det er pudsigt, som holdningen hos klubben Manchester United og dens tilhængere er fuldstændig gennemsyret af, at diving er totalt uacceptabelt, medmindre det udføres af en spiller i en Manchester United trøje, i hvilket tilfælde der altid har været en plausibel grund til det. Endnu engang viser Manchester United sig som den sande mester i udførelsen af Double Standards! Dobbeltmoralen kunne ikke have en mere ihærdig vogter.
Der er ingen direkte personlige anklager i ovenstående! Når jeg skriver, at dobbeltmoralen ikke kunne have en mere ihærdig vogter, henviser jeg direkte til klubben Manchester United.
Vi SMADRER det PIShold !

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 26. dec, 2013 16:21

"Og dens tilhængere"; der vil jeg mene, at jeg hører ind under.

Lige meget hvad, så er det hvad jeg kan tolke ud fra det indlæg. Om det så ikke er hensigten alligevel at ramme alle tilhængerne ind som dobbeltmoralske, skal jeg ikke kunne sige, men så burde det nok formuleres på anden vis.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 26. dec, 2013 20:28

AllanShore skrev: Jeg har på ingen måde forsvaret Januzaj og hans dive og hans diving generelt, og ville da også ønske, at det ikke blev vane for ham. Men samtidig synes jeg ikke, at alt polemikken omkring emnet er så sort/hvidt, som nogle gør det til.
Oh really?
AllanShore skrev:Januzaj er den spiller, der har trukket flest gule kort og frispark i den her sæson, så når han ser et stort skur som Collins komme bragende mod ham, så er det klart, at han prøver at undgå kontakt med ham. Desuden var det oppe på midten af banen, så intentionen var jo nok primært at beskytte sig selv.
Og hvis man ikke må springe for at undgå skader, så vil det jo bare risikere endnu flere brækkede knogler og led. I selv samme kamp 5-10 efter den episode var Hernandez ved at få kappet sin ankel midt over, fordi han ikke prøvede at undgå kontakten. I bagklogskabens lys tror jeg nok, at han ville have valgt at gøre det samme som Januzaj.
Det der tæller jeg som "at forsvare Januzaj og hans dive/diving generelt".

Og det er PRÆCIS det vi mener med at Man U er dybt dobbeltmoralske i den her sammenhæng - for den her forklaring ville Moyes/Fergie/Man U fans ALDRIG acceptere fra en modstander, den er KUN acceptabel når det er Man U's spillere der er "ofre". Nøjagtig som Fergies "ALLE SYDEUROPÆISKE SPILLERE DIVER OG TUDER - BORTSET FRA NANI!".

Man Utd har flere af ligaens værste dramaqueens i truppen, og alligevel piver man over andre klubbers spillere og hvordan "alle de andre diver". Hvis du ikke selv kan se dobbeltmoralen i det, så er du simpelthen for blind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. dec, 2013 20:46

Cynwal skrev:1)I starten, da du begyndte at skrive her, forsvarede jeg din rettighed til at være her med næb og kløer, men med den udvikling dine skriverier har taget herinde, er jeg begyndt at tage min holdning op til overvejelse. 2)Det virker i høj grad som om, at du har nærlæst retningslinierne for dette forum, og bevidst søger at køre så tæt på grænsen som overhovedet muligt. Jeg kan efterhånden ikke andet end betragte din tilstedeværelse som værende bevidst provokerende grænsende til det nedladende.
Til det 1. jeg forsvarede også as rettighed til at være her først, men er stået af overfor den provo, det kan bare ikke forsvares. til det 2. pudsigt, for tænkte faktisk præcist det samme igår, efter at have set endnu en provokation fra as side.

Det med rødt, er uden skyggen af tvivl fact, ellers kan man ikke agere som as gør, lige til grænsen åbenbart. og lidt over lidt ligesom makkeren den, også(ligesom ass), manipulerende fergie.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 26. dec, 2013 21:16

Cynwal skrev: Du har en måde at debattere på, hvor du vil styre hele diskussionen, ved udelukkende at fokusere på de spørgsmål, som du stiller. Det er en ubehagligt manipulerende diskussion-stil, som jeg så gør indsigelse mod ved ikke at ville svare på dit ene spørgsmål, ved en nærliggende sammenligning mellem dobbeltmoral og ikke at kunne se noget selv. Hvorefter jeg får et supertøsefornærmet svar indholdende aldersfascisme mm. I starten, da du begyndte at skrive her, forsvarede jeg din rettighed til at være her med næb og kløer, men med den udvikling dine skriverier har taget herinde, er jeg begyndt at tage min holdning op til overvejelse. Det virker i høj grad som om, at du har nærlæst retningslinierne for dette forum, og bevidst søger at køre så tæt på grænsen som overhovedet muligt. Jeg kan efterhånden ikke andet end betragte din tilstedeværelse som værende bevidst provokerende grænsende til det nedladende.
+1
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 26. dec, 2013 21:20

Cynwal skrev:

Du har en måde at debattere på, hvor du vil styre hele diskussionen, ved udelukkende at fokusere på de spørgsmål, som du stiller. Det er en ubehagligt manipulerende diskussion-stil, som jeg så gør indsigelse mod ved ikke at ville svare på dit ene spørgsmål, ved en nærliggende sammenligning mellem dobbeltmoral og ikke at kunne se noget selv. Hvorefter jeg får et supertøsefornærmet svar indholdende aldersfascisme mm. I starten, da du begyndte at skrive her, forsvarede jeg din rettighed til at være her med næb og kløer, men med den udvikling dine skriverier har taget herinde, er jeg begyndt at tage min holdning op til overvejelse. Det virker i høj grad som om, at du har nærlæst retningslinierne for dette forum, og bevidst søger at køre så tæt på grænsen som overhovedet muligt. Jeg kan efterhånden ikke andet end betragte din tilstedeværelse som værende bevidst provokerende grænsende til det nedladende.
Cynwal, du er pissesej. Du får et virtuelt håndtryk.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. dec, 2013 14:51

AllanShore skrev:"Og dens tilhængere"; der vil jeg mene, at jeg hører ind under.

Lige meget hvad, så er det hvad jeg kan tolke ud fra det indlæg. Om det så ikke er hensigten alligevel at ramme alle tilhængerne ind som dobbeltmoralske, skal jeg ikke kunne sige, men så burde det nok formuleres på anden vis.
Nu skal vi jo være søde mod hinanden her i juletiden, så som en lidt forsinket julegave, får du et duelighedstegn, du kan sy på din spejderjakke:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 27. dec, 2013 14:52

Vincent Tan har fyret Mackay. Jeg kan simpelthen ikke beskrive, hvor meget jeg hader den lille gnom.

Håber på et kæmpe oprør fra de stakkels Cardiff-fans.
Liverpool Football Klopp

Besvar