Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 10. jan, 2016 15:22

Sivi skrev:
MP skrev:Vildt nok at Chelsea stiller i absolut stærkeste opstilling mod nr. 15 i League One.
Gjorde United ikke også det?
gjorde vi ikke også mere eller mindre det mod carlisle united, vel og mærket i Capital one cuppen ?

Bogdan - Moreno, Lovren, Skrtel, Clyne - Milner, Lallana, Allen, Can - Ings, Firmino,

Bogdan, Allen, Ings er vel de eneste der ikke er blandt vores foretrukne spillere ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 10. jan, 2016 20:26

scorede tottenham igen i sidste min / overtiden

yep

classic Tottenham :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 10. jan, 2016 20:56

Wormie skrev:scorede tottenham igen i sidste min / overtiden

yep

Men det var vel reelt fint nok. En ekstra kamp i programmet til både Spurs og Leicester også. Og de stillede begge op med noget nær stærkeste opstilling. På et eller andet tidspunkt bliver det vel deres tur til at rende ind i belastningsskader.

Ville virkelig gerne overhale de to hold i tabellen, selvom det ikke virker ret realistisk i øjeblikket.
Kloppite

MP

Indlæg af MP » søndag, 10. jan, 2016 21:23

texy skrev:

yep

Men det var vel reelt fint nok. En ekstra kamp i programmet til både Spurs og Leicester også. Og de stillede begge op med noget nær stærkeste opstilling. På et eller andet tidspunkt bliver det vel deres tur til at rende ind i belastningsskader.

Ville virkelig gerne overhale de to hold i tabellen, selvom det ikke virker ret realistisk i øjeblikket.
Arhhhhhh stærkeste opstilling er måske så meget sagt når hverken Kane, Vertoghen, Walker, Lloris, Alli, Lamela, Morgan, Simpson, Huth, Fuchs, Albrighton, Mahrez og Vardy er at finde i startopstillingen. Det er 13 ud af 22 der mangler fra normal start 11'er ;)

Jeg var overrasket over at se begge hold stille med så mange reserver, når man kigger på hhv. Chelsea og United's opstilling..

texy

Indlæg af texy » søndag, 10. jan, 2016 22:16

MP skrev:
texy skrev:

yep

Arhhhhhh stærkeste opstilling er måske så meget sagt når hverken Kane, Vertoghen, Walker, Lloris, Alli, Lamela, Morgan, Simpson, Huth, Fuchs, Albrighton, Mahrez og Vardy er at finde i startopstillingen. Det er 13 ud af 22 der mangler fra normal start 11'er ;)

Jeg var overrasket over at se begge hold stille med så mange reserver, når man kigger på hhv. Chelsea og United's opstilling..
Nu skrev jeg "noget nær". I Leicester's tilfælde synes jeg, at det er rimelig rammende, når man tænker på, at Vardy er skadet. Spurs sparer lidt flere spillere, men både Alli og Kane var involveret.

Sammenlignet med os, så brugte de to hold mange førsteholdsspillere. Vi brugte kun Benteke, som i en skadesfri Liverpool-trup ikke ville være at finde i stærkeste startopstilling, hvis det stod til mig.

Jeg håber bare, at situationen snart kan vendes om, og det er os, der har så mange spillere til rådighed, at vi kan sætte lidt flere erfarne spillere på banen sammen med de unge i cup-kampe mod hold fra de lavere rækker. Og en ekstra kamp imellem Leicester og Spurs vil alt andet lige nok gavne os mere end netop Leicester og Spurs.
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 11. jan, 2016 10:35

texy skrev:Men det var vel reelt fint nok. En ekstra kamp i programmet til både Spurs og Leicester også. Og de stillede begge op med noget nær stærkeste opstilling.
De stillede da langt fra op i stærkeste opstilling.

Schmeichel og Kanté var de eneste 1.valg hos Leicester, der startede inde. Og selvom Vardy var skadet, som du nævner, så kom Okazaki først ind ved halvleg - endda i stedet for Kanté. Så det var så godt som et reservehold.

Hos Spurs var Alderweireld, Rose, Dier og Eriksen de fire eneste normale 1. valg i start 11'eren. Alli og Kane fik kun ca. 20 minutter på banen.

texy

Indlæg af texy » mandag, 11. jan, 2016 15:02

AJ skrev:
texy skrev:Men det var vel reelt fint nok. En ekstra kamp i programmet til både Spurs og Leicester også. Og de stillede begge op med noget nær stærkeste opstilling.
De stillede da langt fra op i stærkeste opstilling.

Schmeichel og Kanté var de eneste 1.valg hos Leicester, der startede inde. Og selvom Vardy var skadet, som du nævner, så kom Okazaki først ind ved halvleg - endda i stedet for Kanté. Så det var så godt som et reservehold.

Hos Spurs var Alderweireld, Rose, Dier og Eriksen de fire eneste normale 1. valg i start 11'eren. Alli og Kane fik kun ca. 20 minutter på banen.
Kan godt se, at du har en pointe. Dog vil jeg mene, at i hvert fald King også godt kan betegnes som et muligt førstevalg. Især i de svære udekampe. Han spillede blandt andet også imod os. Ligeledes er Ulloa vel andetvalg i angrebet - og dermed førstevalg, når Vardy er skadet.

Og så tror jeg, at vi får meget mere at se til deres nyindkøb Gray.

Men du har en pointe. To reservehold. Bare ikke lige så reserveprægede som vores :D
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. jan, 2016 14:22

King havde jeg glemt. Jeg ved ikke, om Ulloa eller Okazaki er første-reserve.

Men ja, ingen kan vist måle sig med os, når det kommer til at stille op med et reservespækket mandskab.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. jan, 2016 22:09

United er indblandet i en spændende kamp.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. jan, 2016 22:22

Klamt...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 12. jan, 2016 22:22

Arh. Fuck nu af
Billede

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » tirsdag, 12. jan, 2016 22:27

Fellalini er så afsindigt ringe
Billede

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » tirsdag, 12. jan, 2016 22:30

United er så fucking heldige. Rooney spiller dog en god kamp, længe siden han har været synlig, måske pånær det flotte mål sidste runde.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. jan, 2016 22:33

Awesome
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 12. jan, 2016 22:35