Thommo skrev:Emmy skrev:Hafsteinsson skrev:Altså, 2. Juledag, a.k.a. "Boxing Day", må det MEGET gerne, holde op

Men gerne før og selvom vi selvfølgelig kan hente point på dem ved at slå dem så skal der mere til. Og som de spiller er vi da så absolut ikke sikre på sejr
Det bliver svært da næste runde er boxing day, dernæst vil jeg skyde på at det er city/spurs vi skal hente, Leicester kan jeg ikke se smide top 4. placeringen. et nederlag i 17 kampe er ikke bare held, i min bog.
Netop på baggrund af, at vores mål er, at nå top-4, bør det vel heller ikke primært være på bekostning af, at Leicester.
Syntes godt jeg vil forsvare mit

Leicester

lidt - for ligenu er det da vores helt egen fejl, at vi ikke udnyttede en kamp som WBA til, at holde trit med top-4 konkurrenterne.
Som jeg ser det, er "Boxing Day" en sten på vores vej, som skal vindes, og det bliver ikke mindre spændende af, at det er sønnen af en manc, samt holdet på 1. pladsen der kommer på besøg der.
TOP-TOP kamp, og "BRING IT ON"
...det samme siger jeg i øvrigt om scum i Europa-league, hvis ellers vi kan slå Augsburg