Ikke ved trækningen den 14. Dec. Men derefter vil vi kunne trække dem.Hafsteinsson skrev:Kan vi så trække scum i Europa League?
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Hr. Drejer skrev:Ikke ved trækningen den 14. Dec. Men derefter vil vi kunne trække dem.Hafsteinsson skrev:Kan vi så trække scum i Europa League?
Fint med mig.
Møder vi dem i Semi/Finalen gør det heller ikke spor.
Hvor ville det være FRYD at sende det pis hold af h*lvede til

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Enig, [nej-hat on]men puuuha hvor ville det også være nederen at tabe en semifinale eller endnu værre finale til dem...Jensen skrev:Hr. Drejer skrev:Ikke ved trækningen den 14. Dec. Men derefter vil vi kunne trække dem.Hafsteinsson skrev:Kan vi så trække scum i Europa League?
Fint med mig.
Møder vi dem i Semi/Finalen gør det heller ikke spor.
Hvor ville det være FRYD at sende det pis hold af h*lvede til

Nå, nu vil jeg nyde min formiddagskaffe med genudsendelsen af deres nedtur. Specielt vil jeg glæde mig til de minutter i slutningen af kampen, hvor de gik fra at være i Himmerige til det stik modsatte...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tak for informationen Johnny! Den kører også her nu!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Der er vist ikke mange, der vil mene, at kommentator- og ekspertstanden i Danmark er synderligt høj hos TV-selskaberne, men hvem synes I egentlig er helt okay at være med på en lytter hos?
Udover selvfølgelig Frimann, så synes jeg faktisk at Tøffe er fremragende at høre på. Og modsat folk som Rieber (besnærende bolde i længeretningen) og Graulund (bolde i dybden), der åbenlyst har visse fraser, som de altid bruger, så formår han rent faktisk bare at forholde sig til hvad der sker for banen.
Jeg mener også, at han var en af de første til at slå fast, at Rooney ikke var god nok mere, mens 90 % af journalistbranchen først indtil for en måneds tid siden har sagt til hver given lejlighed, at han har været spillet ude af position, har manglet løb fra holdkammerater eller en tredje undskyldning.
Udover selvfølgelig Frimann, så synes jeg faktisk at Tøffe er fremragende at høre på. Og modsat folk som Rieber (besnærende bolde i længeretningen) og Graulund (bolde i dybden), der åbenlyst har visse fraser, som de altid bruger, så formår han rent faktisk bare at forholde sig til hvad der sker for banen.
Jeg mener også, at han var en af de første til at slå fast, at Rooney ikke var god nok mere, mens 90 % af journalistbranchen først indtil for en måneds tid siden har sagt til hver given lejlighed, at han har været spillet ude af position, har manglet løb fra holdkammerater eller en tredje undskyldning.
Fan af Manchester United
Sådan Bournemouth! Hvor er det stærkt!!!!!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Don't be jinxing please [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
VÆK med SCUM - de skal fjernes fra overfladen (BE HAPPY) Fantastisk lørdag... Og Rooney er over the hill aka FODBOLD Pensionist forever
Utroligt at de røde fra Manchester går alt deres vej med Martial på toppen - det tydeligvis ikke holdbart... Nu med nederlag til Wolfsburg og lige straks Bournemouth. Kan være de også er kommet ned på jorden IGEN, de bitre dvævle.

You'r Never Walk Alone. ///
Så blev en i forvejen kanon Lørdag, lige en hel del bedreChampen skrev:Sådan Bournemouth! Hvor er det stærkt!!!!!

YNWA..!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg håber så meget, at man u er dér, hvor vi var i 1992; lige haft en stor succesrig periode, og får store problemer med at genopfinde sig selv.
Må de have en lang nedtur foran sig.
Må de have en lang nedtur foran sig.
Bournemouth sejr gav 3,45 dvs. manu var små favoritter de gav vist omtrent 2,0 alligevel var studie folkene mega overraskede over Bourne sejren. Jeg spillede 1 til de omtalte 3,45 inden jeg havde set scums opstilling, for så blev Bournemouth vel favorit? Det bør de(studie værterne) da kunne gennemskue. Specielt junker er belastende, at Morten Bruun er den mindst belastende, efter min mening, siger noget om at man kan forbedre sig, ros til Bruun herfra.
Ærgeligt vi nok ikke skal møde manu inden van gal er fyret.
Verden er smask fuld af hyklere....
Thommo skrev:Bournemouth sejr gav 3,45 dvs. manu var små favoritter de gav vist omtrent 2,0 alligevel var studie folkene mega overraskede over Bourne sejren. Jeg spillede 1 til de omtalte 3,45 inden jeg havde set scums opstilling, for så blev Bournemouth vel favorit? Det bør de(studie værterne) da kunne gennemskue. Specielt junker er belastende, at Morten Bruun er den mindst belastende, efter min mening, siger noget om at man kan forbedre sig, ros til Bruun herfra.
Tillykke for oddset, du må have held i spil og kærlighed samtidig, selvom man siger SPIL NEJ når kærlighenden er dér

Van Gaal har nu forvandlet hans hold til en TOTALT nedtur. Det virker hellere ikke selvtillidsfulde efter et CL- exit i midtugen - hvor det blev fra succes til fiasko i slutningen af kampen (

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg kan faktisk godt lide Graulund. Mikkel Bischoff er også dygtig og velformuleret. Morten Bruun har godt styr på tingene, og selv om man ved, hvem han sympatiserer med, så skinner det nu ikke nævneværdigt igennem. Mølby kan jeg også godt lide, men han er generelt lidt negativ i sin tilgang til hold og trænere og egentligt særligt, når det gælder Liverpool.AllanShore skrev:Der er vist ikke mange, der vil mene, at kommentator- og ekspertstanden i Danmark er synderligt høj hos TV-selskaberne, men hvem synes I egentlig er helt okay at være med på en lytter hos?
Hvorfor er det en selvfølge med Per Frimann? Graulund er ganske god, til tider lidt primitiv men der er såmænd ganske rart fremfor de kommentatorer der sidder og bruger flotte ord de ikke selv kender betydningen af. Bischoff er super god og kompetent. Min favorit er Bjarne Goldbæk, han er utrolig dygtig og har en kæmpe viden om tysk fodbold samt kommenterer på højt plan.Niels K skrev:Jeg kan faktisk godt lide Graulund. Mikkel Bischoff er også dygtig og velformuleret. Morten Bruun har godt styr på tingene, og selv om man ved, hvem han sympatiserer med, så skinner det nu ikke nævneværdigt igennem. Mølby kan jeg også godt lide, men han er generelt lidt negativ i sin tilgang til hold og trænere og egentligt særligt, når det gælder Liverpool.AllanShore skrev:Der er vist ikke mange, der vil mene, at kommentator- og ekspertstanden i Danmark er synderligt høj hos TV-selskaberne, men hvem synes I egentlig er helt okay at være med på en lytter hos?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Fordi Frimann er skarp. Han li der bare en del af alle de gange han er sat op med Werge som trækker alt ned på lavt niveau
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming