Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Helst Sverige. Men tror England er et realistisk bud, hvor jeg mener vi har en reel chance. Portugal ser gode ud
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Samme tanker så. Synes også portugiserne ser gode ud. Lad os bare håbe på Sverige.Jesper skrev:Helst Sverige. Men tror England er et realistisk bud, hvor jeg mener vi har en reel chance. Portugal ser gode ud
Så er der lagt op til en spændende finale mod enten Portugal eller Tyskland.

Nogen der kan forklare, hvorfor Ibe ikke er med i Englands U21 trup? Han har da vist mere i indeværende sæson end eksempelvis Lingard?
Kloppite
Total kollaps for England.
Så skal Sverige - Portugal bare fikse en uafgjort, så er vores ønske opfyldt.
Så skal Sverige - Portugal bare fikse en uafgjort, så er vores ønske opfyldt.

Thight strain. Ifølge twitterSivi skrev:Nogen der ved hvorfor Ilori blev skiftet ud?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
texy skrev:Nogen der kan forklare, hvorfor Ibe ikke er med i Englands U21 trup? Han har da vist mere i indeværende sæson end eksempelvis Lingard?
Han er stadig knæskadet.....
http://plbold.dk/2015/05/26/fa-jordon-i ... -turnering
Ings har ikke imponeret med afslutningerne i aften. 

ser ud til de unge drenge skal møde Italien... Ved ikke om det er England der er uhyggeligt dårlige eller Italien der er helt vilde da jeg kun har set kampen med et kvart øje, men umiddelbart bliver det da lidt af en udfordring ser det ud til.. På den anden side slog svenskerne dem så det er ikke umuligt. Spændende bliver det og håber de viser det på storskærm på roskilde eller et eller andet 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
jensemand skrev:ser ud til de unge drenge skal møde Italien... Ved ikke om det er England der er uhyggeligt dårlige eller Italien der er helt vilde da jeg kun har set kampen med et kvart øje, men umiddelbart bliver det da lidt af en udfordring ser det ud til.. På den anden side slog svenskerne dem så det er ikke umuligt. Spændende bliver det og håber de viser det på storskærm på roskilde eller et eller andet
Rart det blev Sverige

Dem tror jeg helt sikkert, vi vil have en chance imod.
Virkeligt vigtigt, at det blev Sverige. Ikke fordi vi automatisk er videre, men Italien havde godt været en stor mundfuld på trods af deres fiasko mod netop Sverige.
Liverpool Football Klopp
Nogen der så Copa America? Hvad var det for noget med Cavani og det røde kort?
http://www.thesportbible.com/articles/h ... f-for-this meget meget meget meget underligt rødt kort!Belloni skrev:Nogen der så Copa America? Hvad var det for noget med Cavani og det røde kort?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Ma Captain
Hold dog kæft en latterlig dom. Dog ret komisk situation, men jeg har helt ondt af Cavani og hele Uruguay. Katastrofe. Dommeren står 4 meter derfra og ser det hele? Gad vide hvad han ser.YNWA! skrev:http://www.thesportbible.com/articles/h ... f-for-this meget meget meget meget underligt rødt kort!Belloni skrev:Nogen der så Copa America? Hvad var det for noget med Cavani og det røde kort?
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Det er jo helt absurd. Man må da håbe, at spilleren fra Chile også får sig en straf, for det er fandme da klamt, at han går og stikker sin finger op i røven på andre.
Liverpool Football Klopp