Jeg tænker mere løbestærk og også defensivt stærk 4-mands midtbane med Lucas-Gerrard-Henderson-Cabaye med to "free-flowing" SAS'ere på toppen, som med muskler og løbevillighed kan deltage i den udmattelseskamp/opslidningsslag, som top-seks kampene har tendens til at blive. Det sker således på bekostning af Coutinho, men med den bagtanke, at en hurtigt fodskiftende og tænkende Coutinho kan være guld værd at smide ind det sidste kvarter, når benenes træthed melder sig mellem ørerne hos modparten.Redmaniac skrev:Cynwal skrev:Det kunne han vel, men i sådan en situation ville Hendo så ikke være på banen? For få at få plads til Hendo, Gerrard, og Lucas på midten ville vi vel skulle spille en 4-3-3, hvor Coutinho i så fald var placeret på venstre kant.Redmaniac skrev:Han kunne være god i de tætte kampe mod øvrige topseks bejlere, hvor Coutinho kan have en tendens til at fylde for lidt i de første 70 minutters midtbane-opslidningsslag.DaBonks skrev:Redmaniac skrev:DaBonks skrev:Hr. Drejer skrev:
Det jeg mener er, at Henderson-Lucas-Gerrard er svagere end Henderson-Lucas-Cabaye. Problemet er så bare, at Gerrard umiddelbart er en smule vanskelig at sætte på bænken.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Vi SMADRER det PIShold !
Eftersom Gerrard vælger at gamble med sit helbred, ved at spille på injections i en ligegyldig venskabskamp, ugen før vi skal møde lokalrivalerne i en vigtige udekamp, så virker det ikke ligefrem som om, at han tænker på hverken CL pladserne eller Premier League trofæet. Jeg tror næppe, han vil stille sig tilfreds med en plads på bænken op til VM.Wormie skrev:Gad vide om gerrard ikke gerne satte sig på bænken hvis han kunne løfte Premier league trofæet om ½ år tid.
@ Cynwal
Det kunne man selvfølgelig godt, men i tilfælde af, at vi fik Cabaye, så ville jeg stadig foretrække en 4-3-3 med Gerrard på bænken. Det er desværre bare utopi.
Jo mindre Everton bruger Deulofeu (på leje fra Barcelona) på banen, jo mere skal de betale i leje.
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 50451.html
Det var da en smart måde at strikke en lejekontrakt sammen på. Gid vi har lavet samme træk i forhold til eksempelvis Borini's lejekontrakt.
Det var da en smart måde at strikke en lejekontrakt sammen på. Gid vi har lavet samme træk i forhold til eksempelvis Borini's lejekontrakt.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det ved vi jo ret beset ikke.texy skrev:Jo mindre Everton bruger Deulofeu (på leje fra Barcelona) på banen, jo mere skal de betale i leje.
Til gengæld grænsende til idiotisk fra Evertons side. At sætte sig selv i en situation, hvor man ikke nødvendigvis kan stille det stærkeste hold af økonomiske hensyn. Smart af Barcelona, selvfølgelig, men i udgangspunktet vil jeg helst holde alle finansielle hensyn væk fra banen så vi kan stille det stærkeste hold udelukkende på baggrund af, hvem der er bedst.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- TomViolence
- Alder: 36
Academy director McParland and technical director Borrell both sacked
Fra Twitter
Fra Twitter
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
http://www.thisisanfield.com/2013/11/re ... o-borrell/TomViolence skrev:Academy director McParland and technical director Borrell both sacked
Fra Twitter
Rygterne vil vide at McParland smutter over på den anden side af sundet for at arbejder for City's USA satsning. Mon ikke Borrell smutter med der?
Lyder godt nok drastisk. Der må være sket noget bag kulisserne. Har ellers kun hørt godt omkring begge.TomViolence skrev:Academy director McParland and technical director Borrell both sacked
Fra Twitter
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Så blev Bendtner arresteret.
Nicklas Bendtner has been arrested on suspicion of destruction of local property - his local gym in Bushey.
Nicklas Bendtner has been arrested on suspicion of destruction of local property - his local gym in Bushey.
Hent Shelvey tilbage!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... i-england/Aquilani4 skrev:Så blev Bendtner arresteret.
Here we go again...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg vil lige gøre opmærksom på at det JP link er en dansk udgave af en artikel fra The S**
Er der rigtige aviser der har skrevet om det uafhængigt eller kommer hele historien fra The S** ?
Er der rigtige aviser der har skrevet om det uafhængigt eller kommer hele historien fra The S** ?
Historien kommer fra det blad, mens han agent og politiet har bekræftet historienThunderZtorm skrev:Jeg vil lige gøre opmærksom på at det JP link er en dansk udgave af en artikel fra The S**
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og han selv. Via Twitter og Instagram, så vidt jeg lige hørte.Jesper skrev:Historien kommer fra det blad, mens han agent og politiet har bekræftet historienThunderZtorm skrev:Jeg vil lige gøre opmærksom på at det JP link er en dansk udgave af en artikel fra The S**
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... amage.htmlScouserTommy skrev:Og han selv. Via Twitter og Instagram, så vidt jeg lige hørte.Jesper skrev:Historien kommer fra det blad, mens han agent og politiet har bekræftet historienThunderZtorm skrev:Jeg vil lige gøre opmærksom på at det JP link er en dansk udgave af en artikel fra The S**
Daily Mail stiller et ganske sigende spørgsmål. ..
Man fristes til at sige ja...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
http://www.theguardian.com/football/201 ... am-manager
Det forstår jeg ikke. Jeg synes A.V Boas er en meget dygtig træner. Jeg ved ikke hvem Spurs tror se kan hente ind, som er bedre. Laudrup ville være et step ned, han præsterer jo kun i 1 sæson. Måske De Boer fra Ajax.
Det forstår jeg ikke. Jeg synes A.V Boas er en meget dygtig træner. Jeg ved ikke hvem Spurs tror se kan hente ind, som er bedre. Laudrup ville være et step ned, han præsterer jo kun i 1 sæson. Måske De Boer fra Ajax.
Hent Shelvey tilbage!