Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Holder ikke med nogle af holdene, og det er faktisk vildt fedt at kunne se så stor en kamp uden at have noget tilhørsforhold what so ever - en kamp som alle andre skændes om i måneds vis.
Eller jeg har faktisk ét - jeg håber, Suarez får personlig succes! En masse dramatik, håndgemæng osv må også gerne snige sig ind!
Eller jeg har faktisk ét - jeg håber, Suarez får personlig succes! En masse dramatik, håndgemæng osv må også gerne snige sig ind!
Liverpool Football Klopp
Hold op hvor er der stor forskel på Englands nr 4-5 og så Spaniens nr 1-2... Ingen af de 22, der startede i eftermiddagens kamp kunne få plads i el classico i dag...
Dagens Kampe
Haha, Suarez med sit trademark dive. Elsker den skøre mand.
Og apropos Suarez; jeg forstår simpelhen ikke, hvorfor han aldrig får lov på frispark. Han er som minimum ligeså god som Messi i den disciplin.
Og apropos Suarez; jeg forstår simpelhen ikke, hvorfor han aldrig får lov på frispark. Han er som minimum ligeså god som Messi i den disciplin.
Liverpool Football Klopp
-
Jeg har aldrig før hadet nogle fodboldspillere. Før jeg blev introduceret til Pepe og Suarez. De er en pinsel at se på når de kører de der shows.
Fan af Manchester United
AndreasN skrev:Haha, Suarez med sit trademark dive. Elsker den skøre mand.
De får generelt slet, slet ikke nok ud af Suarez i Barcelona. Han bliver simpelthen ikke søgt nær så meget. Prøv at lig mærke til hvor mange situationer han kan spilles i, men hvor enten Messi eller Neymar får den i stedet, og det er ikke altid fordi de er i en bedre position.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Ved godt, du er lidt farvet, men hvad med det belgiske bonhår, der render rundt i scumchester? Han er da lige bortset fra Costa det man kommer nærmest et svin på en fodboldbane...AllanShore skrev:Jeg har aldrig før hadet nogle fodboldspillere. Før jeg blev introduceret til Pepe og Suarez. De er en pinsel at se på når de kører de der shows.
Niche skrev:Ved godt, du er lidt farvet, men hvad med det belgiske bonhår, der render rundt i scumchester? Han er da lige bortset fra Costa det man kommer nærmest et svin på en fodboldbane...AllanShore skrev:Jeg har aldrig før hadet nogle fodboldspillere. Før jeg blev introduceret til Pepe og Suarez. De er en pinsel at se på når de kører de der shows.
+1
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Dagens Kampe
Jeg forstår helt udmærket, at man ikke bryder sig om Suarez. Det giver fin mening. Omvendt bliver han hængt ud meget mere end spillere som Fellaini, Costa, Pepe og andre, der alle i op til flere situationer decideret går efter at skade sine modspillere - Suarez gør ikke ondt på nogle (jaja, hans bid, men det tager man nok gerne frem for en karrieretruende tackling).
De typer synes jeg er allermest ubehagelige og grunden til min kæmpe frustration omkring talentløse Phil Jones i dag, der hele to gange går efter at skade sin modspiller. Dét er allermest ulækkert for mig, men jeg kan sgu ikke fortænke nogle i at hade/ikke bryde sig om Suarez - personligt synes jeg simpelthen han er fantastisk. En mand der totalt har regnet spillet ud og får det maksimale ud af det. Og ja, havde han spillet i man.utd havde jeg hadet ham - sådan bliver man så dobbeltmoralsk af fodbold.
De typer synes jeg er allermest ubehagelige og grunden til min kæmpe frustration omkring talentløse Phil Jones i dag, der hele to gange går efter at skade sin modspiller. Dét er allermest ulækkert for mig, men jeg kan sgu ikke fortænke nogle i at hade/ikke bryde sig om Suarez - personligt synes jeg simpelthen han er fantastisk. En mand der totalt har regnet spillet ud og får det maksimale ud af det. Og ja, havde han spillet i man.utd havde jeg hadet ham - sådan bliver man så dobbeltmoralsk af fodbold.
Liverpool Football Klopp
-
Ham kan jeg heller ikke lide, men jeg hader ham ikke.Niche skrev:Ved godt, du er lidt farvet, men hvad med det belgiske bonhår, der render rundt i scumchester? Han er da lige bortset fra Costa det man kommer nærmest et svin på en fodboldbane...AllanShore skrev:Jeg har aldrig før hadet nogle fodboldspillere. Før jeg blev introduceret til Pepe og Suarez. De er en pinsel at se på når de kører de der shows.
I øvrigt skriver du som havde du brækket armen.
Fan af Manchester United
Min arm har det ganske fint, tak. Personligt kan jeg ikke hade fodboldspillere for det de laver på en fodboldbane. Jeg bryder mig bestemt ikke om alt, hvad der sker inden for stregerne, og til tider væmmes jeg over hvad visse spillere finder på, men had bliver det aldrig til. Jeg ville hade en person, der slog min kone ihjel eller voldtog mine børn, men at hade en for at være usympatisk på en fodboldbane er da lidt patetisk.AllanShore skrev:Ham kan jeg heller ikke lide, men jeg hader ham ikke.Niche skrev:Ved godt, du er lidt farvet, men hvad med det belgiske bonhår, der render rundt i scumchester? Han er da lige bortset fra Costa det man kommer nærmest et svin på en fodboldbane...AllanShore skrev:Jeg har aldrig før hadet nogle fodboldspillere. Før jeg blev introduceret til Pepe og Suarez. De er en pinsel at se på når de kører de der shows.
I øvrigt skriver du som havde du brækket armen.
Fantastisk mål af Suarez..
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly