Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. mar, 2015 17:51

Pede skrev:Har united for en gangs skyld været gode, eller er det Tottenham som har været helt væk?
Hovedsageligt er det T'ham, som har været helt væk, hvis man spørger mig. Især Mason, Eriksen og udskiftede Townsend har været totalt usynlige og intet værd defensivt. T'ham halter bagefter hele tide, hvor især Dier virker sløv og ugidelig i defensiven - at en så stor og tung mand som Fellaini kan være alene med målmanden på en stikning, siger alt om, at T'ham har haltet efter konstant i dag. En præstation som denne i dag, er ikke et top-4 hold værdigt.

Men man skal selvfølgelig ikke tage noget fra Man U, det ligner bare et træt T'ham-mandskab.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 15. mar, 2015 17:57

texy skrev:En meget skidt runde for os. De hold foran os i kampen om top 4 vinder sikre sejre over hold, som man kunne have håbet ville være i stand til at tage point fra dem.

Nu er vi godt nok pressede imod Swansea. Hvis vi efter denne runde har 4-5 point op til 4. pladsen, så kan Man Utd (Gud forbyde det) definitivt dræbe vores top 4 håb på Anfield. Hold da op, hvor frygter jeg pludselig vores kamp imod Swansea.
Man kunne også vende den om og sige, at vi rent faktisk kan nå en 2. plads og at vi med en sejr i morgen har sørget for at der er 4 hold, der spiller om 3 pladser. Der er imø helt okay. Og kan vi ikke håndtere det pres, så er vi alligevel ikke gode nok
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 15. mar, 2015 18:03

Jesper skrev:
texy skrev:En meget skidt runde for os. De hold foran os i kampen om top 4 vinder sikre sejre over hold, som man kunne have håbet ville være i stand til at tage point fra dem.

Nu er vi godt nok pressede imod Swansea. Hvis vi efter denne runde har 4-5 point op til 4. pladsen, så kan Man Utd (Gud forbyde det) definitivt dræbe vores top 4 håb på Anfield. Hold da op, hvor frygter jeg pludselig vores kamp imod Swansea.
Man kunne også vende den om og sige, at vi rent faktisk kan nå en 2. plads og at vi med en sejr i morgen har sørget for at der er 4 hold, der spiller om 3 pladser. Der er imø helt okay. Og kan vi ikke håndtere det pres, så er vi alligevel ikke gode nok
Jep, men jeg har aldrig brudt mig om at sælge skindet, før bjørnen er skudt, som man siger. Så indtil videre synes jeg, at det har været en skodrunde...
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 15. mar, 2015 18:04

Det er fint at Spurs bliver pillet helt fra hinanden for de er virkelig ikke gode og har ikke fortjent at være med helt i toppen. Men det er så totalt nedtur at det lige skal være det pis hold der gør det!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 15. mar, 2015 18:20

Det er rigtig dårlig timing, at man.utd får gang i spillet. Jeg må indrømme, at det med længder er det bedste, jeg har set dem spille i den her sæson, men for satan, hvor er Tottenham dårlige. De er selvfølgelig også langt bagefter alene fordi, deres centrale midtbane består af spillere som Bentaleb og Mason. De er virkelig dårlige - det samme er Eriksen, der konsekvent kun melder sig ind i kampene, når der er spillet 85 minutter.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 15. mar, 2015 18:34

AndreasN skrev:Det er rigtig dårlig timing, at man.utd får gang i spillet. Jeg må indrømme, at det med længder er det bedste, jeg har set dem spille i den her sæson, men for satan, hvor er Tottenham dårlige. De er selvfølgelig også langt bagefter alene fordi, deres centrale midtbane består af spillere som Bentaleb og Mason. De er virkelig dårlige - det samme er Eriksen, der konsekvent kun melder sig ind i kampene, når der er spillet 85 minutter.
Runden illustrerer rigtig nok, at det må være Spurs og Soton, der skilles fra Top 4 striden, hvor jeg stadig mener, at scum bør trække det korteste strå af de 4 hold om de 3 pladser, hvis man skal vurdere holdene på kvalitet.

Vi skal have 3 point mod Swansea, og så skal vi sætte scumsters på plads på Anfield, så de kan lære, hvor de hører til en gang for alle.

PS. Jeg skal vist have fundet mig en ny avatar, AndreasN ;)

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » søndag, 15. mar, 2015 19:02

Vi skal bare holde fast og vise at vi også vil lege med. Det pres rundens kampe lægger på os skal vi være i stand til at håndtere.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 17. mar, 2015 20:51

Dejlig stemning på Vicente Calderon! Aupa Atleti!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 18. mar, 2015 20:43

Voldsom fed tifo i Dortmund!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 18. mar, 2015 20:51

Shit en kasse af Tevez, hvor Weidenfeller godt nok ser lidt tung ud.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 18. mar, 2015 21:21

Lige pt er Barcelona Europas bedste hold og Messi er i den grad i storform! !

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. mar, 2015 21:40

Nasri er syg i hovedet. Sikke en svinestreg mod neymar. Nu kan det ikke lade,sig gøre at få rødt.

Messi er verdens bedste pt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 18. mar, 2015 21:43

Jeg har valgt at se Dortmund-Juventus her til aften. Mit største problem med Klopp som taktikker er hans stædighed omkring konceptet - jeg har tidligere på sæsonen også set, at de har haft problemer med at vende kampen, fordi modstanderen simpelthen har kigget dem ud.

Jeg forstår ikke valget af Aubameyang som forreste angriber, når nu man må forvente, at Juventus kommer til at stå lavt på banen - han fylder ganske lidt i boksen og indgår sjældent i kombinationsspillet. Derudover får man slet ikke udnyttet hans hurtighed. Hvorfor han man ikke i stedet en decideret angriber inde som Immobile eller Ramos? Det lader han til ikke at ville, fordi boldene alligevel meget sjældent kommer i boksen, men i stedet nærmest konsekvent skal spilles gennem midten, hvilket Juventus er eksperter i at dække op for.

Havde jeg været Klopp, så havde jeg lagt langt mere tryk langs kanterne, når nu Juventus spiller med wingbacks - kan fløjen og backen ikke komme igennem, så opstår der om ikke andet noget plads centralt på banen, hvor de jo meget gerne vil ind. I stedet søger kanterne konsekvent ind i banen og gør rummene små, når backen kommer med frem. Jeg er spændt på at se, hvad/om han ændrer noget nu her efter pausen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 18. mar, 2015 22:22

City vil bare ikke noget i CL. Sjovt. :)

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 19. mar, 2015 09:01

RedRedRed skrev:City vil bare ikke noget i CL. Sjovt. :)
Nej, det var godt nok en noget ensidig affære.

Besvar