Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Falcaos kæmpe afbrænder blev rettet af af Caulker, så den er svær at klandre ham for.
Fan af Manchester United
Hans hovedstød?
-
Burde han have scoret på, men det er så også en fremragende redning.
Fan af Manchester United
Det ville klæde dig at tage brillerne af en gang imellem.AllanShore skrev:Burde han have scoret på, men det er så også en fremragende redning.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Man fristes i den grad også til sige det samme om dig.thefugle skrev:Det ville klæde dig at tage brillerne af en gang imellem.AllanShore skrev:Burde han have scoret på, men det er så også en fremragende redning.
Lige meget hvad er det i hvert fald ikke efter i går, at man burde kritisere Falcao.
Fan af Manchester United
Jeg synes ikke jeg har brillerne på i forhold til Falcao, på trods af det faktum at han spiller for den klub jeg hader aller mest i hele verden.AllanShore skrev:Man fristes i den grad også til sige det samme om dig.thefugle skrev:Det ville klæde dig at tage brillerne af en gang imellem.AllanShore skrev:Burde han have scoret på, men det er så også en fremragende redning.
Lige meget hvad er det i hvert fald ikke efter i går, at man burde kritisere Falcao.
Synes det er vildt Falcao ikke er blevet halshugget i medierne endnu, i modsætning til så mange andre (balotelli fx). For den hyre han render rundt med, og med den scoringsrate han har haft før i tiden, burde han ha scoret mindst 10+ nu.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Det hænger formentlig sammen med, at han alligevel i 14 kampe har 3 mål og 3 assist og generelt ikke har været dårligere end de andre angribere hos United. Derudover ligner han modsat Balotelli, én der gider at kæmpe for holdet. Og så kan du ikke stille det så sort på hvid op, at man, løn og tidligere tiders scorings rater in mente, burde have over 10 mål.thefugle skrev:Synes det er vildt Falcao ikke er blevet halshugget i medierne endnu, i modsætning til så mange andre (balotelli fx). For den hyre han render rundt med, og med den scoringsrate han har haft før i tiden, burde han ha scoret mindst 10+ nu.
Fan af Manchester United
Hm, indtil videre ser det ud til at blive en runde med status quo i top 8. Ærgerligt, men lad os da håbe City smadrer Arsenal senere. Så får vi da en smule ud af runden. 

Det er faktisk rigtig irriterende, at vi i denne periode med forholdsvis lette kampe med sejre ikke kom højere op i tabellen. Jeg tror det bliver afgjort, i de næste 5-6 kampe om vi er udfordre i kampen om den 4 plads...RedRedRed skrev:Hm, indtil videre ser det ud til at blive en runde med status quo i top 8. Ærgerligt, men lad os da håbe City smadrer Arsenal senere. Så får vi da en smule ud af runden.
-
Det lugter af et Arsenal mål på en kontra. City satser efterhånden kraftigt på en udligning.
For helvede Shitty!
Tak for nada!
Tak for nada!
Det er noget værre skrammel at arse vinder i dag.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Mølby lukker mange usammenhængende ting ud, men jeg tror han har ret i, at hvis Arsenal formår at fastholde niveauet fra idag, så ender de i top fire.
Set over sæsonen hidtil er Arsenal bedre spillende sammenlignet med Manchester United, Tottenham og os selv. Uden dog at ramme sidste års flotte spil. Jeg er dog overrasket over det arbejdsraseri som Arsenal ligger for dagen - bedst eksemplificeret ved Cazorla, der var nede i flere glidende tacklinger.
Set over sæsonen hidtil er Arsenal bedre spillende sammenlignet med Manchester United, Tottenham og os selv. Uden dog at ramme sidste års flotte spil. Jeg er dog overrasket over det arbejdsraseri som Arsenal ligger for dagen - bedst eksemplificeret ved Cazorla, der var nede i flere glidende tacklinger.
-
Men plejer Arsenal ikke altid at være gode i netop den her tid op til CL begynder igen?Robbie_God_Fowler skrev:Mølby lukker mange usammenhængende ting ud, men jeg tror han har ret i, at hvis Arsenal formår at fastholde niveauet fra idag, så ender de i top fire.
Lige meget hvad, så kan Arsenalfans kun være fyldt med optimisme. Ikke nok med dagens resultat, så har de også Özil og Walcott tilbage fra skader. Jeg tror Özil kan være rigtig farlig på 10'er positionen med to lyn på hver sin side som han var vant til fra Real. Heldigvis har de dog stadig en middelmådig angriber i Giroud.
Fan af Manchester United
Jeg tror det bliver uhørt spændende om 3. og 4. pladsen. Southampton virker til at kunne holde dampen oppe, Spurs bliver ved med deres heldige sejre, scum ligeså og Arse er bare et godt hold. Og forhåbentlig kan vi blande os i kampen også. Det bliver med meget stor sandsynlighed ikke afgjort førend i sidste spillerunde så tæt som det er pt.
"We're not racist, we only hate the mancs"