Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 16. dec, 2014 23:13

mawope skrev:5. nederlag i træk for Southampton. For ganske få uger siden var de talk of town, og nu ligner de et hold i frit fald. Som vi bittert har erfaret, kan tingene hurtigt forandre sig.
Nøjagtig samme skete sidste sæson med Southampton. Peaker i starten for så at falde sammen, hvorefter de stabiliserer sig selv og ender på en 8. plads.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 20. dec, 2014 18:22

Andy Carroll og Stewart Downing scorer mål for sjov for West Ham... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 20. dec, 2014 23:41

Manchester City har lagt sig godt i toppen med deres sejr i dag, og indhentet med points mod toppen... og United smed points i dag mod Villa... Lidt fik man da ud af lørdagen ovenpå en god fodboldtræning, nu gælder det bare om Liverpool kan klare presset mod Arsenal, som altid er svære og blive klog på... Sidste sæson altså 13/14 PL spillede LFC dem ud af banen efter 20 min, de kære Gunnars .. :director: https://www.youtube.com/watch?v=wl6iIgSvXZI

SAS var en stærk due, og er pt savnet i de her bølgende LFC tider i denne her sæson... :oops:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. dec, 2014 14:50

Hvor er Newcastle - Sunderland bare et fedt derby. Og dejligt at se Sunderlands fans hylde de to afdøde Newcastlefans.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 21. dec, 2014 17:45

Spørgsmål til dem der så lokalopgøret tidligere på dagen;

Jeg kan se på livescoren, at Coates startede inde for Sunderland og fik gult kort efter bare 2 min. Men hvordan gjorde han det ellers?

Rene lagner er selvfølgelig altid godt.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. dec, 2014 20:05

Han så meget usikker og tung ud det første kvarter, hvor det var tydeligt at se, at han ikke havde forventet at spille kampen. Derefter synes jeg faktisk, at han hiver op i sig selv og har en vis andel i, at Sunderland holder nullet - selvom de mest af alt kan takke Pantillimon. Jeg tror ikke, at Coates har en fremtid hos os, men udmærket kamp fra hans side.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 22. dec, 2014 21:06

Med fare for at blive flækket midt over, så vil jeg rose Terry for det mål og hans vindermentalitet. Og Chelseaholdet, der er personlighed, styrke, individuel kvalitet og dét jeg egentlig holder aller mest af på et hold: vindermentalitet.
Derfor er det næsten også det hold, jeg helst vil vinde over.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

andreas92

Indlæg af andreas92 » fredag, 26. dec, 2014 15:23

Song burde virkelig være 1. prioritet til sommer. Boldfast, stærk i nærkampe og kan læse spillet, alt hvad vi mangler på den defensive midt.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 26. dec, 2014 16:50

Jesper skrev:Med fare for at blive flækket midt over, så vil jeg rose Terry for det mål og hans vindermentalitet. Og Chelseaholdet, der er personlighed, styrke, individuel kvalitet og dét jeg egentlig holder aller mest af på et hold: vindermentalitet.
Derfor er det næsten også det hold, jeg helst vil vinde over.
Chelsea i denne sæson er skræmmende. Det, som slår mig mest, er holdets evne til at dominere deres modstandere både med og uden bold. Der er ingen tvivl, om at bustilgangen fra sidste sæsonen handlede om at opbygge en solid defensiv organisation, hvorefter de i denne sæson har bygget oven på dette fundament med en offensiv, som er klinisk effektiv og besidder den omtalte vindermentalitet, der vinder kampe på kampe på kampe. Øv!
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » fredag, 26. dec, 2014 16:51

andreas92 skrev:Song burde virkelig være 1. prioritet til sommer. Boldfast, stærk i nærkampe og kan læse spillet, alt hvad vi mangler på den defensive midt.
Jeg kunne ikke være mere enig. Han er rolig, og han kan lave både svære og nemme afleveringer. Også er han kun 27 år.

Bonusfact: Ifølge Wikipedia spillede hans onkel Rigiberto i Liverpool, og så har Alex Song 27 søskende. :o Med sådan en stor familie ville det næsten være underligt, hvis en af dem ikke havde spillet for Liverpool.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 26. dec, 2014 18:21

Jeg vil henlede opmærksomheden på at Heskey den gamle ræv selvfølgelig scorede for Bolton i hans debutkamp. :clap:
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 27. dec, 2014 00:33

Vi er nu halvvejs gennem sæsonen, så jeg tænkte, at vi kunne prøve at give vores bud på efterårssæsonen bedste hold. Bare som en lille overspringshandling. Her er mit bud (med en noget ubalanceret opstilling):

---------------De Gea------------------

Zabaleta - Terry - Fonte - Azpilicueta

----------------Matic--------------------

----------Rooney - Fabregas-----------

----------------Sanchez----------------

------------Agüero - Costa-------------

Hvad laver Charlie Austin i øvrigt med 12 sæsonscoringer? Jeg har dårligt nok hørt om ham.
Fan af Manchester United

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 27. dec, 2014 11:19

AllanShore skrev:Vi er nu halvvejs gennem sæsonen, så jeg tænkte, at vi kunne prøve at give vores bud på efterårssæsonen bedste hold. Bare som en lille overspringshandling. Her er mit bud (med en noget ubalanceret opstilling):

---------------De Gea------------------

Zabaleta - Terry - Fonte - Azpilicueta

----------------Matic--------------------

----------Rooney - Fabregas-----------

----------------Sanchez----------------

------------Agüero - Costa-------------

Hvad laver Charlie Austin i øvrigt med 12 sæsonscoringer? Jeg har dårligt nok hørt om ham.
Er der ikke nogen ovre på oldtrafford.dk der gider at høre på dig eller snakke om årets hold indtil videre? Jeg forstår dig simpelthen ikke.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 27. dec, 2014 14:14

Slap nu af. Omend jeg heller forstår, hvorfor du, AllanShore, er herinde, så er det da en ganske naturlig og interessant debat at tage.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 28. dec, 2014 13:39

Det er ubegribeligt, hvordan Tottenham og man. utd. har raget alle de point til sig. Er du sindssyg en omgang rodebold begge spiller.
Liverpool Football Klopp

Besvar