Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nogen som ved hvorfor Costa ikke har fået 10 dages karantæne for at sparke en modstander?, suarez havde med garanti fået livstid.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Wormie skrev:Nogen som ved hvorfor Costa ikke har fået 10 dages karantæne for at sparke en modstander?, suarez havde med garanti fået livstid.
Fan af Manchester United
Ikke det samme retard. Kravle tilbage i hullet...AllanShore skrev:Wormie skrev:Nogen som ved hvorfor Costa ikke har fået 10 dages karantæne for at sparke en modstander?, suarez havde med garanti fået livstid.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- JudgeArdaStudge
Men de tjener altså også kun omkring 1 million danske kroner om året.Danie15turridge skrev:Dommerstanden i PL funkler igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Re: Sv: Dagens Kampe
Synes du alvorligt talt, at det der ligner et forsætligt spark i maven? Suárez sparker efter den bold, han tror falder ned mod ham, men Scott Parker får hovedet på den, så Suárez i stedet sparker et stort hul i luften - lige bortset fra, at luften er fyldt med Scott Parkers korpus, så det er ham, der bliver ramt i stedet. Det ser voldsomt ud, men jeg kan virkelig ikke se, hvordan man skulle kunne se sekvensen som andet end et uheld. Suárez reagerer da heller ikke som en, der med ond hensigt har sparket en modstander ned.AllanShore skrev:Wormie skrev:Nogen som ved hvorfor Costa ikke har fået 10 dages karantæne for at sparke en modstander?, suarez havde med garanti fået livstid.
- TomViolence
- Alder: 36
Er der egentlig nogen, der har et link til noget info omkring betalinger af dommerne? De officielle af slagens og ikke Fergusons egne transaktioner.JudgeStudge skrev:Men de tjener altså også kun omkring 1 million danske kroner om året.Danie15turridge skrev:Dommerstanden i PL funkler igen.

Jeg har altid undret mig over, hvad de får i løn.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5288179 Godt nok EB..TomViolence skrev:Er der egentlig nogen, der har et link til noget info omkring betalinger af dommerne? De officielle af slagens og ikke Fergusons egne transaktioner.JudgeStudge skrev:Men de tjener altså også kun omkring 1 million danske kroner om året.Danie15turridge skrev:Dommerstanden i PL funkler igen.
Jeg har altid undret mig over, hvad de får i løn.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det er jo helt absurd, at Nodsjælland ikke fører med mindst fem. Uffe Bech og Joshua John (på trods af målet) er da hamrende uskarpe, men også ekstremt gode redninger fra Hradecky, der dog har set lidt uheldig ud på det seneste.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 36
Skærer i hjertet og se sådan en hold som Dortmund i endnu et nederlag. Holdet er jo et velspillende og løbestærk, men skaderamt er de især. Jeg synes godt om holdet, da de ikke bare går ud og køber dyrt ind, de arbejder stenhårdt!
Man skulle nu gå benhårdt efter nogle af deres spiller i vintertranferen

Jamen, det udviklede sig jo til en ganske fremragende fodboldweekend - hvem skulle have troet det! Kehlet fik også lige gjort opmærksom på, at det ikke kun er England, der har skandaløse dommerpræstationer.
Liverpool Football Klopp
Jeg er heller ikke vild med at Dortmund ikke bare er væk fra toppen, men decideret sidder håbløst fast i bunden, men jeg er nu ikke enig i at de skulle være specielt hårdt ramt. Jeg har godt nok ikke set alle deres kampe i Bundesligaen, men at kalde dem velspillende synes jeg nu er for meget. Jeg synes ikke rigtig de har tabt mange kampe hvor de havde fortjent specielt meget bedre. De ligger i mine øjne som de har spillet.steffanp skrev:Skærer i hjertet og se sådan en hold som Dortmund i endnu et nederlag. Holdet er jo et velspillende og løbestærk, men skaderamt er de især. Jeg synes godt om holdet, da de ikke bare går ud og køber dyrt ind, de arbejder stenhårdt!
Skadesramte, tjaaa ikke specielt da. Jeg ved godt at de har manglet nogle nøglespillere igennem sæsonen, men så er det da ikke værre. Weidenfeller har været klar i alle kampe. Mats Hummels har ganske rigtig været skadet, men både Subotic og Sokratis har været nogenlunde skadesfri, ligesom Piszczek har spillet næsten alle kampe. Schmelzer har selvfølgelig været ude, men nu slår Dortmund sig jo op som et hold bygget på egen talenter, så burde spillere som Durm og Ginter altså træde ind uden at holdet går helt i spåner. OGSÅ selvom det er Mats Hummels der mangler. Det er jo ikke fordi de kun har tabt til storhold, de har jo tabt mod hold de er bedre end.
De har selvfølgelig manglet Sahin & Gundogan er ikke kommet helt tilbage, så de mangler noget kreativitet på midten. Kehl og Bender har været klar så de burde kunne stå solidt defensivt. Derudover burde Kagawa og Mhkitaryan kunne skabe nogle chancer. De har selvfølgelig lidt enormt meget af at Kuba er ude og Reus har været skadet(Som dog har været klar i 1/2 af kampene, det er jo ikke ligefrem Sturridge). Problemet er jo at de har foretaget massere indkøb der ikke har kunne tage over. Immobile, Ramos, Aubameyang har alle været klar.
Jeg er enig i at det havde været meget imponerende hvis de kunne have fulgt med Bayern, taget i betragtning at de har døjet lidt med skader, mistet Lewandowski og haft lidt stor udskiftning i truppen, men de burde altså ikke ligge sidst. Det er deres trup simpelthen for god til, og det er altså på banen der har været mangler. Så jeg synes sq ikke det er decideret synd for dem og at alt verdens uheld rammer dem, det er i stor stil deres egen skyld. De spiller ganske enkelt ikke specielt godt og lider ligesom Liverpool lidt under at deres nye indkøb ikke ligefrem brager igennem succesmuren.
Imod moderne fodbold.
Kun Aguero lavede vist lige et af årets mål. Hold da op. Hvor er han god!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Aspas har lavet hattrick på blot fire minutter 

Ja det er vildtHr. Drejer skrev:Aspas har lavet hattrick på blot fire minutter
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.