Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Håber Chelsea vinder iaften så gør 0-0 ikke så ondt
Jeg kan nok heller ikke lade være med at holde med Chelsea, men alle resultater kan jeg nu finde noget positivt i. Vi er altså kun otte point efter Chelsea inden dagens kamp, hvilket ikke er meget med så mange runder tilbage. Men jeg forstår godt, hvis man for længst har opgivet at hente Chelsea, og blot vil holde Man Utd bag os.peter42 skrev:Håber Chelsea vinder iaften så gør 0-0 ikke så ondt
-
Jeg kan sagtens se Manchester United vinde denne kamp. Det afhænger dog lidt af, hvorvidt Mata og Van Persie kan hæve deres niveau.
Udover de mange mål har Chelsea nydt rigtig godt af Diego Costa's bevægelighed oppe i front. Costa strækker modstanderens forsvar med sine løb i længderetningen af banen, hvilket skaber plads til Oscar, Willian/Schürrle, Fabregas og Hazard.
Denne bevægelighed og målfarlighed tilbyder Drogba slet ikke, hvorfor jeg tror Chelsea's spil bliver meget statisk og kommer til at afhænge af Hazards evne til at skabe chancer på egen hånd.
Derudover synes jeg inkludering af Fabregas i rollen som 8'er svækker Chelsea centralt, når de skal forsvare. Selvom Manchester United's centrale midtbane ikke er skræmmende kan jeg nu alligevel godt se Blind, Fellaini og Di Maria dominere centralt, da Cesc ikke fylder meget defensivt.
Udover de mange mål har Chelsea nydt rigtig godt af Diego Costa's bevægelighed oppe i front. Costa strækker modstanderens forsvar med sine løb i længderetningen af banen, hvilket skaber plads til Oscar, Willian/Schürrle, Fabregas og Hazard.
Denne bevægelighed og målfarlighed tilbyder Drogba slet ikke, hvorfor jeg tror Chelsea's spil bliver meget statisk og kommer til at afhænge af Hazards evne til at skabe chancer på egen hånd.
Derudover synes jeg inkludering af Fabregas i rollen som 8'er svækker Chelsea centralt, når de skal forsvare. Selvom Manchester United's centrale midtbane ikke er skræmmende kan jeg nu alligevel godt se Blind, Fellaini og Di Maria dominere centralt, da Cesc ikke fylder meget defensivt.
Tilgengæld fylder Matic ualmindelig meget defensivt. Jeg synes godt nok at han er en fremragende spiller, der endda har fået lagt et godt offensivt niveau til sit spil. Desuden synes jeg Oscar er undervurderet defensivt, han gør langt mere end mand kan forvente af den type spiler. Jeg tror nu godt Chelsea midtbane trio kan lukke ned for Uniteds ditto, selvom Di Maria selvfølgelig er en x-factor. Især med Chelsea evne til at forsvare dybt og deres suveræne forsvar, tror jeg at Uniteds offensiv får det svært. Jeg synes egentligt at Uniteds angreb har virket lidt stationære og jeg tror manglende bevægelse vil blive en problem imod et så taktisk klogt Chelsea hold. Det var i hvert fald et kæmpe problem for os sidste sæson på Anfield, at vi ikke kunne hive Chelsea væk fra deres positioner.Robbie_God_Fowler skrev: Derudover synes jeg inkludering af Fabregas i rollen som 8'er svækker Chelsea centralt, når de skal forsvare. Selvom Manchester United's centrale midtbane ikke er skræmmende kan jeg nu alligevel godt se Blind, Fellaini og Di Maria dominere centralt, da Cesc ikke fylder meget defensivt.
Jeg er til gengæld enig i at de vil savne Diego Costas bevægelse offensivt. Det lægger godt nok meget pres over på Hazard, ligesom Willian skal bidrage med mere fremad hvis de skal blive rigtig farlige. Jeg tror Filipe Luis kan få en større rolle en man forventer, han kunne godt gå hen og lave en assist til Drogba. Rafael bliver i hvert fald testet idag.
Imod moderne fodbold.
Chel€ea er alt for stærke til os i denne her sæson, men alt kan ske med over 20 kampe endnu i PL . Dog Man Utd burde være tilfredse med et kryds mod stærke Chel€ea - Undskyld men et kryds ser jeg mest som et godt bud af de 36 min som jeg har set end til videre.
( inderst inde en tæt kamp IMØ !!) Ligesom vi så mod Real Madrid og Barcelona i går aftes.

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg synes at begge hold spiller med langt mere gejst og vilje end jeg har set fra os i denne sæson.....desværre.
Selvom Scum har høstet færre point end os og med ,på papiret, lettere kampe, synes jeg de har set mere tændte ud i deres kampe end os.....de har heldigvis også en krise, men de ligner dog nogen der prøver......
Det er nok det der gør mest ondt ved denne "krise"... Vi ligner ikke et tændt hold.... Jeg blev så glad i starten af Real kampen, for der blev der presset og fightet om alle boldene, men desværre kun de første 15-20 minutter
Jeg synes at Hull kampen havde gode momenter, især da Rickie kom ind og var duo med Balo. Håber virkelig at vi starter med 2 angribere mod Swansea og gerne Balo og Borini... jeg tror Borinis løbevilje kan skabe lidt ravage og plads til Balo.
Hvis vi igen starter med Balo alene på toppen, ja så ved sgu snart ikke hvad jeg skal tænke....Jeg synes det er tydeligt at det slet ikke fungerer.
Selvom Scum har høstet færre point end os og med ,på papiret, lettere kampe, synes jeg de har set mere tændte ud i deres kampe end os.....de har heldigvis også en krise, men de ligner dog nogen der prøver......
Det er nok det der gør mest ondt ved denne "krise"... Vi ligner ikke et tændt hold.... Jeg blev så glad i starten af Real kampen, for der blev der presset og fightet om alle boldene, men desværre kun de første 15-20 minutter

Jeg synes at Hull kampen havde gode momenter, især da Rickie kom ind og var duo med Balo. Håber virkelig at vi starter med 2 angribere mod Swansea og gerne Balo og Borini... jeg tror Borinis løbevilje kan skabe lidt ravage og plads til Balo.
Hvis vi igen starter med Balo alene på toppen, ja så ved sgu snart ikke hvad jeg skal tænke....Jeg synes det er tydeligt at det slet ikke fungerer.
En spiller som Matic ville virkelig pynte på vores hold. Han fylder så meget på den midtbane.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er godt nok en klam fornemmelse at sidde og holde med Chelsea. Men det gør jeg altså 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er også lige gået op for mig, at vi mangler en spiller som Matic, Fernando/Fernandinho og Song. Nu siger jeg måske noget som jeg får virkelig meget på puklen for, men jeg glæder mig lidt til den dag hvor det er ok ikke at spille Gerrard hver gang. Synes ikke han er god længere. På den defensive midtbane skal vi have hentet en vaskeægte ankermand. Stort løbepensum og brøl stærk.Aarhus skrev:En spiller som Matic ville virkelig pynte på vores hold. Han fylder så meget på den midtbane.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Enig omkring Gerrard. Jeg tror han havde sin sidste gode sæson år og det vil gå ned ad bakke nu. Pt gør navnet mere gavn end indsatsen.LFC-Aaby skrev:Det er også lige gået op for mig, at vi mangler en spiller som Matic, Fernando/Fernandinho og Song. Nu siger jeg måske noget som jeg får virkelig meget på puklen for, men jeg glæder mig lidt til den dag hvor det er ok ikke at spille Gerrard hver gang. Synes ikke han er god længere. På den defensive midtbane skal vi have hentet en vaskeægte ankermand. Stort løbepensum og brøl stærk.Aarhus skrev:En spiller som Matic ville virkelig pynte på vores hold. Han fylder så meget på den midtbane.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
@LFC-Aaby:
Nej. Gerrard er langtfra god. Hans bund niveau har i denne sæson nået nye dybder. Jeg tror Can er købt til at aflaste Gerrard i denne sæson, og så tage pladsen fra næste sæson - hvis han vel at mærke gør det godt. Gerrard er blevet utrolig langsom i vendingerne. Han er bestemt ikke hvad han var for få sæsoner siden.
Nej. Gerrard er langtfra god. Hans bund niveau har i denne sæson nået nye dybder. Jeg tror Can er købt til at aflaste Gerrard i denne sæson, og så tage pladsen fra næste sæson - hvis han vel at mærke gør det godt. Gerrard er blevet utrolig langsom i vendingerne. Han er bestemt ikke hvad han var for få sæsoner siden.
Men tør BR at holde Gerrard ude? Hvordan vil Gerrard tage at være degraderet til bænken? Jeg kan godt lide Can, håber han kan tage over.Hr. Drejer skrev:@LFC-Aaby:
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvis Gerrard vil det bedste for Liverpool så vil han også have forståelse for, at han ikke spiller. Men det forudsætter også, at erstatningen leverer bedre end ham.
LFC-Aaby skrev:Men tør BR at holde Gerrard ude? Hvordan vil Gerrard tage at være degraderet til bænken? Jeg kan godt lide Can, håber han kan tage over.Hr. Drejer skrev:@LFC-Aaby:
Jeg tror ikke Can er klar endnu, om et par år måske.. Lidt trist, at Song ikke blev hentet ind som Gerrard backup....
Phil Dowd var godt nok en skændsel i dagens kamp. Der er ikke nærheden at gult ved Ivanovic' første gule kort.
Og hvor blev det gule kort på Fellaini af, hvor han smadrede en albue i hovedet på Felipe Luis?
Og hvor blev det gule kort på Fellaini af, hvor han smadrede en albue i hovedet på Felipe Luis?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.