Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Lucas Andersen har scoret for Ajax, og vores gamle ungdomsspiller Ayala har scoret for Boro.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
nrg skrev:Ha ha, Henrik. Din evige kamp mod Benitez' færdigheder, er efterhånden legendariske, men de er efterhånden så ensporet, at de får komiske Ali til at virke troværdighenrik1 skrev:Endelig en sejr til Napoli, men Benitez har virkelig ikke overbevist mig om at han skulle være den toptræner mange herinde vil gøre ham til. De har haft en dårlig sæson, og flere af Napolis topspillere bliver bare dårligere og dårligere.
Tevez er heldigvis kommet igang igen derimod. Har altid været en spiller jeg har kunnet lide. Roma bliver også bare bedre og bedre!
Og det sjove er, at i der altid forsvarer ham er evigt stædige med at fremstille ham som en toptræner;) Og i lader jer provokere lige så let som altid. Jeg kan da iøvrigt ikke se hvordan man kan sammenligne med Klopp og Van Gaal, men det må jo være op til den enkelte. Derimod kan jeg da godt se sammenligningen med Rodgers. Men nu ved vi jo ikke hvordan Rodgers ville klare sig i en svagere liga med et godt hold. Jeg holder meget af Rodgers, men det er selvfølgelig klart for tidligt, at sige han skulle opnå samme status og resultater som Rafa lige pt, omend jeg rangerer hans 2. Plads som vores bedste sæson i PL i min tid.
Så AJ og i andre, argumenter for jeres sag istedet for at lade jeg provokere så let.
Til noget helt andet, nogle der der PSG-Barca..ham Veratti kunne vi som nævnt før godt bruge
Matuidi og Pastore er heller ikke uefnehenrik1 skrev:Til noget helt andet, nogle der der PSG-Barca..ham Veratti kunne vi som nævnt før godt bruge
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Enig, de har et stærkt hold, som spiller godt når man er motiveret!JTN skrev:Matuidi og Pastore er heller ikke uefnehenrik1 skrev:Til noget helt andet, nogle der der PSG-Barca..ham Veratti kunne vi som nævnt før godt bruge
Er det bare mig der er ensporet og forudsigelig i min kritik, eller PSG rent faktisk nogle gange BEDRE uden Zlatan?
I den her slags kampe arbejder han måske ikke tilbage i banen som cavani, men han havde nok sat minimum en af de chancer og halvchancer ind, som Cavani har fået serveret.henrik1 skrev:Enig, de har et stærkt hold, som spiller godt når man er motiveret!JTN skrev:Matuidi og Pastore er heller ikke uefnehenrik1 skrev:Til noget helt andet, nogle der der PSG-Barca..ham Veratti kunne vi som nævnt før godt bruge
Er det bare mig der er ensporet og forudsigelig i min kritik, eller PSG rent faktisk nogle gange BEDRE uden Zlatan?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Jeg er enig JTN. Men jeg syntes alligevel flere af spillerne tog ansvar og turde markere sig.
Man kan mene hvad man vil om Rafa, men dem mener at Rafael Benitez ikke er en toptræner må indrømme, forstår ikke helt logikken. Slet ikke hvis en dygtig, talentfuld træner som Klopp er en toptræner, men Rafa ikke skulle være en sådan. To mesterskaber med Valencia, to UEFA Cup, tre gange pokalvinder i tre forsk. lande, en Champions Legue titel og kvalifikation til en finale mere oven i. Det er i sig selv en toptræner værdigt.henrik1 skrev:nrg skrev:Ha ha, Henrik. Din evige kamp mod Benitez' færdigheder, er efterhånden legendariske, men de er efterhånden så ensporet, at de får komiske Ali til at virke troværdighenrik1 skrev:Endelig en sejr til Napoli, men Benitez har virkelig ikke overbevist mig om at han skulle være den toptræner mange herinde vil gøre ham til. De har haft en dårlig sæson, og flere af Napolis topspillere bliver bare dårligere og dårligere.
Tevez er heldigvis kommet igang igen derimod. Har altid været en spiller jeg har kunnet lide. Roma bliver også bare bedre og bedre!
Og det sjove er, at i der altid forsvarer ham er evigt stædige med at fremstille ham som en toptræner;) Og i lader jer provokere lige så let som altid. Jeg kan da iøvrigt ikke se hvordan man kan sammenligne med Klopp og Van Gaal, men det må jo være op til den enkelte. Derimod kan jeg da godt se sammenligningen med Rodgers. Men nu ved vi jo ikke hvordan Rodgers ville klare sig i en svagere liga med et godt hold. Jeg holder meget af Rodgers, men det er selvfølgelig klart for tidligt, at sige han skulle opnå samme status og resultater som Rafa lige pt, omend jeg rangerer hans 2. Plads som vores bedste sæson i PL i min tid.
Så AJ og i andre, argumenter for jeres sag istedet for at lade jeg provokere så let.
Til noget helt andet, nogle der der PSG-Barca..ham Veratti kunne vi som nævnt før godt bruge
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
+ VM for klubhold.
@ henrik1
Jeg har ikke skrevet, at Rafa er en toptræner. Jeg påpegede bare konsekvenserne af din logik, der altså medfører, at de nævnte trænere heller ikke tilhører toppen.
Jeg har ikke skrevet, at Rafa er en toptræner. Jeg påpegede bare konsekvenserne af din logik, der altså medfører, at de nævnte trænere heller ikke tilhører toppen.
-
@AJ
Det kan jeg så give dig ret i. Vi kan også sige, at Ottmar Hitzfeldt og Jupp Heynckes heller ikke er toptrænere. Og jeg er da heller ikke sikker på, at jeg ville kategorisere lige Van Gaal eller Klopp den absolute crem de la crem. Men Klopp er super til at motivere, og lader til at være en god man-manager oven på sine resultater. Van Gaal har altså en noooget længere meritliste end Rafa.
Og hvis Rafa skal dømmes ud fra sin ene VM-titel, kan vi jo også dømme ham for de to VM-titler han har tabt, hvor modstanderen altså var af en anden støbning.
Men lad os bare lade den hvile da vi aldrig når konsensus alligevel:)
Det kan jeg så give dig ret i. Vi kan også sige, at Ottmar Hitzfeldt og Jupp Heynckes heller ikke er toptrænere. Og jeg er da heller ikke sikker på, at jeg ville kategorisere lige Van Gaal eller Klopp den absolute crem de la crem. Men Klopp er super til at motivere, og lader til at være en god man-manager oven på sine resultater. Van Gaal har altså en noooget længere meritliste end Rafa.
Og hvis Rafa skal dømmes ud fra sin ene VM-titel, kan vi jo også dømme ham for de to VM-titler han har tabt, hvor modstanderen altså var af en anden støbning.
Men lad os bare lade den hvile da vi aldrig når konsensus alligevel:)
Iago Aspas har lige scoret. Deprimerende. 

Nogen der ser scum kampen? Kan se Baines lige har brændt straffe. Et x ville være et godt resultat. Selvfølgelig helst en Everton sejr!!
Everton er ligeså ringe, som de var mod os, og united er fortjent foran. Utroligt hvor meget Lukaku er faldet i niveau. Han bidrager med nul og niks - han er ikke bedre end Lambert i øjeblikket.
Liverpool Football Klopp
Øv kan se scum er foran igen.
Kom så med den uafgjort Everton!!!
Kom så med den uafgjort Everton!!!