Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. sep, 2014 19:42

TobyLfc skrev:Lille trøst at de andre "top" hold også er lort...
Chelsea gør det da meget godt.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 21. sep, 2014 19:51

AndreasN skrev:Simpelthen vanvittigt derby. FCK var, til min overraskelse, klasser over bif, og det kunne meget vel have blevet en større sejr. Fantastisk dag som FCK- og Liverpoolfan. Det kunne simpelthen ikke blive bedre! Yes!!!!!!!

PS. Som ventet blev Agger skadet igen. :-D
Nu var jeg ikke på stadion, men jeg synes hele det her efterår har vist et nærmest chokerende ringe niveau fra de danske klubber og denne kamp var ikke en undtagelse. Fortjent sejr, men nøj hvor er de ringe begge hold.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. sep, 2014 19:54

Ja, dansk fodbold har ikke samme niveau som for 4-5 år siden, hvilket også eksemplificeres af at Hobro - et semiprofessionelt hold - kan ligge i toppen af superligaen. Vores europæiske resultater er også meget dårlige, og været det i en del sæsoner.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. sep, 2014 20:38

Helt enig. Dansk fodbold er på et lavniveau i øjeblikket. Når det så er sagt, så synes jeg, at det er en glimrende kamp af FCK i dag. Jeg havde før kampen ikke regnet med noget, men at vi var så meget bedre end bif - det havde jeg ikke troet, og det synes jeg, at FCK fortjener ros for. bif har ikke et eneste forsøg på mål i dag.
Liverpool Football Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 21. sep, 2014 21:36

AndreasN skrev:Helt enig. Dansk fodbold er på et lavniveau i øjeblikket. Når det så er sagt, så synes jeg, at det er en glimrende kamp af FCK i dag. Jeg havde før kampen ikke regnet med noget, men at vi var så meget bedre end bif - det havde jeg ikke troet, og det synes jeg, at FCK fortjener ros for. bif har ikke et eneste forsøg på mål i dag.
Og FCK har to et halvt. At sige de var klasser over Brøndby, synes jeg er at stramme den gevaldigt (selvom det selvfølgelig er et definitionsspørgsmål). FCK var bedst, men ret beset var de chokerende ringe - næsten ligeså ringe som Brøndby.

(Og jeg er i øvrigt ikke tilhænger af nogen af holdene, så der er bestemt ingen forudindtaget agenda i mit indlæg)

I øvrigt var jeg chokeret over at opleve, hvor mange kræfter, de to holds fans lægger i at svine hinanden til i forhold til at bakke deres eget hold op. Det er muligt, at der er for meget kollektivhippie i mig til at kunne være en ordentlig fodboldfan, men jeg finder det virkelig beskæmmende at se, hvordan den første reaktion på sejren fra store dele af FCK's fans på øvre C, var at sende fingre og smædesange efter Brøndbys fans, snarere end at hylde deres egne spillere. Præcis som jeg fandt 'FC blod på trøjen...' sangen, som i høj grad prægede Brøndby-fansnes sang både på Halmtorvet, under marchen og i Parken, dybt unødvendig (jeg er klar over at den er gammel og indgroet, men det gør mig ikke mindre harm over den). Hvorfor det er federe at svine sine modstandere til, end det er at hylde sit eget hold, det lærer jeg nok aldrig at fatte.

(Og så i øvrigt slut med gloriepudsning i denne omgang - beklager)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. sep, 2014 22:44

Jeg er selvfølgelig meget biased, men imø. er der ikke tvivl om, hvem der var det bedste hold. Om det var "klasser over" kan man diskutere - muligvis en overdrivelse fra min side. Ikke destomindre, så synes jeg, at FCK spiller en af sine bedste kampe i sæsonen. brøndby bliver holdt fra chancer (faktisk ikke en eneste), mens vi formår at skabe et okay antal farlige situationer uden, at det selvfølgelig er vanvittig imponerende. Med tanke på sæsonen so far, så står jeg tilbage som en stolt og tilfreds mand - jeg synes, at der var gode perspektiver i den her sejr, men også meget at bygge videre på.

Alt i alt en fantastisk fodboldsøndag. Det hjalp godt nok meget med tanke på vores jammerlige kamp mod West Ham.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 22. sep, 2014 00:15

FCK dominerer bare aldrig rigtig med bolden. Det er på fysik og direkte spil. Jeg synes, det er håbløst, når man har ligaens dyreste trup. Men jeg forstår naturligvis godt, at de fleste fans primært går op i resultatet på måltavlen. Dermed siger jeg i øvrigt ikke, at Brøndby på nogen måde var bedre. De spillede utroligt simpelt og uden den nødvendige kreativitet og bevægelse, hvilket gjorde det nemt at udmanøvrere dem på duelspil.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 22. sep, 2014 13:26

Skovdal skrev:Man sidder og ser City - Chelsea, også skal man kræftedme ligge øre til smædesange mod Steven når det ikke engang handler om Liverpool.

Jeg har simpelthen ikke ord for hvor meget jeg hader de små lorte plastik klubber. Hold kæft det er imponerende som de løfter overlæggeren for hvor vammel man som klub kan være.
Måske :dontknow:

Vil dog lige give chelski-fansene en solid anerkendelse for at hylde Lampard - ikke bare før kampen, men også under den ved indskiftningen, og ikke mindst efter den ... og rundt regnet 10 minutter efter hans udlignende scoring!
Uanset hvad der ellers kan siges om fanbasen, var det suverænt i min bog :clap: :clap: :clap:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 22. sep, 2014 14:35

Er det ikke efterhånden hver kamp, der er betaljer med Costa og en modspiller? Hvornår mon FA tør at gå ind i sagerne og behandle dem som de retfærdigt bør gøre? Sidste spillerunde slog han en modspiller i ansigtet. Denne spillerunde tager han fat om halsen på Zabaleta

http://www.101greatgoals.com/blog/man-c ... reenshots/
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » mandag, 22. sep, 2014 19:35

Hekkem skrev:Er det ikke efterhånden hver kamp, der er betaljer med Costa og en modspiller? Hvornår mon FA tør at gå ind i sagerne og behandle dem som de retfærdigt bør gøre? Sidste spillerunde slog han en modspiller i ansigtet. Denne spillerunde tager han fat om halsen på Zabaleta

Det kommer an på medierne. De elskede at hade Suarez og dermed styrede du folkestemningen og dermed et svagt FA. Vender stemningen vil Costa få at føle.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » mandag, 22. sep, 2014 20:46

Sådan vestsjælland
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 23. sep, 2014 17:56

Hekkem skrev:Er det ikke efterhånden hver kamp, der er betaljer med Costa og en modspiller? Hvornår mon FA tør at gå ind i sagerne og behandle dem som de retfærdigt bør gøre? Sidste spillerunde slog han en modspiller i ansigtet. Denne spillerunde tager han fat om halsen på Zabaleta

Ville vildt gerne have haft vi signede ham sidste år.
Men efter at have set lidt mere atl. Madrid og ham i år, så er han altså bare en klam Karl. Han laver så mange vamle ting så det er lige til at få patter på ryggen

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » tirsdag, 23. sep, 2014 20:28

Det er jo en skandale at Real Madrid får straffe, kæmpe skuespil af marcelo.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » tirsdag, 23. sep, 2014 22:42

både arsenal og everton ude af cuppen og der kan potentielt ryge en stor skalp mere det er imponerende.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » lørdag, 27. sep, 2014 16:45

Scum spiller godt nok godt offensivt. Hvis de får bare lidt styr på defensiven, så må de anses som favoritter til 4. pladsen.

Besvar