Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Klasse det viser at det hjælper ikke at have klasse angribere når forsvaret er helt væk
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Og alligevel sad du før og jamrede om vi skulle ha købt Di maria istedet for Lallana. Hvad havde det hjulpet når vores forsvar os lugter af tis.Martin E skrev:Klasse det viser at det hjælper ikke at have klasse angribere når forsvaret er helt væk
Senest rettet af thefugle søndag, 21. sep, 2014 17:08, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Spøjst at både City og Chelsea stiller op i blåt, i dag.
Man sidder og ser City - Chelsea, også skal man kræftedme ligge øre til smædesange mod Steven når det ikke engang handler om Liverpool.
Jeg har simpelthen ikke ord for hvor meget jeg hader de små lorte plastik klubber. Hold kæft det er imponerende som de løfter overlæggeren for hvor vammel man som klub kan være.
Jeg har simpelthen ikke ord for hvor meget jeg hader de små lorte plastik klubber. Hold kæft det er imponerende som de løfter overlæggeren for hvor vammel man som klub kan være.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Ja nu du siger det!Pede skrev:Spøjst at både City og Chelsea stiller op i blåt, i dag.
Men for satan nogle spillere de begge har. Vi har nærmest ikke en spiller, der er dygtig nok til at kunne komme på nogen af holdene.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
vil gerne se Leicesters mål igen. er der nogen som har et link?
Håber du finder hvad du søger..Kæft en kamp.. den havde jeg sgu ikke set komme. Fed stemning på lægterneHr. Drejer skrev:vil gerne se Leicesters mål igen. er der nogen som har et link?

Mvh
Lasse
Lasse
Sturridge, balotelli, sterling, MorenoOomph242 skrev:Ja nu du siger det!Pede skrev:Spøjst at både City og Chelsea stiller op i blåt, i dag.
Men for satan nogle spillere de begge har. Vi har nærmest ikke en spiller, der er dygtig nok til at kunne komme på nogen af holdene.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Bellamy_fever
Er jeg den eneste der kan se ret mange lighedstegn mellem Scum og os (og nej, jeg nyder bestemt ikke at se dem.) ?
godt offensive, forsvaret et ikke tilstedeværende - målmanden for totale blødninger (jøsses det kan blive en målrig kamp mellem os .... 16-13 til os...)
begge klubber er igang med en genopbygnings process, som vi nok via tid er længere i, men som Scum har kickstartet med deres vanvittige 1,5 milliarder.
begge klubber for totale hjerneblødninger mod mindre klubber, for så weekenden efter at køre en af de lidt større midt over.
Og så desværre det der slog mig mest idag, hovedsageligt domineret af medløber fans. har lige læst Scums debatforum igennem (læser både med hos Arsenal, Scum og lidt Tottengam - dem der har danske forums som jeg kender til). Igår læste jeg vel halvdelen af vores egen igennem, men opgav simpelthen at læse sådan en 'opbakning' - har så læst resten idag; begge fanssites udvikler sig til personfnidder fnadder mellem debatørerne - dommeren er korrupt.. og skylden ligger udelukkende på en til to samme spillere.. (omend jeg GODT nok har svært ved at kunne blive ved med at forsvare Mignolet og Borini......)
begge klubbers fans snakker allerede nu om managerfyringer efter 5 kampe spillet uden på nogen måde at tænke over at vi altså stadigvæk er i en process.... og begge klubbers fans beskylder alle andre holds fans for at være plastik fans ..7
Siger det bare...
godt offensive, forsvaret et ikke tilstedeværende - målmanden for totale blødninger (jøsses det kan blive en målrig kamp mellem os .... 16-13 til os...)
begge klubber er igang med en genopbygnings process, som vi nok via tid er længere i, men som Scum har kickstartet med deres vanvittige 1,5 milliarder.
begge klubber for totale hjerneblødninger mod mindre klubber, for så weekenden efter at køre en af de lidt større midt over.
Og så desværre det der slog mig mest idag, hovedsageligt domineret af medløber fans. har lige læst Scums debatforum igennem (læser både med hos Arsenal, Scum og lidt Tottengam - dem der har danske forums som jeg kender til). Igår læste jeg vel halvdelen af vores egen igennem, men opgav simpelthen at læse sådan en 'opbakning' - har så læst resten idag; begge fanssites udvikler sig til personfnidder fnadder mellem debatørerne - dommeren er korrupt.. og skylden ligger udelukkende på en til to samme spillere.. (omend jeg GODT nok har svært ved at kunne blive ved med at forsvare Mignolet og Borini......)
begge klubbers fans snakker allerede nu om managerfyringer efter 5 kampe spillet uden på nogen måde at tænke over at vi altså stadigvæk er i en process.... og begge klubbers fans beskylder alle andre holds fans for at være plastik fans ..7
Siger det bare...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
thefugle skrev:Sturridge, balotelli, sterling, MorenoOomph242 skrev:Ja nu du siger det!Pede skrev:Spøjst at både City og Chelsea stiller op i blåt, i dag.
I stedet for hvem?
Er der nogen der har talt om at fyre Rodgers??? Det kan da ikke være tilhængere af Liverpool..Bellamy_fever skrev:Er jeg den eneste der kan se ret mange lighedstegn mellem Scum og os (og nej, jeg nyder bestemt ikke at se dem.) ?
Siger det bare...
På resultat.dk kan du se alle målene ved at klikke på kampen, og under video-fanen.Hr. Drejer skrev:vil gerne se Leicesters mål igen. er der nogen som har et link?
Men hold da kæft en weekend. Vi taber til West Ham, spurs taber til west brom, United taber til Leicester, og nu er Crystal Palace foran mod Everton!

-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Jeg kan ikke se de store ligheder med angrebet, de har Falcao, Di Maria, Mata, Rooney og Van Persie. Vi har Sturridge og Sterling. Balotelli har potentialet, mens jeg ikke ser Coutinho eller Lallana deroppe. Markovic og Borini har endnu ikke spillet nok til at bedømmes, men tvivlsomt de når ManUs offensiv.Bellamy_fever skrev:Er jeg den eneste der kan se ret mange lighedstegn mellem Scum og os (og nej, jeg nyder bestemt ikke at se dem.) ?
Siger det bare...
Hvor det straks bliver lidt mere kritisk er, at vi har handlet dyrt ind til forsvaret, men stadig er lige så dårlige som sidste år. Og at vi ikke forstærkede den defensive midt.
Hvem taler om fyring? Tror både Van Gaal og Rodgers sidder ganske sikkert. Men især Rodgers har ikke lært af sidste sæson..man kan altså ikke rotere og rotere med mindre man har en klassetrup som Bayerns, Citys eller Chelseas. Nøglen sidste sæson var netop, at centrale pladser på holdet blev besat af samme spillere ledet af en vinder som Suarez. Vi laver nogle åbenbare fejl synes jeg. Så jeg er ærligt talt ikke så overrasket over den dårlige start, som var fuldt forventelig.
Simpelthen vanvittigt derby. FCK var, til min overraskelse, klasser over bif, og det kunne meget vel have blevet en større sejr. Fantastisk dag som FCK- og Liverpoolfan. Det kunne simpelthen ikke blive bedre! Yes!!!!!!!
PS. Som ventet blev Agger skadet igen.
PS. Som ventet blev Agger skadet igen.

Liverpool Football Klopp