Dagens Kampe
- JudgeArdaStudge
Re: Dagens Kampe
Besic er i øvrigt årets indkøb i Premier League... 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Dagens Kampe
At skrive, at de indtil nu ligner årets køb (som AndreasN skrev), er da hverken plat eller useriøst. Samme kan man dog ikke sige om konstruktiviteten af dine indlæg her til aften.JudgeStudge skrev:Hvor er det i øvrigt plat og useriøst, at folk efter sølle tre kampe, kalder Costa og Fabregas for årets indkøb. Guys, I må stramme jer lidt an.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- JudgeArdaStudge
Nej, for den duo kommer til at vinde PL for Chelsea.
Tror der er et job til dig i studiet hos tv3.
Tror der er et job til dig i studiet hos tv3.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er sgu svært at komme med subjektive betragtninger, værende overvejelser eller udtryk for en fornemmelse eller tro, der går klart igennem hos de tungnemme kan jeg forstå. Et "jeg tror" havde måske gjort det hele klarere, men omvendt troede jeg det var tydeligt nok, at jeg ikke påstår at kende fremtiden med sikkerhed.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Haha, pas du hellere lidt på blodtrykkets og læs indlæggene ordentligt, JudgeStudge. Jesus mand.
Liverpool Football Klopp
Leicester-Arsenal 1-1 efter 78'. Spændende 

- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Jeg fatter ikke at Arsenal ikke prøver Joe cambell, sanogo er godt nok ringe!
Justice for the 96! <3
Nu bedømmer jeg ikke fodboldspillere ud fra deres udseende, men deres fodboldmæssige kvaliteter eller mangel på samme.JudgeStudge skrev:Alonso skrev:Diego Costa er min nye favoritspiller i Premier League, når Liverpool ikke tages med. Elsker det.Eneste forklaring på det, som jeg accepterer, er hvis du selv ser røvgammel ud i forhold til, hvad det påstås du rigtig er. Hold fast, hvor er han gammel, grim og decideret ulækker.
I øvrigt vanvittig god kamp af en anden rød, Caroline lige nu
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Men for hulen da, hvor sidder håret godt på din avatar-spillerAlonso skrev:Nu bedømmer jeg ikke fodboldspillere ud fra deres udseende, men deres fodboldmæssige kvaliteter eller mangel på samme.JudgeStudge skrev:Alonso skrev:Diego Costa er min nye favoritspiller i Premier League, når Liverpool ikke tages med. Elsker det.Eneste forklaring på det, som jeg accepterer, er hvis du selv ser røvgammel ud i forhold til, hvad det påstås du rigtig er. Hold fast, hvor er han gammel, grim og decideret ulækker.

Iøvrigt en fornøjelse at se galactissimoerne implodere fuldstændigt........er det deres Makelele Moment version 2 at sælge Xabi A?
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Det gør det også efter en kamp!

Den kunne Agger sgu godt have ladet Bendtner om. Vi har langt mere brug for at give Bendtner en succesoplevelse, når nu det alligevel er en træningskamp.
Liverpool Football Klopp
Ja dem har han ikke haft mange af, og det er satme os hans egen skyld.AndreasN skrev:Den kunne Agger sgu godt have ladet Bendtner om. Vi har langt mere brug for at give Bendtner en succesoplevelse, når nu det alligevel er en træningskamp.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Bendtner ser fit ud. Det ser ud til, at han har haft godt a den tyske disciplin.
Udmærket første halvleg.
Udmærket første halvleg.