Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Cechs skulder er gået af led og han burde ikke kunne spille hverken søndag eller i returkampen..
Re: Sv: Dagens Kampe
Hvis han spiller på søndag efter hans skulder er gået ud af led i dag så, ja fuck it, tager jeg sgu hatten af o.0Mads T. skrev:Cechs skulder er gået af led og han burde ikke kunne spille hverken søndag eller i returkampen..
Kunne ikke engang overskue fodbold på Playstation fem dage efter min skulder røg ud af led
Så "burde" er imo et ret overflødigt ord i den sætning

Hold da k*** for en langgaber....

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
I weekenden tabte de da 2-1:-)LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Må man kun holde med dem, der spiller godt?LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Du er jo Man U supporter, så jeg kan sagtens følge dit dilemma.AllanShore skrev:Må man kun holde med dem, der spiller godt?LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.
-
Hr. Drejer skrev:Du er jo Man U supporter, så jeg kan sagtens følge dit dilemma.AllanShore skrev:Må man kun holde med dem, der spiller godt?LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.

Hr. Drejer skrev:Du er jo Man U supporter, så jeg kan sagtens følge dit dilemma.AllanShore skrev:Må man kun holde med dem, der spiller godt?LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
1-0 til Hr. DrejerHr. Drejer skrev:Du er jo Man U supporter, så jeg kan sagtens følge dit dilemma.AllanShore skrev:Må man kun holde med dem, der spiller godt?LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.

Hvis man kun må holde med dem, der spiller godt, ja så er vi vist en del, som har syndet meget sidste mange år.
Når det så er sagt, er der sgu ikke meget sjov ved det Chelsea-hold uden Hazard. Han behøver ikke tager med holdet nordpå på søndag.
Når det så er sagt, er der sgu ikke meget sjov ved det Chelsea-hold uden Hazard. Han behøver ikke tager med holdet nordpå på søndag.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Jeg kan bare ikke finde noget som helst spændende ved dem. En købeklub som samtidig spiller elendig fodbold. Så bliver det vel nærmest ikke værre. Og så er jeg træt af Mourinho... Jeg er måske bare blevet lidt for forkælet det seneste års tidRasmus skrev:Hvis man kun må holde med dem, der spiller godt, ja så er vi vist en del, som har syndet meget sidste mange år.

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Undtagen når de spiller mod Gooners...LFC-Aaby skrev:Jeg bliver så sur ved tanken om at dette røvsyge Chelsea hold kan ødelægge vores store drøm for os. Jeg hader at se dem spille og jeg forstår ikke hvordan man kan være fan at sådan et hold. Det er jo slet ikke sjovt at følge deres kampe. 0-0, 1-0 eller 0-1 er stort set sikker hver gang.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvorfor bliver de ved med at snakke om at verdens to bedste fodboldhold mødes i aften? Vi spiller da først søndag svjv??