Det er slet ikke fordi at jeg ikke også synes at det er pjattet, men jeg er samtidigt også ligeglad. Folk vil jo altid forsøge at finde de mest tåbelige argumenter imod rivalerne, og Penalty FC kører da også blandt vores rivaliserende venner. Men et mesterskab er et mesterskab og jeg behøver ikke andre fans' accept af, at Liverpool har været bedst i år (efter 35 kampe i al fald). Tabellen lyver sjældentScouserTommy skrev:Fair nok. Jeg er bare helst fri for skulle høre på det der "I vandt jo kun fordi bla-bla-bla..."
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
						- 
				AllanShore

Tro mig, det gør det næsten endnu bedre at skulle høre på dårlige undskyldninger.ScouserTommy skrev:Fair nok. Jeg er bare helst fri for skulle høre på det der "I vandt jo kun fordi bla-bla-bla..."tue69 skrev:Og?ScouserTommy skrev:Alt går vores vej for tiden. Det her har jeg dog svært ved at glæde mig over, for andre klubbers fans vil mobbe os for det, mens de wanker, hvis/når vi løfter trofæet.LFC-Aaby skrev:Chelsea uden Cech på Anfield?! De får sig en snitter
Jeg er simpelthen så ligeglad med andre klubbers fans når det kommer til årets præstation. Hvis de røde løber med titlen, så må de kaste om sig med alle deres konspirationer og analyser af, hvor heldige Pool har været, det bliver trofæet ikke mindre værd af
Fan af Manchester United
						- 
				AllanShore

Det er jo virkelig en lortekamp det her. To hold, hvis mål er, ikke at indkassere og hvis det skulle lykkes Athletico at score, så vil Chelsea sikkert stadig se sig fint tilfredse med at kommer derfra med et 1-0 nederlag.

Fan af Manchester United
						- Sledgehammer
 - Geografisk sted: The Klopp

Ja jeg tager mig også i næsten at falde i søvn på sofaen. Godt der er lidt mere liv her på forum...AllanShore skrev:Det er jo virkelig en lortekamp det her. To hold, hvis mål er, ikke at indkassere og hvis det skulle lykkes Athletico at score, så vil Chelsea sikkert stadig se sig fint tilfredse med at kommer derfra med et 1-0 nederlag.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
						Liverpool Football Klopp
Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea...  

You'r Never Walk Alone. ///
Det er det Chelsea er bedst til - fuldstændig dræne kampe for alt tempo for derefter at leve på omstillinger.

- Sledgehammer
 - Geografisk sted: The Klopp

Synes nu mere det ligner en kamp nøjagtig som Mourinho ønsker sig den...DAGGER! skrev:Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea...![]()
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
						Liverpool Football Klopp
Enig. Jeg synes egentligt Chelsea har haft nogenlunde kontrol. Der er dog spæde tegn på, at de begynder at stå for dybt.ScouserTommy skrev:Synes nu mere det ligner en kamp nøjagtig som Mourinho ønsker sig den...DAGGER! skrev:Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea...![]()
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
OK, 1-0 eller endnu bedre 2-0 til Atletico vil nok være det bedste. Men vi slår dem nu nok under alle omstændigheder, jeg tror ikke de overlever den spillestil mod vores angreb.RedRedRed skrev:Med et smalt nederlag, bliver de da om noget tvunget til at stille stærkeste? Plus, PSG-kampen viste, at det stadig langt fra ville være umuligt for dem.ScouserTommy skrev:Uafgjort vil også kunne gøre det. Så vil de have en stor chance for at nå finalen, uden at dog vil kunne tillade sig at stille med et reservehold.RedRedRed skrev:STMO skrev:Jeg holder meget af Jan Mølby, men jeg er jo også Liverpool fan.
Mon ikke det vil være bedst med en Atletico sejr?
Jo en sejr til dem, på et mål eller 2 ville være perfekt. Så ved hele Chelsea-truppen at de skal kæmpe røven ud af bukserne et par dage efter kampen mod os.
Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.

Bestemt. Han er ikke nogen dårlig målmand, men han er trods alt ikke en CechSTMO skrev:Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.
Nej, men han har sikkert en svaghed der kan udnyttes. Det må vi have styr på inden de kommer til Anfield.tue69 skrev:Bestemt. Han er ikke nogen dårlig målmand, men han er trods alt ikke en CechSTMO skrev:Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.
Jeg spår nu at det bliver nøjagtigt ligeså svært for os at bryde Chelsea op, de står simpelthen fantastisk når de beslutter sig for at spille sådan som de gør idag. Det er måske nok en anelse kedeligt, men Mourinho vil have resultater, ikke godt spil. Desværre.
Uanset hvad bliver det en kæmpe svær kamp vi skal spille på søndag, det tror jeg ikke der skal være nogen tvivl om.

Uanset hvad bliver det en kæmpe svær kamp vi skal spille på søndag, det tror jeg ikke der skal være nogen tvivl om.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
						You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jeg håber og tror du tager fejl. Vores største svaghed er, når vi bliver presset som City, Norwich eller Chelsea (i julen) gjorde. Jeg kan ikke komme på nogen hold, der har overlevet pindsvinefodbold mod os i denne sæson.Skovdal skrev:Jeg spår nu at det bliver nøjagtigt ligeså svært for os at bryde Chelsea op, de står simpelthen fantastisk når de beslutter sig for at spille sådan som de gør idag. Det er måske nok en anelse kedeligt, men Mourinho vil have resultater, ikke godt spil. Desværre.
Som sædvanlig ved Chelsea kampe er lægen det mest underholdende..