Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » tirsdag, 22. apr, 2014 21:16

ScouserTommy skrev:Fair nok. Jeg er bare helst fri for skulle høre på det der "I vandt jo kun fordi bla-bla-bla..."
Det er slet ikke fordi at jeg ikke også synes at det er pjattet, men jeg er samtidigt også ligeglad. Folk vil jo altid forsøge at finde de mest tåbelige argumenter imod rivalerne, og Penalty FC kører da også blandt vores rivaliserende venner. Men et mesterskab er et mesterskab og jeg behøver ikke andre fans' accept af, at Liverpool har været bedst i år (efter 35 kampe i al fald). Tabellen lyver sjældent :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 22. apr, 2014 21:16

ScouserTommy skrev:
tue69 skrev:
ScouserTommy skrev:
LFC-Aaby skrev:Chelsea uden Cech på Anfield?! De får sig en snitter
Alt går vores vej for tiden. Det her har jeg dog svært ved at glæde mig over, for andre klubbers fans vil mobbe os for det, mens de wanker, hvis/når vi løfter trofæet.
Og?

Jeg er simpelthen så ligeglad med andre klubbers fans når det kommer til årets præstation. Hvis de røde løber med titlen, så må de kaste om sig med alle deres konspirationer og analyser af, hvor heldige Pool har været, det bliver trofæet ikke mindre værd af :)
Fair nok. Jeg er bare helst fri for skulle høre på det der "I vandt jo kun fordi bla-bla-bla..."
Tro mig, det gør det næsten endnu bedre at skulle høre på dårlige undskyldninger.
Fan af Manchester United

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 22. apr, 2014 21:20

Det er jo virkelig en lortekamp det her. To hold, hvis mål er, ikke at indkassere og hvis det skulle lykkes Athletico at score, så vil Chelsea sikkert stadig se sig fint tilfredse med at kommer derfra med et 1-0 nederlag.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. apr, 2014 21:26

AllanShore skrev:Det er jo virkelig en lortekamp det her. To hold, hvis mål er, ikke at indkassere og hvis det skulle lykkes Athletico at score, så vil Chelsea sikkert stadig se sig fint tilfredse med at kommer derfra med et 1-0 nederlag.
Ja jeg tager mig også i næsten at falde i søvn på sofaen. Godt der er lidt mere liv her på forum... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 22. apr, 2014 21:29

Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea... 8-) :mrgreen:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » tirsdag, 22. apr, 2014 21:30

Det er det Chelsea er bedst til - fuldstændig dræne kampe for alt tempo for derefter at leve på omstillinger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 22. apr, 2014 21:34

DAGGER! skrev:Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea... 8-) :mrgreen:
Synes nu mere det ligner en kamp nøjagtig som Mourinho ønsker sig den... :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » tirsdag, 22. apr, 2014 21:36

ScouserTommy skrev:
DAGGER! skrev:Som det ser ud ligenu, er det ren overlevelse for Chelsea... 8-) :mrgreen:
Synes nu mere det ligner en kamp nøjagtig som Mourinho ønsker sig den... :shock:
Enig. Jeg synes egentligt Chelsea har haft nogenlunde kontrol. Der er dog spæde tegn på, at de begynder at stå for dybt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 22. apr, 2014 21:36

RedRedRed skrev:
ScouserTommy skrev:
RedRedRed skrev:
STMO skrev:Jeg holder meget af Jan Mølby, men jeg er jo også Liverpool fan.

Mon ikke det vil være bedst med en Atletico sejr?

Jo en sejr til dem, på et mål eller 2 ville være perfekt. Så ved hele Chelsea-truppen at de skal kæmpe røven ud af bukserne et par dage efter kampen mod os. :)
Uafgjort vil også kunne gøre det. Så vil de have en stor chance for at nå finalen, uden at dog vil kunne tillade sig at stille med et reservehold.
Med et smalt nederlag, bliver de da om noget tvunget til at stille stærkeste? Plus, PSG-kampen viste, at det stadig langt fra ville være umuligt for dem.
OK, 1-0 eller endnu bedre 2-0 til Atletico vil nok være det bedste. Men vi slår dem nu nok under alle omstændigheder, jeg tror ikke de overlever den spillestil mod vores angreb.

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 22. apr, 2014 21:37

Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » tirsdag, 22. apr, 2014 21:38

STMO skrev:Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.
Bestemt. Han er ikke nogen dårlig målmand, men han er trods alt ikke en Cech :)

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 22. apr, 2014 21:42

tue69 skrev:
STMO skrev:Chelseas indskiftede målmand har vel egentlig gjort det meget godt.
Bestemt. Han er ikke nogen dårlig målmand, men han er trods alt ikke en Cech :)
Nej, men han har sikkert en svaghed der kan udnyttes. Det må vi have styr på inden de kommer til Anfield.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 22. apr, 2014 21:47

Jeg spår nu at det bliver nøjagtigt ligeså svært for os at bryde Chelsea op, de står simpelthen fantastisk når de beslutter sig for at spille sådan som de gør idag. Det er måske nok en anelse kedeligt, men Mourinho vil have resultater, ikke godt spil. Desværre.

Uanset hvad bliver det en kæmpe svær kamp vi skal spille på søndag, det tror jeg ikke der skal være nogen tvivl om.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 22. apr, 2014 21:51

Skovdal skrev:Jeg spår nu at det bliver nøjagtigt ligeså svært for os at bryde Chelsea op, de står simpelthen fantastisk når de beslutter sig for at spille sådan som de gør idag. Det er måske nok en anelse kedeligt, men Mourinho vil have resultater, ikke godt spil. Desværre.

Uanset hvad bliver det en kæmpe svær kamp vi skal spille på søndag, det tror jeg ikke der skal være nogen tvivl om.
Jeg håber og tror du tager fejl. Vores største svaghed er, når vi bliver presset som City, Norwich eller Chelsea (i julen) gjorde. Jeg kan ikke komme på nogen hold, der har overlevet pindsvinefodbold mod os i denne sæson.

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » tirsdag, 22. apr, 2014 21:58

Som sædvanlig ved Chelsea kampe er lægen det mest underholdende..

Besvar