Så meget hjælp som vi har fået af Sunderland pådet seneste ville det måske også næsten være for meget af det gode, hvis WBA skulle tage points her. Lad os nu bare holde fast i, at uanset hvad City og Chelsea gør, så er det KUN os, der har afgørelsen i egne fødder. Det er rart at tænke på.Skøtt skrev:Desværre ikke længe West Brom kunne holde stand
Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Selvfølgelig Tommy. Jeg tror/troede på ingen måde på, at West Brom ville tage point i denne kamp, men man har vel altid lov til at håbe?ScouserTommy skrev:Så meget hjælp som vi har fået af Sunderland pådet seneste ville det måske også næsten være for meget af det gode, hvis WBA skulle tage points her. Lad os nu bare holde fast i, at uanset hvad City og Chelsea gør, så er det KUN os, der har afgørelsen i egne fødder. Det er rart at tænke på.Skøtt skrev:Desværre ikke længe West Brom kunne holde stand
Jeg lever mig efterhånden ind i alle kampe der direkte eller indirekte har noget med Liverpool at gøre.. Det er fantastisk!
Oooog 2-1!!!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- TomViolence
- Alder: 36
Pakken skrev:Er der nogle, der ved, hvorfor hverken J. Robinson, J. Ibe eller R. McLaughlin var i truppen for henholdsvis Blackpool, Birmingham og Barnsley?
Det var én af 3.

Der er nada pres på city's boldholder, hvis city ikke vinder 7-1 eller noget vil jeg blive meget overrasket.
de spiller som et hold der allerede har opgivet livet i premier league.
de spiller som et hold der allerede har opgivet livet i premier league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvor er det dog bare en tam stemning der er på Etihad Stadium.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Aguero småskadet og Silva båret ud på en båre. Det tegner ikke godt for City, men har man Liverpool-hatten på, så må det bare erkendes, at det er godt for vores titelchancer.
- TomViolence
- Alder: 36
Det lå en smule i luften. Pellegrini tog, tror jeg, en chance med at starte de to mod WBA. Han vidste godt, at de havde brug for Agüero og Silvas kreativitet for at vinde med sikkerhed.Aarhus skrev:Aguero småskadet og Silva båret ud på en båre. Det tegner ikke godt for City, men har man Liverpool-hatten på, så må det bare erkendes, at det er godt for vores titelchancer.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Turan på bænken, det er lidt mystisk efter min mening

Verden er smask fuld af hyklere....
Ingen Hazard med i startopstillingen eller på bænken for Chelsea. Man håber (meget) at han heller ikke er at finde på banen på søndag 

Ingen Hazard... Ad, så er han helt sikkert med mod os.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Re: Sv: Dagens Kampe
Det tror jeg ikke. Han har ikke trænet med og hvorfor risikere noget mod os, når der ligger en returkamp og venter.Skovdal skrev:Ingen Hazard... Ad, så er han helt sikkert med mod os.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Interessant match-up mellem Costa og Terry. Det bliver sikkert mere spændende end kampen i sig selv.
Fan af Manchester United
Re: Sv: Dagens Kampe
Det der Chelsea hold er altså ikke skræmmende. Forstår så heller ikke hvorfor Turam ikke er med, men det har Simeone selvfølgelig en ide med.
Men for fanden hvor er Niels Christian Frederiksen en elendig kommentator. Det lyder som om han ikke er på stadion og det er virkelig ikke en komplement!
Men for fanden hvor er Niels Christian Frederiksen en elendig kommentator. Det lyder som om han ikke er på stadion og det er virkelig ikke en komplement!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
En præstation i sig selv at kritisere en af Danmarks bedste kommentatorer, når den absolut værste sidder i skuffen ved siden af.
Fan af Manchester United