Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
ja total underholdningWormie skrev:HAHHAAHA
Totalt ironisk af jose mourinho
Den kan vel være mellem 0 og 15 dage karantæne

Mvh
Lasse
Lasse
Et kanon resultat. Vi kan klare os med et point hjemme mod Chelsea. Lad os nu holde koncentrationen.
Fuck jeg hader tanken om, at vi skal op mod Chelsea. Der er så meget, der kan nå at gå galt endnu. Vi er ét nederlag fra at være a point med City, og så vinder de altså.
Badooo siger, hvad han mener!
"Before you go Gus, who's going to win the title"
"My friend, Luis Suarez"
"My friend, Luis Suarez"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Først nu tør jeg håbe på mesterskabet, men der er lang vej hjem endnu. Eftermiddagens kamp endte fantastisk, men alt andet end sejr i morgen bringer Chelsea tilbage i kampen, og et enkelt nederlag betyder, at City vil være favoritter igen. Dog en genialt dejlig dag at være Liverpool fan på. 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kun hvis CiTy gør rent bord. De skal stadig til Goodison. Jeg vover den påstand, at vi kan tillade os at tabe en af de sidste kampe og stadig løfte trofæet.Badooo skrev:Fuck jeg hader tanken om, at vi skal op mod Chelsea. Der er så meget, der kan nå at gå galt endnu. Vi er ét nederlag fra at være a point med City, og så vinder de altså.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Rolig nu! Vi skal stadig fokuserer på at vinde vores kampe, og det bliver svært. Sunderland har vist at topholdene kan slås. Palace har også vist det mod Everton. Vi skal vinde i morgen, det er det som vi skal fokuserer på. Vi skal vinde, vi skal, vi skal, vi skal, vi skal, vi skal...
Senest rettet af Hr. Drejer lørdag, 19. apr, 2014 21:11, rettet i alt 1 gang.
Hvad sagde han?lasse.j skrev:ja total underholdningWormie skrev:HAHHAAHA
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Jeg elsker når du har retScouserTommy skrev:Kun hvis CiTy gør rent bord. De skal stadig til Goodison. Jeg vover den påstand, at vi kan tillade os at tabe en af de sidste kampe og stadig løfte trofæet.Badooo skrev:Fuck jeg hader tanken om, at vi skal op mod Chelsea. Der er så meget, der kan nå at gå galt endnu. Vi er ét nederlag fra at være a point med City, og så vinder de altså.

Mvh
Lasse
Lasse
Jeg håber med alle lemmer krydset, at Everton beslutter sig for at bringe mesterskabet til Liverpool.ScouserTommy skrev:Kun hvis CiTy gør rent bord. De skal stadig til Goodison. Jeg vover den påstand, at vi kan tillade os at tabe en af de sidste kampe og stadig løfte trofæet.Badooo skrev:Fuck jeg hader tanken om, at vi skal op mod Chelsea. Der er så meget, der kan nå at gå galt endnu. Vi er ét nederlag fra at være a point med City, og så vinder de altså.
Badooo siger, hvad han mener!
Sunderland skal blive oppe det fortjener de nu.
Vi skal vinde imorgen nu er chancen der
Vi skal vinde imorgen nu er chancen der
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
YNWA! skrev:Hvad sagde han?lasse.j skrev:ja total underholdningWormie skrev:HAHHAAHA
Han sagde at dommeren havde haft en super kamp, og at dommerne fra et objektivt synspunkt havde dømt fantastisk hele sæsosen.
Det var ikke svært at se ironien i hans stemme, men tvivler på at det kan give karantæne. Han kan jo altid påstå han mente det..
Til gengæld for den fysiske træner fra Chelsea nok en karantæne for at ville overfalde dommmeren:D
Uden at jinxe, men her er odds på mesterskabet:
Liverpool: 1,25
ManCity: 4,75
Chelsea: 20,00

Liverpool: 1,25
ManCity: 4,75
Chelsea: 20,00

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Han er nu altså ret cool sommetider, ham Mourinho...jeg ville, på trods af den triste anledning, have grinet min røv i laser hvis det var Brendan, der havde lavet det nummermads2406 skrev:YNWA! skrev:Hvad sagde han?lasse.j skrev:ja total underholdningWormie skrev:HAHHAAHA
Han sagde at dommeren havde haft en super kamp, og at dommerne fra et objektivt synspunkt havde dømt fantastisk hele sæsosen.
Det var ikke svært at se ironien i hans stemme, men tvivler på at det kan give karantæne. Han kan jo altid påstå han mente det..
Til gengæld for den fysiske træner fra Chelsea nok en karantæne for at ville overfalde dommmeren:D

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp