Du har helt ret. Jeg påpeger bare dobbeltmoralen i at vi jo er den klub der hænger sig i fortiden altid.Surf skrev:For at være fair, så er man u regerende mestre. Jeg synes det er en dum diskussion. Alle klubber lever af deres fortid, og det er kun rimeligt og naturligt. Fans, forventninger og klub er et produkt af deres historie, og det skal man da have lov at hylde når man har lyst.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Også dem uden fortid.Surf skrev:Alle klubber lever af deres fortid
Det var måske lidt fluekneppende, men det var fordi du skrev både "flot" og "underholdende". "Flot" så forbinder jeg det med sådan noget som da Silva, Nasri og co. fuldstændig udspillede os i starten af anden halvleg kva overlegent pasnings- og positionsspil.Mambo skrev:City spiller bestemt også godt. Men synes bare vores gung-ho angrebsfodbold er sindssygt underholdende. Og det må det også være for den neutrale fan.AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
Vi kan faktisk sikre os top 4 placeringen i aften, hvis West Ham vinder. Og vores målscore taget i betragtning, så vil uafgjort stort set også sikre, at vi som minimum skal ud i CL-kval efter sommer-pausen.
Ved godt, at prioriteterne og målene er blevet rykket lidt her på det seneste, men det ville nu alligevel være dejligt at kunne konstatere med fire runder tilbage, at sæsonens overordnede og indledende målsætning er opnået.
Kom så Carroll og Hammers...
Ved godt, at prioriteterne og målene er blevet rykket lidt her på det seneste, men det ville nu alligevel være dejligt at kunne konstatere med fire runder tilbage, at sæsonens overordnede og indledende målsætning er opnået.
Kom så Carroll og Hammers...
Kloppite
Jeg tænker mere på at Everton skal have noget at spille for når de møder City. På det punkt kan jeg ikke helt finde ud af hvad jeg skal håbe på i aften. Taber Arsenal i aften kan Everton lægge så meget afstand til at city-kampen kan tåle at blive tabt.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

welbek i problemer efter Champions league kampen mod Bayern?

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- TomViolence
- Alder: 36
Det ser da ud til, at klarer det meget godt?Wormie skrev:
welbek i problemer efter Champions league kampen mod Bayern?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Arsenal bagud mod West Ham.
Og hvor er jeg dog glad for at vi kom af med Downing. Ikke et eneste brugbart indlæg er de kommet fra ham i 1. halvleg.
EDIT: nå ok, 1 - 1 .. så kommer der vel lidt gang i den..
Og hvor er jeg dog glad for at vi kom af med Downing. Ikke et eneste brugbart indlæg er de kommet fra ham i 1. halvleg.
EDIT: nå ok, 1 - 1 .. så kommer der vel lidt gang i den..
-
Elendig clearing af Downing der leder til Arsenals udligning.
Fantastisk detalje af Giroud. Det skal han have.
Rigtig flot gestus han giver Hillsborough ofrene i sin "jubel". Jeg antager ihvertfald det er ofrene han hentyder til ved at kysse sørgebåndet og pege mod himlen.
Rigtig flot gestus han giver Hillsborough ofrene i sin "jubel". Jeg antager ihvertfald det er ofrene han hentyder til ved at kysse sørgebåndet og pege mod himlen.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Kom så Borini. Bevis overfor Brendan at du også kan score mod City.
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Godt løb i feltet af Borini. Elendig afslutning
Wes brown burde nok havde haft rødt kort der. Flyvende med knopperne først
Det er en forfærdelig tackling. Generelt mange hårde tacklinger, men Atkinson har også givet lov til meget. For Gus Poyet må det være positivt at se, at holdet stadig har ild i øjnene. Det er efterhånden det eneste, der kan redde dem. Dog ville det også hjælpe, hvis de kunne sparke deres chancer ind.Bojangles skrev:Wes brown burde nok havde haft rødt kort der. Flyvende med knopperne først
Ja. De har godt nok haft mange chancer til at få nettet til at blafreAlonso skrev:Det er en forfærdelig tackling. Generelt mange hårde tacklinger, men Atkinson har også givet lov til meget. For Gus Poyet må det være positivt at se, at holdet stadig har ild i øjnene. Det er efterhånden det eneste, der kan redde dem. Dog ville det også hjælpe, hvis de kunne sparke deres chancer ind.Bojangles skrev:Wes brown burde nok havde haft rødt kort der. Flyvende med knopperne først