Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » lørdag, 12. apr, 2014 18:00

Flot comeback af Tottenham, de var godt nok skidte i første halvleg
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Liverbird

Indlæg af Liverbird » lørdag, 12. apr, 2014 18:03

Everton-sejr over Sunderland i dag. Super! Everton skal have ALT at spille for, når de møder Man City den 3. maj på Goodison.

I øvrigt ville det også være rigtig sjovt at have to hold fra Liverpool med i CL næste år.
YNWA

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 12. apr, 2014 18:19

AAB bliver måske mester i dag...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 12. apr, 2014 18:28

Jesper skrev:AAB bliver måske mester i dag...
Argh, skal vi nu ikke lige lade dem vinde i morgen. Og holde den de sidste mange kampe også, inden vi smider pokalen herop.

Men som nordjyde, ville jeg da bestemt ikke have noget imod at AaB bliver mestre, på bekostning af plastikklubben fra midtjylland. :)

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » lørdag, 12. apr, 2014 18:32

Liverbird skrev:Everton-sejr over Sunderland i dag. Super! Everton skal have ALT at spille for, når de møder Man City den 3. maj på Goodison.

I øvrigt ville det også være rigtig sjovt at have to hold fra Liverpool med i CL næste år.
Ser også helst at Arsenal ungår CL så de får sværre ved at opgradere truppen.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 12. apr, 2014 19:04

zalcos skrev:
Liverbird skrev:Everton-sejr over Sunderland i dag. Super! Everton skal have ALT at spille for, når de møder Man City den 3. maj på Goodison.

Ser også helst at Arsenal ungår CL så de får sværre ved at opgradere truppen.
smugkigger tit rundt på de andres klubbers forums, for at få noget andet end bare vores synspunkt (ofte interessant at følge andres holdninger - har dog ikke en bruger og debatere derfor heller ikke med - syntes de skal have lov at være i fred.) og har lagt mærke til flere gange folkd (måske den samme bruger jeg er stødt på, men er sikker på der har været forskellige) som har nævnt FA som en sikker sejr allerede.

bl.a. i forbindelse med Wenger debatten diskuteres det på et tidspunkt at FA titlen i år er den eneste redning for Wenger... så håber VIRKELIG de taber.
der er herinde lidt mere ydmyghed omkring vores titelræs (nogengange endda for meget ydmyghed til min smag). Jovist vi er nervøse og snakker meget om den, men er ikke stødt på som folk der snakker om den som værende hjemme allerede
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 12. apr, 2014 19:32

Hvor jeg dog fryder mig over Arsenals elendighed og deres evne til og fucke tingene op for sig selv!

Og hvor er Collum McManaman dog en nydelse at se på en fodboldbane. Har spillet godt i alle de kampe jeg har set ham spille (hvilket har været de vigtige og store kampe)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 12. apr, 2014 19:42

Den bliver svær at toppe den stemning der er på wembley idag. tror sku ikke anfield kan leve op til det.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. apr, 2014 21:44

RedRedRed skrev:
Jesper skrev:AAB bliver måske mester i dag...
Argh, skal vi nu ikke lige lade dem vinde i morgen. Og holde den de sidste mange kampe også, inden vi smider pokalen herop.

Men som nordjyde, ville jeg da bestemt ikke have noget imod at AaB bliver mestre, på bekostning af plastikklubben fra midtjylland. :)
Bare det bliver AAB eller FCM er jeg glad, jeg ved ikke hvorfor men frygter lidt sjælland får trofæet
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 12. apr, 2014 22:02

God kamp af Ilori, der i den grad var medvirkende til at holde Barcelona fra fadet.

Det lover godt.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 12. apr, 2014 22:11

Hekkem skrev:Flot comeback af Tottenham, de var godt nok skidte i første halvleg

ja.. og så Arsenal også ... KÆFT en SKOD fodbold dag.. SÅ tæt på en genial dag, og så smutter den.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 12. apr, 2014 22:21

Bellamy_fever skrev:
Hekkem skrev:Flot comeback af Tottenham, de var godt nok skidte i første halvleg

ja.. og så Arsenal også ... KÆFT en SKOD fodbold dag.. SÅ tæt på en genial dag, og så smutter den.
Tager man ja-hatten på kan man mene, at points til Cardiff, Fulham og WBA lægger pres på Swansea, som skal have besøg af Chelsea i morgen. En uafgjort der kan vi godt bruge :army7:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 12. apr, 2014 22:37

Bellamy_fever skrev:

Bortset fra jeg ønsker spurs hen hvor peberet gror, så er det vel ligegyldigt set LFC briller.

Hvis man er Spurs neutral
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » lørdag, 12. apr, 2014 23:20

ScouserTommy skrev:
Bellamy_fever skrev:

Tager man ja-hatten på kan man mene, at points til Cardiff, Fulham og WBA lægger pres på Swansea, som skal have besøg af Chelsea i morgen. En uafgjort der kan vi godt bruge :army7:
Crystal Palace tog også en sejr, og de er med 37 point nu et stykke fra nedrykning. Det kunne være lækkert, hvis de var sikret, når vi skal møde dem i næstsidste runde.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 13. apr, 2014 13:30

Kristian M skrev:
henrik1 skrev: Thefugle@

Hvad fanden ved du om det? Er du svensker? Bor du i Sverige? Jeg kan tilfældigvis svare ja til begge dele og vil derfor mene jeg har noget bedre indsigt i hans personlighed end du, eftersom han dagligt fylder medierne herovre.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Drop den der stupide arrogance, du fremstår jo bare som pinlig. Det kan jo være at jeg tilfældigvis også kommer fra samme by som ham? Kommer i samme kredse? Burde du måske tænke på...så de smileys kan du få tilbage:)

Thefugle: Nu forholder det sig så også sådan at jeg har boet i Malmø. Samme sted som Zlatan iøvrigt er opvokset. Jeg kender desuden bartendere på nogle af de steder han har gået ud i Stockholm. Så nej, jeg baserer ikke dette alene på media. Men at han kører en journalist over, sparker holdkammerater i hovedet osv findes der jo faktisk filmoptagelser af. Så se dem før du affærdiger det som rygter.

Og jo, dine argumenter tyder meget på at du netop synes han er cool som en 16-årig ville synes. Jeg kan ellers ikke komme på ret mange der synes det er cool at skabe splid, slå på folk, spille svinsk osv.

Og hvorfor er det ok at Zlatan er en diva, men Ljungberg må ikke være en. Ljungberg er en super sympatisk gut, behandler folk omkring sig godt og alment venlig mod almindelige folk på gaden. Han er ikke for fin til resten af verden. Tror du ikke at du stirrer dig lidt blind på nogle ganske humoristiske udtalelser han er kommet med? For jeg giver dig ret i at han leverer nogle guldkorn.

Så beklager jeg dybt at jeg stavede loyalitet forkert. Kan godt se det må værende sårende og iøvrigt meget relevant for diskussionen.

Hekkem: jeg anerkender Zlatans tid i Inter som hans klart bedste. Barcelona-tiden i forhold til hans pris kan ikke regnes som meget andet end et gigantisk flop. Men fordi han er en meget god fodbold-spiller, er det jo ikke ensbetydende med at han tilhører top 3 som mange regner ham som. Synes du han er bedre end Arjen Robben, Suarez, Drogba under hans storhedstid, Robin Van Persie? Jeg kan komme i tanker om nogle som er langt bedre, og en del er ihvertfald er på niveau. Men den jeg mener stadig han lever alt for meget på sit brand (som hans kone har været med til at skabe bag kulisserne). Et andet eksempel er David Beckham, som af nogle også regnedes som verdens bedste i sine bedste stunder. Men var han nu også det?

Besvar