Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Arrgh - hvorfor kunne den lille irriterende frø ikke bare få rødt kort! Så kunne han gå hjem som ham der ødelagde det hele i stedet for som tidligere, ham der reddede deres røv.
Det kan ikke beskrives meget bedre BojanglesBojangles skrev:Utroligt at man kan tage sig selv i at juble så meget. Jeg kan overhovedet ikke fordrage Bayern - men fordi man slet ikke kan lade være med at hade Manure så inderligt, så var det jo lige før man jublede ligeså højt som når vi selv scorer.Skøtt skrev:BAYERN da!! Sådan!

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Haha ja det er helt vildt, og jeg er enigBojangles skrev: Utroligt at man kan tage sig selv i at juble så meget. Jeg kan overhovedet ikke fordrage Bayern - men fordi man slet ikke kan lade være med at hade Manure så inderligt, så var det jo lige før man jublede ligeså højt som når vi selv scorer.

Ja det er da klasse at score så hurtigt efter at være kommet bagud, men de har da ikke spillet klassebold i de 2 opgør mod Scum... jeg er da megaskuffet over deres præstation. Jeg havde klart forventet 2 ulige kampe, men de har jo været jævnbyrdige. Én kasse til Scum og de er videre...Det havde jeg ikke set komme efter 160 minutter...Mysjkin skrev:Det skrev jeg heller ikke. Men det er klasse at svare igen med et mål i det første angreb efter at være kommet bagud. Og der igen. Bayern er et klassehold og de spiller klassebold.mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke de har vist noget klasse indtil videre over de 2 kampe...Mysjkin skrev:Ach! Så viser Bayern klassen:-)
Måske kommer det nu, men hold da kæft det har været kedeligt indtil videre.
3-1.. Så er de forhåbentligt ude ! 

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Og dér blev den så lukket...mortenbak skrev:Ja det er da klasse at score så hurtigt efter at være kommet bagud, men de har da ikke spillet klassebold i de 2 opgør mod Scum... jeg er da megaskuffet over deres præstation. Jeg havde klart forventet 2 ulige kampe, men de har jo været jævnbyrdige. Én kasse til Scum og de er videre...Det havde jeg ikke set komme efter 160 minutter...Mysjkin skrev:Det skrev jeg heller ikke. Men det er klasse at svare igen med et mål i det første angreb efter at være kommet bagud. Og der igen. Bayern er et klassehold og de spiller klassebold.mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke de har vist noget klasse indtil videre over de 2 kampe...Mysjkin skrev:Ach! Så viser Bayern klassen:-)
Måske kommer det nu, men hold da kæft det har været kedeligt indtil videre.
Du har ret i at forskellen ikke har været så stor som forventet. Men scum har da også været helt ufattelig defensive. De har vist aldrig nogen sinde spillet så defensivt i askebægeret som de gjorde i den første kamp. Så er det altså vanskeligt at få en god kamp ud af det.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Vi bør vel tage ja-hatten på, de taber hæderligt til favoritterne til at vinde CL, de er i gang med at slutte PL hæderligt af - det kan altsammen betyde, at agent Moyes kan blive på posten lidt endnu, inden de afslører ham... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Messi har været en aldeles miserabel joke i dag.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvor er det fedt at se Atletico gå videre. En klub der har udviklet dyre angribere til verdens topklubber og formået at erstatte dem med spillere som de selv udvikler videre på. Fantastisk forsvarskæde som efter min mening er iblandt de absolut bedste i verden og offensivt et hold der kan spille på utrolig mange tangenter. Fremragende trænerarbejde af Diego Simeone som har fået dem til at arbejde stenhårdt og stå sindsygt godt på banen.
Fremragende støtte på stadion i aften og for en som mig der ikke bryder sig specielt meget om hverken Barca eller Real Madrid er det fantastisk at se dem være så godt med i længere tid, og nu ser ud til at tage skridtet HELT op på siden af dem. Ville være fantastisk hvis Atletico fik lov til at hive mesterskabet hjem, men mon ikke det også vil betyde meget at slå fast at man også kan være med i CL igen efter deres sejre i EL.
Fremragende støtte på stadion i aften og for en som mig der ikke bryder sig specielt meget om hverken Barca eller Real Madrid er det fantastisk at se dem være så godt med i længere tid, og nu ser ud til at tage skridtet HELT op på siden af dem. Ville være fantastisk hvis Atletico fik lov til at hive mesterskabet hjem, men mon ikke det også vil betyde meget at slå fast at man også kan være med i CL igen efter deres sejre i EL.
Imod moderne fodbold.
Meget imponerende af Atletico.. Ikke mange der havde set den komme ved lodtrækningen.

Fantastiske resultater i CL her til aften. Man kan ikke ønske sig det bedre med de hold der ryger ud og videre.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Frederiksen er dygtig men Poul Hansen er en skandale.Icipher skrev:Niels Christian Frederiksen mener jeg det er. Plus, at have Poul Hansen som medkommentator hjælper ikke just.Jesper skrev:Så glæder man sig til at se CL og barca og så er det X (mener han er skaldet) der kommenterer, som er så ulideligt kedelig. Øv
We need a new Fowler...
Superfedt med Athletico. Gal de gir den gas og er sultne. Barcalona er mætte og læst efterhånden.
Forventet Bayern videre, men ikke overbevisende, jeg tror ikke de går hele vejen...
Tror det bliver Chelsea eller Athletico...
Hvornår trækkes der lod til semien ?
Forventet Bayern videre, men ikke overbevisende, jeg tror ikke de går hele vejen...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
På fredagmortenbak skrev:Superfedt med Athletico. Gal de gir den gas og er sultne. Barcalona er mætte og læst efterhånden.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp