Jeg foretrækker faktisk også Everton frem for Arsenal.mortenbak skrev:Ja det bør da blive noget af et brag på Goodison på søndag....thefugle skrev:Det kunne jeg fandme os godt! Kunne være fedt med begge sider af Merseyside med i CL !ScouserTommy skrev:Jeg kunne godt unde Everton at snyde Arsenal for fjerdepladsen. De har et godt hold, de bitre blå
Everton har kun 4 point op til Ars....
Jeg tror jeg skal se den kamp
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Til enhver tid.LarsU skrev:Jeg foretrækker faktisk også Everton frem for Arsenal.mortenbak skrev:Ja det bør da blive noget af et brag på Goodison på søndag....thefugle skrev:Det kunne jeg fandme os godt! Kunne være fedt med begge sider af Merseyside med i CL !ScouserTommy skrev:Jeg kunne godt unde Everton at snyde Arsenal for fjerdepladsen. De har et godt hold, de bitre blå
Merseyside United i CL

“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag 

Badooo siger, hvad han mener!
Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag
"We're not racist, we only hate the mancs"
I PL spilles der heller aldrig samme dag i Liverpool vel?Emmy skrev:Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag
Kunne jo give store problemer med 4 fan grupperinger indenfor et par kilometer.
Og her gik man rundt og troede det var 'young boys'Ultra skrev: Har ellers hørt at alle Scum fans er til mænd...
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvor er det skidt. Vælger klart 6'eren frem for viasat. Med sådanne fejl, så er det lige før man venter til man kan downloade kampen, og se den senere.TomViolence skrev:Jeg foretrækker også 6'eren, men ret skal være ret:Miskat skrev:Første gang jeg har set en tv-kanal operere med reklamer UNDER fodboldkampen. Flot, Viasat. Virkelig ærgerligt at man skal trækkes med dem om søndagen i stedet for 6eren.
https://www.facebook.com/MereDongVi beklager den tekniske fejl, da vi viste reklamer under kampen mellem Fulham og Everton.
Lusede amatører.
Ja det virkede lidt mærkeligt. Hvis det var en fejl, hvorfor afbrød de så ikke reklamen ? Den fik jo lov at køre til den var slut..Hekkem skrev:Hvor er det skidt. Vælger klart 6'eren frem for viasat. Med sådanne fejl, så er det lige før man venter til man kan downloade kampen, og se den senere.TomViolence skrev:Jeg foretrækker også 6'eren, men ret skal være ret:Miskat skrev:Første gang jeg har set en tv-kanal operere med reklamer UNDER fodboldkampen. Flot, Viasat. Virkelig ærgerligt at man skal trækkes med dem om søndagen i stedet for 6eren.
https://www.facebook.com/MereDongVi beklager den tekniske fejl, da vi viste reklamer under kampen mellem Fulham og Everton.
Lusede amatører.
Jeg tænkte også at nu er de sgu gået over stregen med deres reklamegøgl.
Sjovt nok virker de reklamer der ligger lige op til kampen omvendt på mig... jeg kunne aldrig drømme om at købe produktet, fordi jeg synes det er så afskyeligt at de afbryder optakten på den måde.
Og det er jo især når de afbryder YNWA i Liverpools kampe

Igen går 6'eren forrest, og prøver så vidt muligt ikke snakke eller have reklamer ind over You'll Never Walk Alone, af respekt for os Liverpool fans der gerne vil have den med også.mortenbak skrev:
Ja det virkede lidt mærkeligt. Hvis det var en fejl, hvorfor afbrød de så ikke reklamen ? Den fik jo lov at køre til den var slut..
Jeg tænkte også at nu er de sgu gået over stregen med deres reklamegøgl.
Sjovt nok virker de reklamer der ligger lige op til kampen omvendt på mig... jeg kunne aldrig drømme om at købe produktet, fordi jeg synes det er så afskyeligt at de afbryder optakten på den måde.
Og det er jo især når de afbryder YNWA i Liverpools kampe
Det er ikke mig du skal overbevise, det er jeg udmærket klar over. Også derfor jeg skriver det aldrig kommer til at ske.Belloni skrev:I PL spilles der heller aldrig samme dag i Liverpool vel?Emmy skrev:Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det var ikke for at overbevise, men et spørgsmålEmmy skrev:Det er ikke mig du skal overbevise, det er jeg udmærket klar over. Også derfor jeg skriver det aldrig kommer til at ske.Belloni skrev:I PL spilles der heller aldrig samme dag i Liverpool vel?Emmy skrev:Det kommer selvfølgelig aldrig nogensinde til at ske.Badooo skrev:Lyder som om der kommer gang i den i Liverpool, når Liverpool og Everton spiller hjemme i CL samme dag

Var ret sikker i min sag, men så blev jeg sgu alligevel i tvivl. Altså eks. Inter og Milan spiller jo aldrig samme tid grundet stadion. Blev bare i tvivl mht det andet.
Hvad så i London eks? Er der regler for hvor langt stadions ligger fra hinanden hvis de skal spille samtidig?
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nemlig. Jeg ved ikke hvordan Scum og City fans har det indbyrdes, men jeg har sq ikke noget problem med Everton - så længe de holder sig bag os i tabellen og ikke stjæler points fra os i lokalopgørene, selvfølgeligWeissert skrev:Til enhver tid.LarsU skrev:Jeg foretrækker faktisk også Everton frem for Arsenal.mortenbak skrev:Ja det bør da blive noget af et brag på Goodison på søndag....thefugle skrev:Det kunne jeg fandme os godt! Kunne være fedt med begge sider af Merseyside med i CL !ScouserTommy skrev:Jeg kunne godt unde Everton at snyde Arsenal for fjerdepladsen. De har et godt hold, de bitre blå
Merseyside United i CL

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Samme herScouserTommy skrev:
Nemlig. Jeg ved ikke hvordan Scum og City fans har det indbyrdes, men jeg har sq ikke noget problem med Everton - så længe de holder sig bag os i tabellen og ikke stjæler points fra os i lokalopgørene, selvfølgelig
Ja. Rygtet vil at de er blevet 450.000 flere i løbet af marts måned.AllanShore skrev:Der findes ikke City-fans. De er alle medløbere.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"