Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Flot første halvleg af Palace, men det koster kræfter. 60-70 minutter inde sætter Mourinho Oscar og Willian på banen, og så kunne vi meget nemt have balladen. Bliver spændende, om Palace kan bevare intensitet og fokus hele vejen igennem, ellers kan de to spilleres temposætning i pasningsspillet have kedelige konsekvenser for Palace organisationen.
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg synes, vi har set denne kamp før i sæsonen.Alonso skrev:Flot første halvleg af Palace, men det koster kræfter. 60-70 minutter inde sætter Mourinho Oscar og Willian på banen, og så kunne vi meget nemt have balladen. Bliver spændende, om Palace kan bevare intensitet og fokus hele vejen igennem, ellers kan de to spilleres temposætning i pasningsspillet have kedelige konsekvenser for Palace organisationen.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Jeg kan simpelthen ikke forstille mig i min vildeste fantasi at chelsea ikke score idag.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Det kan du da ikke basere på dagens kamp.Wormie skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstille mig i min vildeste fantasi at chelsea ikke score idag.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
phl skrev:Yes![/Antijinx]
Naturligvis lige mens man var væk et par minutter

Hvad skete der, de snakker om et JT selvmål?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
don't worry, chelsea vinder 1-3
Tror du skal have skolepengene tilbage, medmindre du tror, at nogle herinde holder med Chelsea.Wormie skrev:don't worry, chelsea vinder 1-3
- And I'm Javert
- Alder: 33
Indlæg, Terry i tæt hovedstødsduel snitter den ind ved forreste stolpe.ScouserTommy skrev:Hvad skete der, de snakker om et JT selvmål?
Do not forget my name!
-
JT selvmål
Kom nu Crystal P.

Kom nu Crystal P.
Jeg holder bare med de højre magter. og det hjælper!Alonso skrev:Tror du skal have skolepengene tilbage, medmindre du tror, at nogle herinde holder med Chelsea.Wormie skrev:don't worry, chelsea vinder 1-3
Hvis det her CP - Chelski resultat holder hjem og Arsenal kan tage point fra City - så bestemmer vi helt selv om vi vil have mesterskabet.
Det er jo helt fantastisk at have fokus på at kigge på 1.pladsen og se hvordan vi tager den, istedet for at kigge på 4.pladsen og frygte at vi ikke får den. Må det fortsætte sådan her.
Det er jo helt fantastisk at have fokus på at kigge på 1.pladsen og se hvordan vi tager den, istedet for at kigge på 4.pladsen og frygte at vi ikke får den. Må det fortsætte sådan her.
holy mother of lord, den keeper, håber suarez og sturrigde lige kigger ham ud før vi kommer der lol
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg håber at CP enten er i sikkerhed eller redningsløst fortabt, når vi skal møde dem i næstsidste runde 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jeg holder med Chelsea.Alonso skrev:Tror du skal have skolepengene tilbage, medmindre du tror, at nogle herinde holder med Chelsea.Wormie skrev:don't worry, chelsea vinder 1-3
Fan af Manchester United