Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Rolig nu.
Foruden kampen på Anfield, så har City også udekampe mod Arsenal og Everton. To hold, der er klasser bedre end det midterhold, som City er igang med at besejre nu.
Foruden kampen på Anfield, så har City også udekampe mod Arsenal og Everton. To hold, der er klasser bedre end det midterhold, som City er igang med at besejre nu.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
De møder Arsenal i næste runde. Mindst en af rivalerne kommer til at miste points derHolmene skrev:Det er der desværre ikke, begynder at have svært ved at se hvor City skal smide point udover forhåbentlig på AnfieldScouserTommy skrev:Ikke meget hjælp udefra i aften. Vi må klare ærterne selvHolmene skrev:Øv Arsenal

edit: 3-0 nu. Giv dem så for h..... en ordentlig røvfuld

Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 25. mar, 2014 22:36, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- And I'm Javert
- Alder: 33
Haha Flamini
Arsenal bør nok begynde at kigge ned af i tabellen nu. Så længe de stadig er motiverede mod City...

Arsenal bør nok begynde at kigge ned af i tabellen nu. Så længe de stadig er motiverede mod City...
Ikke at forglemme at City kan også have kampe som den vi havde mod Hull eksempelvis. Alle hold i toppen snubler non på et tidspunkt. Spørgsmålet er nok bare hvem der gør det flest gange
-
Vigtigt med pointtab til Arsenal.
Møjes må endnu en gang nøjes.
Møjes må endnu en gang nøjes.
Når vi nu ikke kan få noget hjælp i aften, så er det trods alt dejligt at se scum bløde 

- Sledgehammer
Vi FIK jo lidt hjælp af Swanseaphl skrev:Når vi nu ikke kan få noget hjælp i aften, så er det trods alt dejligt at se scum bløde
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nårh Everton nu endelig skal vinde, så vælger jeg at se positivt på det, så når Newcastle gæster Anfield i sidste runde har de nul og Niks og spille for. Da er de forhåbentligt plantet lidt i rækken
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
I aften ser vi forskellen på Silva og Mata. Mata har ikke hurtige fødder, det har Silva, og det giver ham lige lidt ekstra tid på bolden. Der er klasseforskel på de to, og jeg fatter ikke de gav £37 M. for ham.
Jeg håbede lige at Man C snublede i aften. Man C kører Arsenal over, som de spiller for tiden. De bliver høst sandsynlige mestre i år.
Jeg håbede lige at Man C snublede i aften. Man C kører Arsenal over, som de spiller for tiden. De bliver høst sandsynlige mestre i år.
Ja det var en win-win kampphl skrev:Når vi nu ikke kan få noget hjælp i aften, så er det trods alt dejligt at se scum bløde

Nu glæder jeg mig til at se Bayern ydmyge dem over 2 kampe !!
Midten af PL vs de tyske suveræne mestre, 7 runder før afslutning...
De er voldsomme !!!
Vi fik da hjælp af Arsenal, så vi ikke behøves kigge bagud længere.phl skrev:Når vi nu ikke kan få noget hjælp i aften, så er det trods alt dejligt at se scum bløde

- Sledgehammer
Trods alt vigtigere at Arse smider points end at Everton gør det. Faktisk så jeg da gerne Everton snuppe fjerdepladsen for næsen af GoonersBelloni skrev:Nårh Everton nu endelig skal vinde, så vælger jeg at se positivt på det, så når Newcastle gæster Anfield i sidste runde har de nul og Niks og spille for. Da er de forhåbentligt plantet lidt i rækken

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og så ved jeg ikke med jer andre, men jeg vil langt heller se Everton oppe i tabellen end Tottenham. Så hvis de kan slutte over Tottenham og Manure, samtidigt med de selvfølgelig slutter under os, så syntes jeg det er fantastiskBelloni skrev:Nårh Everton nu endelig skal vinde, så vælger jeg at se positivt på det, så når Newcastle gæster Anfield i sidste runde har de nul og Niks og spille for. Da er de forhåbentligt plantet lidt i rækken