Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg holder også med Man Utd i dag, hvis avancement til dem betyder, at Moyes beholder sit job.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Fair noktexy skrev:Tja, jeg bestemmer intet herinde, så det kan jeg ikke svare på. Mit bedste bud er, at hvis der ikke står noget nævnt om det forbandede medie i den artikel, som man linker til, så må det være godt nok.ScouserTommy skrev:Nåh nej, det siger I jo, og jeg beklager da at jeg ikke lige fangede den detalje, da jeg læste artiklen på oldtrafford.dk![]()
Rent principielt vil jeg gerne høre, hvor grundigt man bør researche for ikke at "komme til" at henvise til The ***? Hvis man nu forestiller sig at oldtrafford.dk havde citeret en artikel fra Daily Mail, bør man så gå videre tilbage og også læse DEN for at sikre, at DE ikke har det fra The S...?
Og jeg er vist i øvrigt også selv kommet til at linke til noget, som havde den forbudte reference et par gange, selvom jeg virkelig prøver at være opmærksom på det, så jeg har fuld forståelse for, at det smutter engang imellem. Men det ændrer desværre ikke ved min fluekn..... trang.
Sorry.

Jeg laver lige en test her og skriver den unævnelige avis' navn for at se om forum simpelthen er sat op til at bortcensurere det. Jeg er NÆSTEN sikker på at jeg skrev det i det første indlæg, men det kom op som "The ***"
The ***
Edit: Haha, det ER sq sat op til det

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Den ændrer også S i r Alex (uden mellemrum i Sir) til mr. ferguson.ScouserTommy skrev:Fair noktexy skrev:Tja, jeg bestemmer intet herinde, så det kan jeg ikke svare på. Mit bedste bud er, at hvis der ikke står noget nævnt om det forbandede medie i den artikel, som man linker til, så må det være godt nok.ScouserTommy skrev:Nåh nej, det siger I jo, og jeg beklager da at jeg ikke lige fangede den detalje, da jeg læste artiklen på oldtrafford.dk![]()
Rent principielt vil jeg gerne høre, hvor grundigt man bør researche for ikke at "komme til" at henvise til The ***? Hvis man nu forestiller sig at oldtrafford.dk havde citeret en artikel fra Daily Mail, bør man så gå videre tilbage og også læse DEN for at sikre, at DE ikke har det fra The S...?
Og jeg er vist i øvrigt også selv kommet til at linke til noget, som havde den forbudte reference et par gange, selvom jeg virkelig prøver at være opmærksom på det, så jeg har fuld forståelse for, at det smutter engang imellem. Men det ændrer desværre ikke ved min fluekn..... trang.
Sorry.Jeg HAVDE vitterligt ikke bemærket hvor rygtet kom fra, var formentlig for optaget af artiklens indhold.
Jeg laver lige en test her og skriver den unævnelige avis' navn for at se om forum simpelthen er sat op til at bortcensurere det. Jeg er NÆSTEN sikker på at jeg skrev det i det første indlæg, men det kom op som "The ***"
The ***
Edit: Haha, det ER sq sat op til detMugge rules the world
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvorfor skulle man dog os kalde sådan en mand som ham Sir, det er da uforståeligt. Det vil jeg aldrig gøre.Hekkem skrev:Den ændrer også S i r Alex (uden mellemrum i Sir) til mr. ferguson.ScouserTommy skrev:Fair noktexy skrev:Tja, jeg bestemmer intet herinde, så det kan jeg ikke svare på. Mit bedste bud er, at hvis der ikke står noget nævnt om det forbandede medie i den artikel, som man linker til, så må det være godt nok.ScouserTommy skrev:Nåh nej, det siger I jo, og jeg beklager da at jeg ikke lige fangede den detalje, da jeg læste artiklen på oldtrafford.dk![]()
Sorry.Jeg HAVDE vitterligt ikke bemærket hvor rygtet kom fra, var formentlig for optaget af artiklens indhold.
The ***
Edit: Haha, det ER sq sat op til detMugge rules the world
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Irritere mine ører at de insistere på at kalde Man Utd Englands mest vindende hold bare fordi de absolut vil tælle Community Shield med. Det er jo ikke et trofæ, stop nu. Og nej det er det ikke.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- CaptainGerrard
- Alder: 43
Community Shield er ikke andet end en stort opsat træningskamp.thefugle skrev:Irritere mine ører at de insistere på at kalde Man Utd Englands mest vindende hold bare fordi de absolut vil tælle Community Shield med. Det er jo ikke et trofæ, stop nu. Og nej det er det ikke.
Er det egentligt ikke der, hvor man har 5 udskiftninger istedet for de normale 3?
Sikkert. Det er en bogus tunering, og den skal bare tælles med for at Manchester Utd kan føle at de er foran i pokaler.CaptainGerrard skrev:Community Shield er ikke andet end en stort opsat træningskamp.thefugle skrev:Irritere mine ører at de insistere på at kalde Man Utd Englands mest vindende hold bare fordi de absolut vil tælle Community Shield med. Det er jo ikke et trofæ, stop nu. Og nej det er det ikke.
Er det egentligt ikke der, hvor man har 5 udskiftninger istedet for de normale 3?
-
Der gang i kortklubben på lokummet.. Dog virker det til at man u har fået en smule mere gejst ind i holdet, men Olympiakos spiller også en fornuftig gang bold.
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
#moyesout? 
har aldrig set den mand så glad, de må lige have vundet chl

har aldrig set den mand så glad, de må lige have vundet chl

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Kan ikke se noget dårligt i at Man Utd vinder, håber faktisk på det. De får 2 kampe mere, mod en modstander de helt sikkert taber til.
Det gav forresten 25 gange pengene igen på Van Persie hattrick i ordinær..
Det gav forresten 25 gange pengene igen på Van Persie hattrick i ordinær..
United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
JA det er fedt at se dem tabe. Men at de får 2 kampe mere på programmet ville ikke gøre mig noget.LFC-Aaby skrev:United skal ikke vinde. De skal tabe alle kampe. Sådan en enkelt(ligegyldig kamp med lfc øjne) får mig virkelig op i det røde felt. Hader det hold og Van persie!
Og det bedste ved det hele er at Møjes får mere tid!
100 kr på at Rafael begår straffe i 91. minut og United dermed ryger ud! 
Ville fryde mig, men samtidig er lidt selvtillid til dem også fint nu vi har mødt dem og City skal møde dem i næste uge.

Ville fryde mig, men samtidig er lidt selvtillid til dem også fint nu vi har mødt dem og City skal møde dem i næste uge.

Håber virkelig de ender med at ryge ud i aften. Jeg er sku ligeglad med om de får 2 kampe mere. Og håber Van fuck face rådner op!! 

Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC