Jeg ved ikke, om du hentyder til, at han kunne være interessant for os, men det niveau tror jeg bestemt ikke, han nogensinde opnår ...Hekkem skrev:De 7 gange jeg har set Delph i aktion for Aston Villa i denne sæson, har han ydet et fremragende arbejde og været stærk kandidat til Man Of the Match i de 5 kampe. Teknisk stærk og godt spark med venstre ben. Han imponerer gang på gang
Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Dagens Kampe
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Vi er måske snart i en situation, hvor vi selv kan afgøres mesterskabet. City har i øvrigt snart Arsenal og United. Det er ikke så ringe endda, som det vist nok blev sagt af Gunnar!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Mourinho på presse mødet, der ikke vil sige noget i frygt for eventuelle aktioner af FA. Men bagefter holder et uofficielt pressemøde på gange og fortæller at Chris Foy aldrig mere bør dømme Chelsea.
Bonus Info så er Chris Foy den eneste dommer der har givet Chelsea 2 røde kort i samme kamp. Det er anden gang det sker.
Endnu en bonus Info Mourinho har ikke vundet de seneste 5 gange ude mod Aston Villa, 2 nederlag og 3 uafgjorte.
Bonus Info så er Chris Foy den eneste dommer der har givet Chelsea 2 røde kort i samme kamp. Det er anden gang det sker.
Endnu en bonus Info Mourinho har ikke vundet de seneste 5 gange ude mod Aston Villa, 2 nederlag og 3 uafgjorte.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Re: Sv: Dagens Kampe
Og så burde Mourinho få en straf for den her udtalelse: "We must be very, very unlucky to have another refereeing performance like this one. This was not about one mistake a referee can make, a penalty or not giving a penalty, but this is about a 94 minute performance."
I øvrigt siger han senere, at han ikke vil udtale sig om dommeren af frygt for straffen.... go dav
I øvrigt siger han senere, at han ikke vil udtale sig om dommeren af frygt for straffen.... go dav
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er tilladt at drømme, og med fare for at jinxe, højt at flyve og alt det der, så vil Spurs- og LFC-sejre i morgen jo gøre det her til en gude-weekendJesper skrev:Vi er måske snart i en situation, hvor vi selv kan afgøres mesterskabet. City har i øvrigt snart Arsenal og United. Det er ikke så ringe endda, som det vist nok blev sagt af Gunnar!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Alt som det plejer. Mourinho udvises i nederlag. Mens Pepe udfører svinestreger for Real Madrid
Stupidity now - Insanaty later
Med Mourinho tager jeg det sure med det søde, jeg glæder mig i den grad over han er tilbage hvor han hører til. Hvis/når han disser LFC, er han en idi**, og det synes jeg, men det er det sure, det søde overstråler de 2-3 gange pr sæson, jeg bliver muggen på ham.Hekkem skrev:Mourinho på presse mødet, der ikke vil sige noget i frygt for eventuelle aktioner af FA. Men bagefter holder et uofficielt pressemøde på gange og fortæller at Chris Foy aldrig mere bør dømme Chelsea.
Jeg er generelt imod medieludere, og på et tidspunkt går han måske over stregen, hos mig, men lige nu synes jeg han er fin i PL. fin forstået medie mæssigt, ikke som manager, hvis vi ender 2´er bag mou og co. er jeg arig

Måske det man kan kalde et ambivalent forhold, kort og godt....Mest pro i øjeblikket

Rodet indlæg, men har fået et par snaps, gl dansk osv med bestyrelsen i blokken idag

Verden er smask fuld af hyklere....
Så skal vi bare have en Tottenhamsejr i dag, og så ser det pludselig godt ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
håber på en uafgjort. spurs må ikke komme for tæt på, de har et meget let slutprogram
Uafgjort vil være optimalt synes jeg, men sejr til spurs vil slet ikke være så dumt. Man skal aldrig undervurdere nogen men jeg tror ikke på dem som top 3 hold så kan de tage point fra arse vil det være helt fint.Surf skrev:Så skal vi bare have en Tottenhamsejr i dag, og så ser det pludselig godt ud.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hold da op et mål...
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Den blev da sparket ind af Rosecky. Hvorfor er Bendtner ikke med forøvrigt.?
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Seriøst ?!?Weissmuller skrev:Den blev da sparket ind af Rosecky. Hvorfor er Bendtner ikke med forøvrigt.?

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kom nu med den udligning, Tottenham, ffs. Sherwood efterlyste blod, sved og tårer, hvor er alt det henne? 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nogen der ved hvor Lamela bliver af? Har de droppet ham helt?
Hellere en god trekant end en ond cirkel