Hagman skrev:Det er 6, men det er også tilfredsstillendeWormie skrev:Der er altid 1 tophold som smider point, og kun spurs tilbage til at klare den saying..
lad os håbeat være 7 point foran spurs ville være så vigtigt. måske kan det også give lidt ro på nede bagi.
![]()
De har en ualmindelig træls marts måned ja. Men man skal STADIG ikke afskrive manchester united. ikke endnu ihvertfaldScouserTommy skrev:Spurs næste 5 kampe ser ikke lette ud. Chelsea, Arsenal, Saints, os og Cardiff. De kommer til at sætte points over styr, så som absolut minimum bør vi holde afstanden til dem.
Jeg bliver skuffet hvis vi kun får 3 points ud af det. En del af miseren i dag tilskriver jeg vores efterhånden velkendte tendens til at tage lidt for let på tingene mod de "små" hold, og den fælde falder vi ikke i imod Saints, Manure og Tottenham. Bevares, det er kampe man kantabe selvom man spiller optil sit bedste, men jeg forventer faktisk at vi henter point(s) i et par stykker af dem.thefugle skrev:De har en ualmindelig træls marts måned ja. Men man skal STADIG ikke afskrive manchester united. ikke endnu ihvertfaldScouserTommy skrev:Spurs næste 5 kampe ser ikke lette ud. Chelsea, Arsenal, Saints, os og Cardiff. De kommer til at sætte points over styr, så som absolut minimum bør vi holde afstanden til dem.
men Tottenham burde sætte en del point til i Marts.
Vi har:
Sat - 1 Barclays Premier League Southampton A 17:30
*** - 16 Barclays Premier League Man United A 13:30
Sat - 22 Barclays Premier League Cardiff A 15:00
*** - 30 Barclays Premier League Tottenham H 16:00
Og så blev Sunderland hjemme jo udsat.
3 rigtig svære udekampe og så en direkte 4 plads kamp mod Tottenham.
Jeg forventer faktisk ikke mere end 3 point ud af de 4 kampe. Southhampen spiller godt, og vi er lort ude, og ude møder vi os Man U og Cardiff som os er svære kampe, så ja vi har heller ikke en let marts måned.
AndersF skrev:Nogen der ved hvorfor Ilori ikke spiller i aften? Han er heller ikke på bænken? Skadet eller bare ikke god nok?
Rodgers er sikkert så bekymret for defensiven, at han har kaldt Ilori tilbage allerede..AndersF skrev:Nogen der ved hvorfor Ilori ikke spiller i aften? Han er heller ikke på bænken? Skadet eller bare ikke god nok?
Han skulle have en forstrækning i lysken.AndersF skrev:Nogen der ved hvorfor Ilori ikke spiller i aften? Han er heller ikke på bænken? Skadet eller bare ikke god nok?