Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg vil så give dig/jer at den slags udsagn skulle ligge i en mere spekulativ tråd som 'De næste 5 kampe'.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Chelsea boss Jose Mourinho believes Manchester City have underachieved
http://www1.skysports.com/football/news ... erachieved
what are they smokeing at chelsea fc?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Han taler vist ikke kun om denne sæson. Men typisk Mourinho. Det er underholdende, men også hamrende unuanceret.Wormie skrev:Chelsea boss Jose Mourinho believes Manchester City have underachieved
Re: Sv: Dagens Kampe
Det har været hans spin-taktik forud for hver topkamp. Jeg er mere spændt på hans kommentarer om at parkere bussen og spille 1900-tals fodbold (som Big Sam svarede suverænt på. Tjek YouTube) ikke kommer til at ramme som en boomerang.Alonso skrev:Han taler vist ikke kun om denne sæson. Men typisk Mourinho. Det er underholdende, men også hamrende unuanceret.Wormie skrev:Chelsea boss Jose Mourinho believes Manchester City have underachieved
"Ulven kommer!"Jesper skrev:Det har været hans spin-taktik forud for hver topkamp. Jeg er mere spændt på hans kommentarer om at parkere bussen og spille 1900-tals fodbold (som Big Sam svarede suverænt på. Tjek YouTube) ikke kommer til at ramme som en boomerang.Alonso skrev:Han taler vist ikke kun om denne sæson. Men typisk Mourinho. Det er underholdende, men også hamrende unuanceret.Wormie skrev:Chelsea boss Jose Mourinho believes Manchester City have underachieved
Synes Palace spiller helt hæderligt mod Arsenal, efter omstændighederne selvfølgelig. kunne desuden godt ligne en uafgjort, ikke dumt
hmmm... Oksen ville det åbenbart anderledes...
Glem det. Arse hiver endnu en heldig 1-0 sejr hjem. Sikkert også ufortjent.Regista skrev:Synes Palace spiller helt hæderligt mod Arsenal, efter omstændighederne selvfølgelig. kunne desuden godt ligne en uafgjort, ikke dumt
"We're not racist, we only hate the mancs"
synes ikke de spillede sprudlende, men de scorede på de chancer de fikEmmy skrev:Glem det. Arse hiver endnu en heldig 1-0 sejr hjem. Sikkert også ufortjent.Regista skrev:Synes Palace spiller helt hæderligt mod Arsenal, efter omstændighederne selvfølgelig. kunne desuden godt ligne en uafgjort, ikke dumt
-
Det er fantastisk hvad Diego Simeone har udrettet i Atleti. Holdet er utroligt godt organiseret og hver enkelt spiller kæmper røven ud af bukserne i hver eneste kamp. En stor omvæltning fra det elegante, men også uorganiserede hold, der slog os ud af Europa League i 2010.
Fundstændigt enig. Læste et sted at han var inspireret af tidligere argentinske trænerikoner som inspirationskilde. Og der er jo mange legender at vælge imellem, må man sige. Fælles er dog netop ofte hold med stort H og en stil med plads til individualister. Turam er en spiller jeg er helt vild med som type og den slags spillere er der flere af på holdet.Robbie_God_Fowler skrev:Det er fantastisk hvad Diego Simeone har udrettet i Atleti. Holdet er utroligt godt organiseret og hver enkelt spiller kæmper røven ud af bukserne i hver eneste kamp. En stor omvæltning fra det elegante, men også uorganiserede hold, der slog os ud af Europa League i 2010.
Og nu har de fået både Diego og Sosa ind til at forstærke bredden. Eneste svaghed er måske manglen på alternativer til det enestånde makkerpar miranda-godin.Jesper skrev:Fundstændigt enig. Læste et sted at han var inspireret af tidligere argentinske trænerikoner som inspirationskilde. Og der er jo mange legender at vælge imellem, må man sige. Fælles er dog netop ofte hold med stort H og en stil med plads til individualister. Turam er en spiller jeg er helt vild med som type og den slags spillere er der flere af på holdet.Robbie_God_Fowler skrev:Det er fantastisk hvad Diego Simeone har udrettet i Atleti. Holdet er utroligt godt organiseret og hver enkelt spiller kæmper røven ud af bukserne i hver eneste kamp. En stor omvæltning fra det elegante, men også uorganiserede hold, der slog os ud af Europa League i 2010.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Købte de ikke den styrende centrale forsvarsspiller i Ajax? kan på stående fod ikke komme på navnet. Hvis jeg husker rigtigt, var vi også ind over en transfer i sommers
Toby AlderweireldRegista skrev:Købte de ikke den styrende centrale forsvarsspiller i Ajax? kan på stående fod ikke komme på navnet. Hvis jeg husker rigtigt, var vi også ind over en transfer i sommers
Imod moderne fodbold.
Netop, tak sjampensjampen skrev:Toby AlderweireldRegista skrev:Købte de ikke den styrende centrale forsvarsspiller i Ajax? kan på stående fod ikke komme på navnet. Hvis jeg husker rigtigt, var vi også ind over en transfer i sommers