Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Synes Dawn laver en meget bevidst svinestreg med albuen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Dawson? Synes den kan diskuteres. Det er mere overarmen han rammer ham med.Jesper skrev:Synes Dawn laver en meget bevidst svinestreg med albuen.
YNWA
Enig, Spurs spillerne er begyndt gå til den og også over stregen(som i situationen med Dawson) i nærkampene. Det virker som om at City er blevet trynet lidt fysisk, i det sidste kvarter af første halvleg. På den måde har de ædt sig tilbage i opgøret.Jesper skrev:Synes Dawn laver en meget bevidst svinestreg med albuen.
Måske. Men så skulle Toure også have været ud for den svinestreg, som kun gav gult. Han kører knopperne ned af læggen.APLFC skrev:Hvad siger i, burde Adebayor få rødt kort for hans svinestreg på Demichellis?
Kloppite
Dommeren er nød til at begynde at smide dem ud 1 efter 1.. det jo næsten pinligt at se på at de slagter hinanden.
kunne sagtens havde været 8-10 gule og småke et rødt allerede.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg synes han skulle smides ud, idet han træder ned på hans ben med knopperne, hans ben er også løftet en smule(Så vidt jeg husker). Det mener jeg er til rødt, jeg kan dog ikke helt lurere om det bevidst eller om han bare rammer forkert.texy skrev:Måske. Men så skulle Toure også have været ud for den svinestreg, som kun gav gult. Han kører knopperne ned af læggen.APLFC skrev:Hvad siger i, burde Adebayor få rødt kort for hans svinestreg på Demichellis?
dejligt at se rose få rødt og city få straffe
) og tottenham frustreret.

Der røg Danny Rose.Wormie skrev:Dommeren er nød til at begynde at smide dem ud 1 efter 1.. det jo næsten pinligt at se på at de slagter hinanden.
3 - 0
keep going KILL KILL KILL
keep going KILL KILL KILL
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, det ligner umiskendeligt endnu en øretæve af de store til dem på hjemmebane. Mon Sherwood så ryger i morgen?ScouserTommy skrev:6-0 igen?
Tottenhams måldiff. er pt 0, Liverpools er 29 - det er dejligt at vi er over de andre hvis der snakkes om delte pladser 

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Re: Sv: Dagens Kampe
Syntes det var et tyndt straffe. Men to ting er problematiske: dommeren ser situationen udmærket, men linjevogteren dømmer straffet. Det burde ikke være muligt. Og så det røde kort, som er fair nok jf fodboldloven. Her synes jeg så loven skal laves om. Det er dobbeltstraf og gult kort burde være nok.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Arrhh mon? Det vil godt nok være vildt hvis han bliver fyret efter 5 sejre i 7 kampemawope skrev:Ja, det ligner umiskendeligt endnu en øretæve af de store til dem på hjemmebane. Mon Sherwood så ryger i morgen?ScouserTommy skrev:6-0 igen?
Og så blev det 1-3
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp