Amen for helvede da ogsåWormie skrev:Du mener lukaku til 2-1 for everton. ?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det kan sagtens ende med at 5 hold har 78+ point i år.
tror ikke vi kan tåle at tabe mere ind 2 kampe og spille 5 uafgjort eller noget i den stil. for top 4. fra nu af.
tror ikke vi kan tåle at tabe mere ind 2 kampe og spille 5 uafgjort eller noget i den stil. for top 4. fra nu af.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Man kan også se sådan på det, at Newcastle blev sat tilbage i topræset. De kunne være kommet a points med os i dag.Emmy skrev:Soton har fuldt fortjent udlignet. Kom så Nyborg!
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
For @£$3%&# da osse hvor er jeg træt af at vores nærmeste konkurrenter hiver smalle sejre hjem i tætte kampe. Kan de ikke snart rende ind i dårlig form og få kendelser imod sig?
Nyborg bekymrer mig iøvrigt ikke det fjerneste. De har ikke niveauet til at være en konkurrent til top 4.
Nyborg bekymrer mig iøvrigt ikke det fjerneste. De har ikke niveauet til at være en konkurrent til top 4.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det havde jeg klart foretrukket frem for 3 point til arse. Newcastle står alligevel ikke distancen set over en hel sæson.ScouserTommy skrev:Man kan også se sådan på det, at Newcastle blev sat tilbage i topræset. De kunne være kommet a points med os i dag.Emmy skrev:Soton har fuldt fortjent udlignet. Kom så Nyborg!
Tottenham er kommet foran 1-0 på det obligatoriske Soldado straffespark, det skulle ikke undre mig at det også blev slutresultatet.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Manchester City lægger ud med at have al et topholds held i deres kamp mod Swansea. 3 skud på mål, som alle bliver rettet mere eller mindre af, resulterer i 3 kasser.
Vi SMADRER det PIShold !
Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Alle 3 mål er ret regulære. Flot skud af Fernandinho som ikke lige umiddelbart bliver rettet synderligt af. Nydelige mål af Yaya og Kolarov som ihvertfald ikke rettes nogen steder. Kolarovs skud burde målmanden nu nok have taget men ellers ikke.Cynwal skrev:Manchester City lægger ud med at have al et topholds held i deres kamp mod Swansea. 3 skud på mål, som alle bliver rettet mere eller mindre af, resulterer i 3 kasser.
Swansea mål var der derimod offside på.
- Cynwal
Yaya Toures mål (Citys andet) er da det, der rettes mest af af alle.Emmy skrev:Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Alle 3 mål er ret regulære. Flot skud af Fernandinho som ikke lige umiddelbart bliver rettet synderligt af. Nydelige mål af Yaya og Kolarov som ihvertfald ikke rettes nogen steder. Kolarovs skud burde målmanden nu nok have taget men ellers ikke.Cynwal skrev:Manchester City lægger ud med at have al et topholds held i deres kamp mod Swansea. 3 skud på mål, som alle bliver rettet mere eller mindre af, resulterer i 3 kasser.
Swansea mål var der derimod offside på.
Vi SMADRER det PIShold !
Bevares så har jeg nok ikke set det fra den rigtige vinkel
- Cynwal
Godt ord igen - på 6'eren kom den i en vinkel fra bag målet, hvor man kan se, at den rammer en Swansea spiller præcis så meget, at den slår ca. 20-30 cm og dermed snyder keeperen - som ellers så ud til at ville have haft den, hvis der ikke var kommet kontra på.Emmy skrev:Bevares så har jeg nok ikke set det fra den rigtige vinkel
Vi SMADRER det PIShold !
Det er ligefør man nogengange tænker at det ville være bedre at forsvarsspillere skynder sig at løbe væk, når en angriber lægger an til at skyde. Hvor går der mange mål ind der rammer en forsvarsspiller på vejen ind, og dermed snyder målmanden
Agent Assaidi på spil igen! Denne gang mod Everton.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Så har Kevin Nolan tilsyneladende igen fået rødt kort. Han er efterhånden gået fra at spille hårdt, til at blive en bisse.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- TomViolence
- Alder: 36
Irriterende fem sidste minutter!
Everton scorer på et straffespark, og Arsenal sparker to i kassen (et af Bendtner........).

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.