Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 28. dec, 2013 21:24

Cardiff-ejer Vincent Tan er godt nok en underlig fyr... Puhaaaa!!! Men okay smide en sejr i de dødende minutter, så man vist også bitter :lol: ...

Cardiff's fans må sidde med en dårlig smag i munden ligenu. :dontknow: Men dagens udtur er at United sejre på en FEJL ... den burde havde været afgjort i 1.H af Norwich, men de er bare slet ikke skarpe i offensiven. :ugeek: :music:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. dec, 2013 22:07

Callesen skrev:6´eren kørte lige en omgang Faxe med Steve Bould haha.
Jeg gir en kold med skum på toppen, hvis der er nogen der kan smide Duck Sauce - Steve Bould op! Nåede ikke at se den, da Lasse Callesen som sædvanlig var alt for lang tid om at varskoe! På den anden side, så ku jeg vel heller ikke have ramt keyboardet nu, efter så mange Faxe-Dong :alcohol:
Vi SMADRER det PIShold !

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 28. dec, 2013 23:36

http://www.6-eren.dk/premierleague/hvad ... ld-og-faxe
Og der er et klip mere fra idag omkring Faxe ude til højre du kan vælge. Er på mobilen så ved ikke om sangen er med.

Glæder mig til den øl.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 29. dec, 2013 01:31

Cynwal skrev:
Callesen skrev:6´eren kørte lige en omgang Faxe med Steve Bould haha.
Jeg gir en kold med skum på toppen, hvis der er nogen der kan smide Duck Sauce - Steve Bould op! Nåede ikke at se den, da Lasse Callesen som sædvanlig var alt for lang tid om at varskoe! På den anden side, så ku jeg vel heller ikke have ramt keyboardet nu, efter så mange Faxe-Dong :alcohol:
http://www.6-eren.dk/premierleague/har- ... teve-bould her!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 29. dec, 2013 15:23

Det er simpelthen irriterende at de bitre blå bliver ved at hive point hjem. Det gør sgu ikke chancen for en top 4 plads at de pludselig skal til at blande sig. Og chelsea skulle have tæsk med en våd søndags berlinger for at leje PLs 2. bedste angriber til dem. Hvorfor???
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 29. dec, 2013 15:29

Emmy skrev:Det er simpelthen irriterende at de bitre blå bliver ved at hive point hjem. Det gør sgu ikke chancen for en top 4 plads at de pludselig skal til at blande sig. Og chelsea skulle have tæsk med en våd søndags berlinger for at leje PLs 2. bedste angriber til dem. Hvorfor???
Arh, jeg vil nu vove den påstand at både Suarez, Augero og Sturridge er foran Lukaku. For så vidt også Negredo, RvP og Rooney.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 29. dec, 2013 15:31

ThunderZtorm skrev:
Emmy skrev:Det er simpelthen irriterende at de bitre blå bliver ved at hive point hjem. Det gør sgu ikke chancen for en top 4 plads at de pludselig skal til at blande sig. Og chelsea skulle have tæsk med en våd søndags berlinger for at leje PLs 2. bedste angriber til dem. Hvorfor???
Arh, jeg vil nu vove den påstand at både Suarez, Augero og Sturridge er foran Lukaku. For så vidt også Negredo, RvP og Rooney.
Suarez er selvfølgelig nr 1. Men så skidt py da, de andre er måske bedre. Men irriterende, det er det fanme!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 29. dec, 2013 15:42

Det er ufatteligt irriterende. Jeg er meget spændt på, hvilke af top-4 konkurrenterne, der taber pusten henover foråret. Vi og Everton står nok desværre sårbare med vores tynde truppe, men har til gengæld ikke europæisk fodbold. På den måde vil er holdene nok ret lige. Men januarvinduet bliver godt nok spændende med det perspektiv, for hvem kommer ud med den stærkeste trup? Jeg kan ikke se Everton sælge, når det kører så godt, men samtidig kommer de vel heller ikke til at købe nogen nævneværdige spillere. Jeg håber meget i den forbindelse, at vi køber en direkte forstærkning. Det kan imø. blive afgørende for foråret. Tænk hvis vi havde en indskifter i truppen, der rent faktisk kunne gøre en (offensiv) forskel. Det kunne godt gå hen og blive vigtigt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 29. dec, 2013 15:55

Skod, arse foran på et heldigt mål. Hvis de resultater holder så synes jeg nærmest vi er tvunget til at vinde i dag for at holde trir helt i toppen. Taberen har ihvertfald en del at indhente så måske kan begge hold være tilfredse med 1 point.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 29. dec, 2013 15:55

Forhelvede. Alle topholdene vinder 1-0 i denne runde.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 29. dec, 2013 15:56

Arsenal & Giroud er simpelthen så klamme og dårlige. ManUnited 2.0
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 29. dec, 2013 15:58

Alle top holdene bunder i en BUND SOLID defensiv.

i forhold til os som spiller langt bedre offensivt fodbold. men er virkelig usikker bagi.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 29. dec, 2013 15:59

De må jo mene at Fernando Torres er bedre :mrgreen:

Om Lukaku er ligaens næstbedste angriber er vel et spm., men han er nok den, der har det største potentiale. 20 år, hvor god kan han ikke blive, hvis han fortsætter sin udvikling og kan holde sig skadesfri? Han bliver UHYYYYGGELIG... :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 29. dec, 2013 16:04

Soton har fuldt fortjent udlignet. Kom så Nyborg!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 29. dec, 2013 16:05

Du mener lukaku til 2-1 for everton. ?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar