Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Den ret pålidelige italienske journalist på twitter, Tancredi Palmeri, skriver at Zlatan Ibrahimovic forlader Paris, hvis Ancelotti tager til Real Madrid(likely)
Kunne godt se ham i Ch€l$£a sammen med Mourino. Han vil desværre have en stor chance for at vinde de eneste 2 store klubtrofæer han mangler: Premier League og CL.
Kunne godt se ham i Ch€l$£a sammen med Mourino. Han vil desværre have en stor chance for at vinde de eneste 2 store klubtrofæer han mangler: Premier League og CL.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg tror ikke Zlatan kommer til England, men hvor ville jeg dog elske det, hvis det skete.
Jeg tror shrek og Zlatan skifter arbejdsplads, sørgeligt da det gør scum noget bedre offensivt. Håber pl er Zlatans næste sted, men håber ikke jeg får ret i det er scum der får ham...Så hellere Zlatan i frøland, trods altPede skrev:Jeg tror ikke Zlatan kommer til England, men hvor ville jeg dog elske det, hvis det skete.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg skal aflevere projekt om godt en uge, så jeg har selvfølgelig brugt tiden på at lave en fuldstændig ligegyldig oversigt over, hvilke klubber, der har 'produceret' flest spillere til PL-klubberne (fra sidste sæson). Jeg bruger UEFA's definition af homegrown, dvs. tre sæsoner i klubben fra 15-21 år. Jeg har set på spillere, der har startet inde mindst 1 gang. Resultat:
18 spillere : Arsenal
17 spillere : Man Utd
16 spillere: Aston Villa
12 spillere: West Ham
11 spillere : Newcastle
10 spillere : Tottenham
9 spillere : Liverpool og Southampton
8 spillere : Chelsea og Middlesbrough
7 spillere : Man City
6 spillere : Everton
5 spillere : Blackburn, Leeds, Luton og Reading
4 spillere : Bolton, Charlton, Crystal Palace, Sheffield Utd og Sunderland
3 spillere : Cardiff, Crewe, Ipswich, Northampton, Nottm Forest, Portsmouth og Stoke
2 spillere : Derby, Fulham, Stockport, Swansea, Watford, West Brom, Wigan og Wolves
1 spiller : Birmingham, Brentford, Burnley, Chesterfield, Coventry, Gillingham, Grimsby, Leyton Orient, Macclesfield, Millwall, MK Dons, Norwich, Notts Co, Oldham, Oxford, Peterborough, Rushden & D, Shrewsbury, Swindon, Tranmere, Wrexham, Wycombe og York
18 spillere : Arsenal
17 spillere : Man Utd
16 spillere: Aston Villa
12 spillere: West Ham
11 spillere : Newcastle
10 spillere : Tottenham
9 spillere : Liverpool og Southampton
8 spillere : Chelsea og Middlesbrough
7 spillere : Man City
6 spillere : Everton
5 spillere : Blackburn, Leeds, Luton og Reading
4 spillere : Bolton, Charlton, Crystal Palace, Sheffield Utd og Sunderland
3 spillere : Cardiff, Crewe, Ipswich, Northampton, Nottm Forest, Portsmouth og Stoke
2 spillere : Derby, Fulham, Stockport, Swansea, Watford, West Brom, Wigan og Wolves
1 spiller : Birmingham, Brentford, Burnley, Chesterfield, Coventry, Gillingham, Grimsby, Leyton Orient, Macclesfield, Millwall, MK Dons, Norwich, Notts Co, Oldham, Oxford, Peterborough, Rushden & D, Shrewsbury, Swindon, Tranmere, Wrexham, Wycombe og York
Rafa Benitez è il nuovo allenatore del Napoli. Un uomo di grande esperienza internazionale. Un leaderCynwal skrev:....arrhhhh - er det nu så stensikkert? Kilden er metro, og artiklen indeholder en mængde spekulative udtryk, som alle åbner en kattelem for "journalisten" den dag det viser sig, at historien ikke holder vand:
Benitez had been heavily linked with the Serie A job and it looks to be a done deal, with reports from Italy suggesting Napoli president Aurelio De Laurentiis has confirmed the appointment.
MORE: Benitez wants Liverpool’s Lucas Leiva at Napoli
De Laurentiis is reported to have said: ‘I’ve given myself a birthday gift, I’ve signed Benitez.
‘I’ll make it official in the next few days as Benitez needs to end things with Chelsea.’
Artiklen er i vanlig dårlig journalistisk stil heller ikke bebyrdet med nogen kildeangivelser.

Sådan Rafa. Napoli var i forvejen mit yndlingshold i Italien, og den følelse bliver sjovt nok kun stærkere nu. Jeg kommer til at skrue gevaldigt op for min ugentlige dosis af italiensk fodbold fra næste sæson af, kan jeg mærke.
Jeg kan dog ikke lade være med at ærgre mig lidt over, at han er nødt til at flytte fra Liverpool. Ham, Montse og familien har altid virket som en flok fisk i vandet derovre; forhåbentligt kan de allesammen få en smooth overgang til deres nye liv sydpå. Held, lykke og et YNWA skal de i hvert fald have med herfra.
Jeg kan dog ikke lade være med at ærgre mig lidt over, at han er nødt til at flytte fra Liverpool. Ham, Montse og familien har altid virket som en flok fisk i vandet derovre; forhåbentligt kan de allesammen få en smooth overgang til deres nye liv sydpå. Held, lykke og et YNWA skal de i hvert fald have med herfra.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nu er det ovenikøbet muligt at finde en rimelig troværdig kilde;Alonso skrev:Rafa Benitez è il nuovo allenatore del Napoli. Un uomo di grande esperienza internazionale. Un leaderCynwal skrev:....arrhhhh - er det nu så stensikkert? Kilden er metro, og artiklen indeholder en mængde spekulative udtryk, som alle åbner en kattelem for "journalisten" den dag det viser sig, at historien ikke holder vand:
Benitez had been heavily linked with the Serie A job and it looks to be a done deal, with reports from Italy suggesting Napoli president Aurelio De Laurentiis has confirmed the appointment.
MORE: Benitez wants Liverpool’s Lucas Leiva at Napoli
De Laurentiis is reported to have said: ‘I’ve given myself a birthday gift, I’ve signed Benitez.
‘I’ll make it official in the next few days as Benitez needs to end things with Chelsea.’
Artiklen er i vanlig dårlig journalistisk stil heller ikke bebyrdet med nogen kildeangivelser.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22684637
Vi SMADRER det PIShold !
Tror hans familie bliver boende i Liverpool. Er ret sikker på han lod familien blive i England da han tog til Inter. Det er nok også en af grundene til at Benitez har haft det okay med kun at acceptere en to årig kontrakt, da han ikke vil binde sig for lang tid.
Jeg vil nu også følge Napoli med et halvt øje. Alt det bedste til Benitez.
@Cynwal
Du har ret i at kilden var tvivlsom. Grundet forløbet fandt jeg dog den indledende historie troværdig. Var på daværende tidspunkt overbevist om at Benitez ville ende i Napoli, så derfor jeg postede historien (med sikker tone).
@Cynwal
Du har ret i at kilden var tvivlsom. Grundet forløbet fandt jeg dog den indledende historie troværdig. Var på daværende tidspunkt overbevist om at Benitez ville ende i Napoli, så derfor jeg postede historien (med sikker tone).
Det lyder godt nok som nogle deprimerende familieforhold. Men det er vel at spørgsmål om temperament.Alonso skrev:Tror hans familie bliver boende i Liverpool. Er ret sikker på han lod familien blive i England da han tog til Inter. Det er nok også en af grundene til at Benitez har haft det okay med kun at acceptere en to årig kontrakt, da han ikke vil binde sig for lang tid.
Helt sikkert. Men man kan også sagtens forstå at man ikke vil hive børnene væk fra deres skole og venner. Når børnene er små betyder det ikke det store, men fra de begynder i skole og til slutningen af deres teens, er der brug for stabilitet. Det skal naturligvis vægtes højere end hvor faren har job, hvis man ellers er privilegeret nok.Aarde skrev:Det lyder godt nok som nogle deprimerende familieforhold. Men det er vel at spørgsmål om temperament.Alonso skrev:Tror hans familie bliver boende i Liverpool. Er ret sikker på han lod familien blive i England da han tog til Inter. Det er nok også en af grundene til at Benitez har haft det okay med kun at acceptere en to årig kontrakt, da han ikke vil binde sig for lang tid.
Præcis. Det var også derfor, jeg udtrykte ærgrelse over, at de skulle afsted - men at de bliver og han bare rejser fra dem, er naturligvis også en mulighed. De har sgu nok bedre styr på, hvad der er bedst for deres familie, end jeg har!Alonso skrev:Helt sikkert. Men man kan også sagtens forstå at man ikke vil hive børnene væk fra deres skole og venner. Når børnene er små betyder det ikke det store, men fra de begynder i skole og til slutningen af deres teens, er der brug for stabilitet. Det skal naturligvis vægtes højere end hvor faren har job, hvis man ellers er privilegeret nok.Aarde skrev:Det lyder godt nok som nogle deprimerende familieforhold. Men det er vel at spørgsmål om temperament.Alonso skrev:Tror hans familie bliver boende i Liverpool. Er ret sikker på han lod familien blive i England da han tog til Inter. Det er nok også en af grundene til at Benitez har haft det okay med kun at acceptere en to årig kontrakt, da han ikke vil binde sig for lang tid.

Hmm, jeg holdt i forvejen lidt med Juventus, men nu holder jeg nok med Napoli.

AJ skrev:Hmm, jeg holdt i forvejen lidt med Juventus, men nu holder jeg nok med Napoli.

Holdte i også med Chelsea, da de havde Benitez?
Hent Shelvey tilbage!
-
Jeg har også i mange år haft en lille forkærlighed for Juventus, hvilket mest bunder i et par enkle spillere, som befandt sig i klubben i starten af 90'erne. Jeg var på daværende tidspunkt meget betaget af spillere som Roberto Baggio og Del Piero. Del Piero har i mine øjne altid været lidt af en gentleman på banen. Han bekræftede i øvrigt i den grad sin kærlighed til klubben, da han fulgte med ned i Serie B og var en afgørende faktor i Juventus tilbagevenden til toppen af italiensk fodbold.Aquilani4 skrev:AJ skrev:Hmm, jeg holdt i forvejen lidt med Juventus, men nu holder jeg nok med Napoli.
Juventus er Italiens svar på Manchester United. I Italien ser man deres fans som arrogante/overlegne og de får massiv dommerhjælp.
Holdte i også med Chelsea, da de havde Benitez?
@ Aquilani4. Kan du ikke skrue ned for retorikken, når du støder på holdninger og indlæg, der ikke lige passer ind i dit program. Det er ved at blive en kende irriterende at skulle scrolle forbi dine intetsigende og til tider stærkt provokerende indlæg!
Nej, de er nogle t*ats. I er nogle c*nts for at holde med Italiens svar på man.utd! T*atentus kalder de dem.
Liverpool Football Klopp