Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » onsdag, 11. dec, 2013 23:13

Emmy skrev:
Aarde skrev:Pisaften. Rend mig noget så grusomt Grosskreutz, din tankeløse tonser.
Super aften og tak til Grosskreutz for 1. pladsen i puljen. Ærgeligt Napoli ikke vandt med et par mål mere.
Det er da fantastisk at Arsenal stadig er med. Kan man da som LFC fan ikke være andet end glad for!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. dec, 2013 23:27

thefugle skrev:
Emmy skrev:
Aarde skrev:Pisaften. Rend mig noget så grusomt Grosskreutz, din tankeløse tonser.
Super aften og tak til Grosskreutz for 1. pladsen i puljen. Ærgeligt Napoli ikke vandt med et par mål mere.
Det er da fantastisk at Arsenal stadig er med. Kan man da som LFC fan ikke være andet end glad for!
Jeg kan godt lide Dortmund. Og jeg kan virkelig godt lide Napoli. Til gengæld er jeg røvligeglad med Arsenal. Det havde passet mig forrygende, hvis de røg ud.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 12. dec, 2013 00:16

Aarde skrev:
thefugle skrev:
Emmy skrev:
Jeg kan godt lide Dortmund. Og jeg kan virkelig godt lide Napoli. Til gengæld er jeg røvligeglad med Arsenal. Det havde passet mig forrygende, hvis de røg ud.
Jeg tror tanken er at jo flere europæiske kampe vores konkurrenter spiller, jo større er chancerne for skader og træthed osv - og jo større er vores chancer for at slutte i top-4.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 12. dec, 2013 00:21

ThunderZtorm skrev:Jeg tror tanken er at jo flere europæiske kampe vores konkurrenter spiller, jo større er chancerne for skader og træthed osv - og jo større er vores chancer for at slutte i top-4.
Men nu skal fodbold jo ikke altid være bestemt ud fra logiske slutninger ;) Så mister det også lidt af sin charme.
Fan af Manchester United

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 12. dec, 2013 00:35

AllanShore skrev:
ThunderZtorm skrev:Jeg tror tanken er at jo flere europæiske kampe vores konkurrenter spiller, jo større er chancerne for skader og træthed osv - og jo større er vores chancer for at slutte i top-4.
Men nu skal fodbold jo ikke altid være bestemt ud fra logiske slutninger ;) Så mister det også lidt af sin charme.
Det er smukt sagt, det der :army7:

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 12. dec, 2013 10:23

Der er da ikke offside her :)

Billede
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 12. dec, 2013 12:25

AllanShore skrev:
Nemt at sige for en hvis hold har været i top 4 de sidste mange år.

@ThunderZtorm

Præcis. Altid noget du forstod det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » torsdag, 12. dec, 2013 20:14

Hold nu kæft en afbrænder af Red Bull!!!!!!
Billede
"YNWA"

asger90

Indlæg af asger90 » fredag, 13. dec, 2013 22:14

Aarde skrev:
thefugle skrev:
Emmy skrev:
Men hvorfor lader du så dit raseri gå ud over Grosskreutz? Hans mål eller ej så var Arsenal jo gået videre alligevel?

Er du i øvrigt hjemme over julen til en omgang på Ludwigsen?

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 14. dec, 2013 13:22

City-Arsenal. Godt tømmermands-TV ovenpå julefrokost i går, hvor man kan glæde sig over, at mindst én af vores rivaler kommer til at miste points :headbang:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. dec, 2013 14:03

1-0 til City. Egentlig rager resultatet mig en papand - jeg ser os alligevel ikke dygtige nok til at kunne konkurrere med de to hold over en hel sæson.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. dec, 2013 14:15

AndreasN skrev: Egentlig rager resultatet mig en papand - jeg ser os alligevel ikke dygtige nok til at kunne konkurrere med de to hold over en hel sæson.
Thats the spirit :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. dec, 2013 14:22

To hold, der pt. er de største favoritter til titlen, ser jeg os ikke konkurrere med. Jeg synes, det er grænsende til det naive, hvis man går og tror, vi skal spille med om mesterskabet i år. Top 4 vil være en enorm succes for os, når man kigger på de hold, vi er oppe mod.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 14. dec, 2013 14:24

Men du mener ikke, at hvis de spiller uafgjort i dag, så har vi en større chance for at blive i top 4 til januar, hvor vi forhåbentligt kan tiltrække bedre spillere?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 14. dec, 2013 14:30

Tjo, jeg mener nu bare, at det er spørgsmål om tid, før City har overhalet os, og Arsenal ser også virkelig stærke ud (dog total overmatchet af et imponerende City-hold). Så hvis de to bare stikker af, så kan vi tage 3. pladsen. :dance:
Liverpool Football Klopp

Besvar