Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. nov, 2013 19:58

Okay langskudsmål i Newcastle!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 30. nov, 2013 20:03

ScouserTommy skrev:
Hekkem skrev:Ryan Giggs har haft en flot og gloværdig karriere. Det der irritere mig mest ved at se ham de sidste 5-6 år, er han konstant skal dømme kampene, i stedet for at lade dommeren dømme. Men sådan er det vel at være mr. fergusons lærling.
Det kan man jo ikke benægte. Men derfra og til at deltage i hyldesten af ham ... det bliver ihf uden mig. Jeg vil sagtens kunne deltage i hyldest af spillere fra alle mulige andre klubber, men Scum ... det kommer bare ikke til at ske ...
Næh, så sku' man jo også deltage i hyldesten af Ferguson! I don't think so...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. nov, 2013 20:26

Udmærket med en Newcastle sejr, så de kan komme op og blande sig lidt med Scumchester holdene i sub-toppen ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. nov, 2013 20:28

Nej specielt med tanke på fergie og hans nedgøren af en af de bedste engelske spillere nogensinde, naturligvis Captain Fantastic, som fergie ikke mener var verdensklasse og stadig er klasse, omend naturligvis i mindre høj grad.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. nov, 2013 20:46

LarsU skrev:
ScouserTommy skrev:
Hekkem skrev:Ryan Giggs har haft en flot og gloværdig karriere. Det der irritere mig mest ved at se ham de sidste 5-6 år, er han konstant skal dømme kampene, i stedet for at lade dommeren dømme. Men sådan er det vel at være mr. fergusons lærling.
Det kan man jo ikke benægte. Men derfra og til at deltage i hyldesten af ham ... det bliver ihf uden mig. Jeg vil sagtens kunne deltage i hyldest af spillere fra alle mulige andre klubber, men Scum ... det kommer bare ikke til at ske ...
Er det ikke smålighed, vi Liverpoolfans altid har været hævet over? Fordi det er arvefjenden, kan man vel godt respektere en af deres spillere. Der er mange af deres spillere jeg har stor respekt for. Og jeg respekter også Ferguson. Det betyder ikke at jeg kan lide ham.
Og lige ved denne særlige lejlighed, i fredags, så mener jeg at Giggs godt kan få et anerkendende nik med på vejen. Vores egen kaptajn har vel altid haft præcis samme gentleman-stil og det kan jeg godt lide. De er vores antagonist og på den måde uundværlige.
Jeg vel faktisk gå så langt at den type af had til modstandere, der har karakter af at være fjendskab er usmagelig, for det trods alt bare fodbold.
Had kan forstås i Syrien, men had i den forstand bryder jeg mig ikke om.
Nu vil jeg lige understrege at det beskylder jeg ikke nogen herinde for, men til tider bliver det imø en kende primitivt.
Og Giggs, der har alle de titler, så ufatteligt mange kampe og ikke mindst rekorden for at have scoret i samtlige pl.år, er unik. Det gør mig ikke til fan og når han træder ind på banen-ja så håber jeg intet godt for ham og hans hold. Men træder man så et skridt tilbage, ja så kan jeg som sagt godt anerkende hans karriere.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. nov, 2013 21:03

I morgen må Tottenham godt få gang i målscoringen 8-)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 30. nov, 2013 21:13

Jesper skrev:
LarsU skrev:
ScouserTommy skrev:
Er det ikke smålighed, vi Liverpoolfans altid har været hævet over? Fordi det er arvefjenden, kan man vel godt respektere en af deres spillere. Der er mange af deres spillere jeg har stor respekt for. Og jeg respekter også Ferguson. Det betyder ikke at jeg kan lide ham.
Og lige ved denne særlige lejlighed, i fredags, så mener jeg at Giggs godt kan få et anerkendende nik med på vejen. Vores egen kaptajn har vel altid haft præcis samme gentleman-stil og det kan jeg godt lide. De er vores antagonist og på den måde uundværlige.
Jeg vel faktisk gå så langt at den type af had til modstandere, der har karakter af at være fjendskab er usmagelig, for det trods alt bare fodbold.
Nu vil jeg lige understrege at det beskylder jeg ikke nogen herinde for, men til tider bliver det imø en kende primitivt.
Og Giggs, der har alle de titler, så ufatteligt mange kampe og ikke mindst rekorden for at have scoret i samtlige pl.år, er unik. Det gør mig ikke til fan og når han træder ind på banen-ja så håber jeg intet godt for ham og hans hold. Men træder man så et skridt tilbage, ja så kan jeg som sagt godt anerkende hans karriere.
Det kan jeg såmænd også, men jeg holder det for mig selv...

I øvrigt tror jeg ikke, han er særligt sympatisk, ham Giggs, selvom jeg naturligvis ikke har noget reelt at basere det på. Der er bare noget hidsigt i hans øjne, jeg ikke bryder mig om. Tyndt, jeg ved det, men sådan er det.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 30. nov, 2013 21:15

Cynwal skrev:I morgen må Tottenham godt få gang i målscoringen 8-)
De er desværre altid suverænt elendige mod ManU.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Lane.html

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. nov, 2013 21:41

Jesper skrev:
LarsU skrev:
ScouserTommy skrev:
Som ihf indirekte skrevet anerkender jeg jo også, at han har haft en flot karriere. Men jeg kan bare ikke få mig selv til, og slet ikke offentligt, at hylde eller klappe ad en Scum-spiller, og slet ikke efter den rolle, klubben spillede i tilsviningen af Luis ovenpå Evra- og Ivanovic sagerne :army6:

Jeg kan dog, i anerkendelse af Giggs´ helt særlige status, strække mig så langt som til at undlade at buhe af ham, når han går på banen i morgen... :silenced:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. nov, 2013 21:47

Meireles fik rødt efter 30 min. i dagens Fenerbahce kamp, hvor Kuyt til sidst reddede et point hjem til Meireles, Kuyt og de andre. Vigtig viden :D
Verden er smask fuld af hyklere....

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 30. nov, 2013 21:50

ScouserTommy skrev:Jeg kan dog, i anerkendelse af Giggs´ helt særlige status, strække mig så langt som til at undlade at buhe af ham, når han går på banen i morgen... :silenced:
Sidder du og buher hjemme i stuen foran tv'et? ;)

I øvrigt en lettere skræmmende tanke, at det formentlig er Giggs, der skal starte i morgen mod Tottenham. Selvom han lige har spillet en brandkamp i Leverkusen, så kan man ikke undgå at frygte, at Tottenham, med den speed de har på holdet, vil overløbe ham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. nov, 2013 21:58

LarsU skrev:
Cynwal skrev:I morgen må Tottenham godt få gang i målscoringen 8-)
De er desværre altid suverænt elendige mod ManU.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Lane.html
2 vundne - 1 uafgjort - 3 nederlag og en samlet målscore på -7 i de sidste 6 kampe. Det kan ikke blive ved med at gå så skidt! I morgen får Tottenham en kort optur, inden krisen rigtig eskalerer for dem medio december :D
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. nov, 2013 22:02

AllanShore skrev:
ScouserTommy skrev:Jeg kan dog, i anerkendelse af Giggs´ helt særlige status, strække mig så langt som til at undlade at buhe af ham, når han går på banen i morgen... :silenced:

I øvrigt en lettere skræmmende tanke, at det formentlig er Giggs, der skal starte i morgen mod Tottenham. Selvom han lige har spillet en brandkamp i Leverkusen, så kan man ikke undgå at frygte, at Tottenham, med den speed de har på holdet, vil overløbe ham.
Normalt ikke. Men i visse tilfælde, så jo... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » søndag, 01. dec, 2013 12:22

AllanShore skrev:

Nu siger du godt nok "at frygte"....det er vist den kategori frygt, som John Cale synger om;-)

Der kan mistes 4 points sammenlagt i netop dette opgør, og det må være optimalt.......selvom en spurs-sejr heller ikke er at kimse af :)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 01. dec, 2013 12:28

Ærgerlig statistik for Roberto Soldado fra City-kampen i sidste uge, der viste hans heatmap over hvor han havde rørt bolden flest gange. Det var i midtercirklen grundet de 6 gange han skulle give bolden op igen.
Fan af Manchester United

Besvar